Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest messengerboy
Skrevet

En ting jeg lurer litt på. Hvorfor er mange jenter/damer håpløse å gå i butikk sammen med? De kan jo faktisk gå i det kjedsommelige å bare se på forskjellig ting og tang, og trenger ikke å ha kjøpt noen som helst når de endelig kommer ut fra butikken/kjøpesenteret. Heldigvis at det går ann å gå og sette seg i bilen å vente :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det som er kjedelig for deg er nødvendigvis kjedelig for henne. ;)

Jeg synes det er gøy å gå rundt i butikkene å kikke på klær for det er noe jeg interesserer meg for. Har jeg ikke råd til noe, kan jeg ihvertfall bli inspirert til en senere tid.

Gjest Ingrid78
Skrevet

For menn er det kanskje like kjedelig å gå i butikker som det er for oss kvinner å høre om alle duppedittene som er så spennende...

Skrevet

Har det akkurat på samme måte når mannen kommer bort i verktøy seksjonen på Jernia. Heldigvis finnes det klesbutikker i nærheten. ;)

Skrevet

Min kjære liker best at jeg er med ham når han skal shoppe. Jeg hater at han henger rundt meg i butikken. Jeg er nemlig en sånn titte-på-alt-og-prøve-noe-uten-å-kjøpe-noe, han går inn og svir av 1000 kr på en hvit skjorte... Da vi var i London måtte vi bare splitte opp, jeg fikk mark av at han skulle følge etter meg når jeg gikk og tittet på dameklær... Han var gjennom 10 butikker på den tiden jeg var gjennom 2. Sier seg selv at det ikke går an å gå sammen, hvis begge skal være interessert i å beholde forholdet etter en dag i London. Eller Oslo. Eller Barcelona.

CAtzy

Skrevet

Har vel noe med at man interesserer seg for forskjellige ting. Jeg liker f. eks å handle klær, men synes det er gørr kjedelig å bli med pappa til en jernvareforretning eller mamma i gardinbutikker. Helst handler jeg for meg selv, da får jeg gå i mitt eget tempo.

Mvh Yvonne :heiajente:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...