AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #1 Skrevet 28. januar 2021 Hvordan ser barnet ut, hvilken forelder tar det etter? ☺️ Er det noen ting som er annerledes enn med andre barn? ❤️ Anonymkode: 105b3...9f1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #2 Skrevet 28. januar 2021 Altså, alle barn har trekk fra sine foreldre, uavhengig av hvor de er fra? Kommer jo helt an på hvordan partner ser ut. Hva tenker du på konkret? Basic genetikk har du vel hatt om på skolen - blå øyne og blondt hår er resessivt, så om man har det selv og en partner har brune øyne og mørkt hår, så kan man ihvertfall regne med at det er trekk som vil overføres til barna. Anonymkode: ad23e...ba9 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #3 Skrevet 28. januar 2021 De jeg har sett som har den blandingen er helt utrolig nydelige 🙂 ser ut som de har fått de beste trekkene fra begge foreldrene 😀 synes generelt at blandinger, uavhengig av hva slags blanding, blir veldig pene 🙂 Anonymkode: d3fd9...b41 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #4 Skrevet 28. januar 2021 Jeg er halvt asiat med asiatiske trekk. Mørkt hår og brune øyne. Har en datter med helnorsk mann som forsåvidt også har brukt hår med grønn/blå øyne. Dattera vår har blondt hår og blå øyne. Ganske artig når min pappa går tur med jentungen og stolt sier han er bestefar 😸 Anonymkode: 20f8b...4f4 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #6 Skrevet 28. januar 2021 Blir det samme som med alle andre foreldre. De tar 50% fra mor og 50% fra far. Den familien jeg kjenner ser barna mer asiatiske ut når de er med andre nordmenn. Når de så besøker familien i asia ser de skikkelig europeiske ut. 😂 Rart hvordan perspektivet endrer seg. Anonymkode: ef3d5...81f 2
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #7 Skrevet 29. januar 2021 Har en nabo som er halvt asiater. Ser rett og slett ut som det han er, blanding av norsk og asiat. Ikke spesielt kjekk, heller ikke uattraktiv. Helt ok 👌🏼 Personlig ser jeg ikke hva norske kvinner ser i asiatere eller kinsere osv. Liker derimot veldig godt menn fra Midt-østen eller Nord-Afrika. Indere er jeg heller ikke fan av🤷🏼♀️ Anonymkode: 103b6...f39 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #8 Skrevet 29. januar 2021 Hva mener du med annerledes enn andre barn? De vil jo se ut som en blanding, men oppføre seg/snakke som miljøet rundt seg.. mange utlendinger jeg kjenner som virker mer norske enn meg som er helnorsk grunnet miljøet de lever i. Anonymkode: 103b6...f39
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #9 Skrevet 29. januar 2021 Har en bror som er halv asiatisk (mor er fra Thailand, far er norsk). Han var den nydeligste ungen! Nå er han en kjekk ungdom. Han er prikklik sin mor i utseende (litt lysere hår-,hud- og øyenfarge), men samtidig lik i uttrykket som far. Personligheten synes jeg er prikklik far, men samtidig ser jeg en del likheter med hans mor. En god blanding altså. Som de fleste andre mennesker... Anonymkode: 22414...4aa
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #10 Skrevet 29. januar 2021 Jeg er halvt asiatisk, har trekk fra begge. Benbygning i ansikt fra far , gyllen og brunt hår. har alltid fått kommentarer ar jeg er flott og har t.o.m fått kommentarer av kursledere at jeg kom til å få mange jobber basert på utseende. Selv synes jeg at jeg er søt, ikke noe modell 🤣 Anonymkode: 45ca3...705
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #11 Skrevet 29. januar 2021 Har en kinesisk venninne (svart hår og mandelformede mørkebrune øyne men ganske lys hud) som har barn med et blond og blåøyd nordmann: Ungen deres har lys hud, mørkebrunt hår og mandelformede mellombrune øyne. Øynene var knallblå da han var baby, og venninna mi er litt lei seg for at de ikke forble slik;) Har også en norsk venninne (veldig lys hud, mørkeblondt hår og store grønne øyne) som har barn med en filippiner (gyllen hud, svart hår, mandelformede mørkebrune øyne). Dattera deres har lys hud (men likevel en annen nyanse enn sin norske mor), mørkebrunt hår og store mørkebrune øyne. Hun ble født med mørke øyne. Men øyefasongen har hun altså etter mor:) Anonymkode: b3291...c46
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #12 Skrevet 29. januar 2021 Niesene mine er halvt thailandske. De ser veldig forskjellige ut. Yngste er veldig mørk, ser nesten mer ut som hun er mulatt. De to eldste er ganske lyse i huden, som en nordmann med akseptabelt pigment om sommeren. Mellomste har fregner og mørkebrunt hår, de to andre svart hår. Veldig forskjellige ansiktstrekk, store vakre mørke øyne på to av dem, mer «vanlig norsk» form på øynene på tredje, dog fortsatt brune. Ene er på min størrelse (160), de to andre er rundt 170. Faren er ca 190, moren ca 150. To av dem er veldig smale og spede, siste mer normal norsk kroppsbygning (ikke kraftig, men som en vanlig slank norsk kvinne). Alle tåler melk og alkohol, i motsetning til sin mor. Så... tar etter begge. Alle tre er veldig vakre, ingen av dem ser hverken norske eller thailandske ut. Anonymkode: 6e0fe...676
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #13 Skrevet 29. januar 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Har en nabo som er halvt asiater. Ser rett og slett ut som det han er, blanding av norsk og asiat. Ikke spesielt kjekk, heller ikke uattraktiv. Helt ok 👌🏼 Personlig ser jeg ikke hva norske kvinner ser i asiatere eller kinsere osv. Liker derimot veldig godt menn fra Midt-østen eller Nord-Afrika. Indere er jeg heller ikke fan av🤷🏼♀️ Anonymkode: 103b6...f39 Det handler om barn, ikke dine seksuelle preferanser. Barnet mitt sin far er fra et land i sør vest Asia, og barnet vårt har trekk fra oss begge. Lysere hud enn pappaen, men mørkere enn meg. Langt hår mørk kopper hår, mørk mørk brune øyne (jeg har brunsvarte, mannen har rødbrune). Hun arver nok høyden til pappaen sin 😊 hun sklir dog rett inn i hans familie, der noen er mørkere og lysere enn andre. Foreldrene mine er superstolte 😊 Anonymkode: 1fe1e...41d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå