Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jobber som barnehagelærer. Savner ungene så det gjør vondt. Innom en gang i uken tidligere men dette går jo ikke i koronatiden. Ja! jeg vet jeg er hakket over normalen glad i barn men de betyr mye for meg! Bare et hjertesukk i disse tidene..

Anonymkode: b3847...3bb

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er så godt å vite at folk som deg jobber i barnehagene! Viktig at dere er glad i barn. Sender deg en stor klem og håper du er raskt tilbake i jobben. Barna trenger noen som deg!

Anonymkode: 12e50...282

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.1.2021 den 20.55):

Jobber som barnehagelærer. Savner ungene så det gjør vondt. Innom en gang i uken tidligere men dette går jo ikke i koronatiden. Ja! jeg vet jeg er hakket over normalen glad i barn men de betyr mye for meg! Bare et hjertesukk i disse tidene..

Anonymkode: b3847...3bb

Ikke for å være kjip, men det heter permittert og ikke permitert. Burde ikke du som er barnehagelærer vite det?

Anonymkode: d797d...81a

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ikke for å være kjip, men det heter permittert og ikke permitert. Burde ikke du som er barnehagelærer vite det?

Du er kjip. Skjerp deg. 

Anonymkode: b5a86...212

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Du er kjip. Skjerp deg. 

Anonymkode: b5a86...212

Jeg klarer bare ikke å se sånne enkel/dobbel konsonant skrivefeil, spesielt ikke av folk som er pedagogisk utdannet.

Skrevet

Hvorfor er du permittert? Barnehagene er vel åpne og har behov for folk? Eller er du i permisjon?

Anonymkode: 2732b...9de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...