Gjest Jåla Skrevet 15. august 2005 #1 Skrevet 15. august 2005 Jeg har lyst til å ta en dyprens med massasje hos hudpleier, man tror nesten ikke jeg tør å gå ut døra uten mascara i det minste.. Kan man ha på seg litt øyesminke hos hudpleier hvis jeg skal ta den timen jeg skrev om?
Gjest Trolletrine Skrevet 15. august 2005 #2 Skrevet 15. august 2005 Er temmelig sikker på at du kan bruke mascara,ja! Ellers så pleier jo hudpleierne å rense huden din/fjerne sminke før behandlingen,-dvs at du går inn med sminke og med selvlagt sminke ut igjen,hvis du vil
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2005 #3 Skrevet 15. august 2005 Det meste forsvinner vel under en dyprens vil jeg tro. Kan du ikke permanentfarge vippene i stedet? Den farga sitter iallefall.
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2005 #4 Skrevet 16. august 2005 Unnskyld meg, men... hvor vanskelig kan det være å gå på toalettet eller noe å legge en kjapp make-up?
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2005 #5 Skrevet 16. august 2005 Unnskyld meg, men... hvor vanskelig kan det være å gå på toalettet eller noe å legge en kjapp make-up? ← Jeg tenkte mest at jeg må gå uten sminke på vei ned til hudpleieren..
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2005 #7 Skrevet 16. august 2005 Jeg tenkte mest at jeg må gå uten sminke på vei ned til hudpleieren.. ← Hvis du er så avhengig, se på dette som en fin anledning til å "øve" seg på å gå uten. Folk stirrer ikke så mye på deg som du kanskje tror. Til det er de for opptatt med sitt.
Felixa Skrevet 17. august 2005 #9 Skrevet 17. august 2005 Hudpleieren vil rense huden din fri for sminke før hun gjør noe annet, så du kan trygt komme med sminke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå