AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #1 Skrevet 28. januar 2021 Hei alle sammen! Vi har vært sammen i snart ett år og har for lite sex. Ikke noe spenning, Max 1 gang per uke. Hvor viktig er sex for dere her? Har blitt diskutert uten bedring.. Det skal nevnes at den ene(meg) ønsker hyppigere og et mer variert sexliv. Svært frustrert! Anonymkode: df185...311 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #2 Skrevet 28. januar 2021 Passer dere ikke sammen seksuelt må du nesten vurdere forholdet, i forhold til hvor viktig sex er for deg. Når lystnivå eller hva man tenner på er svært ulikt blir det sjeldent et tilfredsstillende sexliv. Jeg gikk fra eksen på grunn av at jeg ikke kunne leve med det sexlivet han syntes var fantastisk (en gang i uka, og kun hans nytelse ved det fikk prioritet). Angrer absolutt ikke. Fant meg en jeg elsker like høyt OG har et aktivt, godt og gjensidig sexliv med. Ikke alle passer sammen seksuelt, og det er ikke nødvendigvis mulig å fikse. Min eks var iallefall ikke interessert i det, for det var jo perfekt for ham. Anonymkode: e1618...081 1
Høyeheler Skrevet 28. januar 2021 #3 Skrevet 28. januar 2021 Du får se etter om gresset er grønnere og saftigere på andre siden av gjerdet. Om det skulle være tilfelle, er du på rette side av gjerdet
Bamseklemmer Skrevet 29. januar 2021 #4 Skrevet 29. januar 2021 (endret) AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hei alle sammen! Vi har vært sammen i snart ett år og har for lite sex. Ikke noe spenning, Max 1 gang per uke. Hvor viktig er sex for dere her? Har blitt diskutert uten bedring.. Det skal nevnes at den ene(meg) ønsker hyppigere og et mer variert sexliv. Svært frustrert! Anonymkode: df185...311 Jeg kan leve lenge på kjærlighet😅 Kjærlighet gir spenning Spenning gir adrealin Adrealin gir testosteron Testosteron gir sexlyst Sexlyst blir det sex av Uenigheter blir det lite sex av For lite sex = mangel på testosteron For lite spenning = mangel på adrealin Ulik sexlyst = Krasj i forholdet Svært frustrert = Ja, det er svært frustrerende🙈 Testosteron = Sexlyst, det burde ha vært hogget i stein! Endret 29. januar 2021 av Bamseklemmer
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #5 Skrevet 29. januar 2021 Jeg er ikke i noe forhold nå, men har vært i lange forhold tidligere. Har alltid mistet sexlysten etter 3-6 måneder, og da har jeg bare følt på stress og mas rundt sex. Vet ikke hvorfor det er sånn, kunne fint fortsatt i forholdene med et minimum av sex, men klarte ikke å leve med pliktsex og mas. Har ikke nedsatt sexlyst, onanerer hver dag. Men synes bare det er så mye styr å ha sex med andre. Anonymkode: 223ae...6b0
Gjest lillemy36 Skrevet 29. januar 2021 #6 Skrevet 29. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg er ikke i noe forhold nå, men har vært i lange forhold tidligere. Har alltid mistet sexlysten etter 3-6 måneder, og da har jeg bare følt på stress og mas rundt sex. Vet ikke hvorfor det er sånn, kunne fint fortsatt i forholdene med et minimum av sex, men klarte ikke å leve med pliktsex og mas. Har ikke nedsatt sexlyst, onanerer hver dag. Men synes bare det er så mye styr å ha sex med andre. Anonymkode: 223ae...6b0 Er du mann eller dame?
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #7 Skrevet 29. januar 2021 Såpass viktig at jeg ikke vil være i forhold om det er meningen man bare skal ha sex én gang i uken eller mindre. -kvinne Anonymkode: 08f71...27c
CorvusCorax Skrevet 29. januar 2021 #8 Skrevet 29. januar 2021 (endret) Da anbefaler jeg deg å finne en partner som matcher deg bedre. Dette vil ikke ende bra for noen av dere. Han kommer ikke til å forandre seg, og vil bli lei av "maset" ditt/eventuelt få dårlig samvittighet for noe han egentlig ikke burde. Og du vil bli lei av å maset/eventuelt føle deg avvist. Endret 29. januar 2021 av CorvusCorax
Gjest Gyros Skrevet 29. januar 2021 #9 Skrevet 29. januar 2021 (endret) Bamseklemmer skrev (7 timer siden): Jeg kan leve lenge på kjærlighet😅 Kjærlighet gir spenning Spenning gir adrealin Adrealin gir testosteron Testosteron gir sexlyst Sexlyst blir det sex av Uenigheter blir det lite sex av For lite sex = mangel på testosteron For lite spenning = mangel på adrealin Ulik sexlyst = Krasj i forholdet Svært frustrert = Ja, det er svært frustrerende🙈 Testosteron = Sexlyst, det burde ha vært hogget i stein! Hva legger du i ordet kjærlighet? Du har ikke forvekslet kjærlighet med ordet begjær/eller forelskelse? Ser at kjærligheten blir borte når problemer oppstår.. ellers kan jeg jo være til dels enig i med din skala😊 Endret 29. januar 2021 av Gyros
Bamseklemmer Skrevet 29. januar 2021 #10 Skrevet 29. januar 2021 Gyros skrev (2 timer siden): Hva legger du i ordet kjærlighet? Du har ikke forvekslet kjærlighet med ordet begjær/eller forelskelse? Ser at kjærligheten blir borte når problemer oppstår.. ellers kan jeg jo være til dels enig i med din skala😊 Kjærlighet blir til bægjær når man gjør hva som trenges, for at partneren føler seg elsket som mulig. Gjør ting uoppfordret på ting hun ikke liker så godt, la hun få slå ut håret med venninner og shopping, flørt og kyss men ikke overdriv... De små nesten ubetydelige tingene som skjer i hverdagen, har stor betydning når det gjelder sex, det blir som et takk for at du er en fantastisk partner. Så forspillet begynner jeg med allerede når vi har våknet... Det starter med et kyss god dag, det er av ren begjær❤️🤭
Gjest Gyros Skrevet 29. januar 2021 #11 Skrevet 29. januar 2021 Fint svar egentlig! Håper flere leser det! Min testosteron-bust kommer av nærhet, berøring, sunt kosthold og trening. Aktivt sexliv gir jo også stadig påfyll, ikke bare for meg, men også for kona. Kjærligheten til henne prøver jeg å beholde, selv om vi må jobbe med ting underveis..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå