Gå til innhold

Noen som blitt i et psykisk voldelig forhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av grunn at man ikke har økonomi til å bo alene?

Anonymkode: bb404...32d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange. Du er ikke alene. 

Dra fra han, og økonomien ordner seg på et vis selv om du må bo litt stusseligere så er det verdt å ikke bli utsatt for sånt

Anonymkode: 946f9...532

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ikke gjort det pga økonomi, det har jeg ikke. Men jeg opplevde psykisk vold, «gaslighting» og manipulering. Ente opp til psykolog i et år. Trengte hjelp med å finne meg selv. Blir du lengre, blir det verre. Jeg anbefaler deg å komme deg fortest mulig unna det forholdet. Du vil slite om du blir

Anonymkode: 66a07...ab5

Skrevet

Det var tungt å gå. Han tjente dobbelt så mye som meg. Jeg hadde ikke klart den bostandarden alene. Men tro meg! Å gå ned i standarden på hjemmet var helt ok. For hva hjelper det med flott hus når du har det jævlig inni deg? Etter bruddet kjentes det ut som jeg hadde blitt kvitt to svære betongblokker på skuldrene! Jeg var fri! Slapp kjeftingen og brølingen og plutselig superfantastisk blid og grei mens jeg venter på neste utbrudd og gikk på nåler og nesten begynte å tvile på om det var jeg som var gal og overdrev, helt til det kom, igjen og igjen. Endelig nå ser jeg at jeg ER god nok! Jeg skal aldri prøve å bli sånn en annen vil pga at de ser ned på meg. Jeg ER god nok. Jeg fant bare feil person! Det er meg selv jeg skal imponere! Ikke en drittsekk!

Anonymkode: 1dc58...965

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...