Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst til å ta en dyprens med massasje hos hudpleier, man tror nesten ikke jeg tør å gå ut døra uten mascara i det minste.. :sjenert:

Kan man ha på seg litt øyesminke hos hudpleier hvis jeg skal ta den timen jeg skrev om?

Videoannonse
Annonse
Gjest Trolletrine
Skrevet

Er temmelig sikker på at du kan bruke mascara,ja! :) Ellers så pleier jo hudpleierne å rense huden din/fjerne sminke før behandlingen,-dvs at du går inn med sminke og med selvlagt sminke ut igjen,hvis du vil ;)

Skrevet

Det meste forsvinner vel under en dyprens vil jeg tro. Kan du ikke permanentfarge vippene i stedet? Den farga sitter iallefall.

Skrevet

Unnskyld meg, men... hvor vanskelig kan det være å gå på toalettet eller noe å legge en kjapp make-up?

Skrevet
Unnskyld meg, men... hvor vanskelig kan det være å gå på toalettet eller noe å legge en kjapp make-up?

Jeg tenkte mest at jeg må gå uten sminke på vei ned til hudpleieren..

Skrevet
Jeg tenkte mest at jeg må gå uten sminke på vei ned til hudpleieren..

Hvis du er så avhengig, se på dette som en fin anledning til å "øve" seg på å gå uten. Folk stirrer ikke så mye på deg som du kanskje tror. Til det er de for opptatt med sitt.

Skrevet

Hudpleieren vil rense huden din fri for sminke før hun gjør noe annet, så du kan trygt komme med sminke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...