GÃ¥ til innhold

Flere med barn som bor i samme leilighet med noen med barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette ble en rar overskrift men 😂 vi bor under og en familie med barn over. Jeg er faktisk sjeleglad for at de barna oppe bråker og herjer. Vi har 1 barn som straks blir 5 år, og en på 2 år. Noen ganger vil jeg tro de over oss tenker vi er helt kokko her nede, siden barna våre er så høylytte 😅

Jeg har jo sett de her inne som absolutt ikke er glad i barnebråk, som fort kan klage på støy. Så sånn sett er jeg overlykkelig for de over som på en måte er i situasjon som oss 😅

Hvordan har dere småbarns foreldre det? Bor dere i eget hus, eller i sammensatt hus hvor flere andre bor? :)

Anonymkode: 04b70...996

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leier kjellerleilighet. De oppe var overrasket over hvor rolig og stille barnet mitt er,de trodde det skulle bli mye mer bråk med barn. Men akkurat når vi hadde vennegruppe syns jeg det var litt ubehagelig for var det 4 barn å de hørtes ut som det var minst 10 unger. Veldig høylytte å jeg liker ikke å kjefte på andre sine unger.

Anonymkode: 0839e...707

• Liker 1
Skrevet

Vi bor i blokkleilighet, helt øverst, med de ulemper og fordeler det innebærer. Foreløpig er poden vare 11 måneder, bråker ikke så mye enda. Men det blir nok verre med åra. De under oss har faktisk en datter som er 2 måneder eldre enn vår gutt. Har aldri hørt henne, eller sett henne, helt utrolig diskre gjeng den familien der 😅 Klager ikke da. 

Anonymkode: e74dc...53f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...