Gå til innhold

Må jeg ha dyr giftering?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke eid ring i hele mitt liv så jeg har null peiling på dette - lurer på hvor høyt opp jeg må i pris for en giftering som varer hele livet? Tenker en helt plain gullring type sånn: https://www.davidmrobinson.co.uk/product/yellow-gold-wedding-ring/?gclid=EAIaIQobChMIzaGN4LS_7gIVIu_tCh2D0gGdEAQYCCABEgKWUvD_BwE#fo_c=3918&fo_k=29348ed2224a02a1b46cae8a28790d57&fo_s=gplauk

Jeg kunne ikke brydd meg mindre om hva den er laget av så lenge den holder seg like fin alltid :) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns den var fin jeg. 

Anonymkode: 6be74...e1a

Skrevet

Sjekk ut chanti.no. De har gode priser.

Anonymkode: 58b3d...8f1

• Liker 2
Skrevet

Vi kjøpte helt enkle gullringer på Bjørklund, betslte vel 4000 for begge.

12 år senere er jeg fremdeles kjempeoprnøyd med valget. Enkel, klassisk, og i min jobb passer det dårlig å gå rundt med en månedslønn eller tre på hånda uansett :)

Anonymkode: 4223c...857

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Vi kjøpte helt enkle gullringer på Bjørklund, betslte vel 4000 for begge.

12 år senere er jeg fremdeles kjempeoprnøyd med valget. Enkel, klassisk, og i min jobb passer det dårlig å gå rundt med en månedslønn eller tre på hånda uansett :)

Anonymkode: 4223c...857

Samme her. Skal man ha en ring resten av livet er jo noe helt enkelt det man bør gå for.

Anonymkode: 87c13...125

• Liker 1
Skrevet

Vi kjøpte helt enkle ringer i hvitt gull til 8000 for begge. Var helt uaktuelt å bruke en voldsom sum på ringene. Vi hadde heller ikke forlovelsesring. Jeg er ikke en smykkeperson så flere ringer, stener og blink er ikke min stil. 

Anonymkode: c960b...dff

• Liker 1
Skrevet

Du trenger ikke en dyr ring nei, de fleste ligger vel på rundt 3-4000 for en ring :) 

Anonymkode: cdc19...e2b

Skrevet
Snop skrev (På 28.1.2021 den 20.58):

Jeg har ikke eid ring i hele mitt liv så jeg har null peiling på dette - lurer på hvor høyt opp jeg må i pris for en giftering som varer hele livet? Tenker en helt plain gullring type sånn: https://www.davidmrobinson.co.uk/product/yellow-gold-wedding-ring/?gclid=EAIaIQobChMIzaGN4LS_7gIVIu_tCh2D0gGdEAQYCCABEgKWUvD_BwE#fo_c=3918&fo_k=29348ed2224a02a1b46cae8a28790d57&fo_s=gplauk

Jeg kunne ikke brydd meg mindre om hva den er laget av så lenge den holder seg like fin alltid :) 

Vi brukte samme ringen både til forlovelse og bryllup. En helt enkel gullring prikk lik til begge to og uten noe dill. Veldig fornøyde begge to.

Anonymkode: 751c1...ef7

Skrevet

Vi kjøpte helt enkle gifteringer i hvitt gull på tilbud, halv pris på ene ringen hos Bjørklund og med gavekort vi vant på bryllupskveld hos kitch'n. Tror vi havnet på 7000 tilsammen. Ringen til mannen ble dyrest (6000) da den er størst 😜

Anonymkode: 08503...c02

Skrevet

Ville ha helt enkle ringer, så det ble glatte ringer i gult gull.

Min er ganske mye smalere enn mannens, ettersom jeg har mye mindre fingre og hender.

Tror min kostet mellom 1500 og 2000, mannens kostet 6500-7000. Min er mye mindre enn hans, måtte faktisk på den største barnestørrelsen for at den skulle passe.

Anonymkode: 635cf...3bb

Skrevet

Næsj, selv smykker av mindre edle metaller varer jo fort i flere livstider. Vi går for billige sølvringer, vi. :) 

Anonymkode: 6d4f3...4ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...