Gå til innhold

Ansatt i barnehagen sier ingenting

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en ansatt i barnehagen, egentlig gjelder det alle de ansatte. De sier ingenting jeg kan bli krenket eller støtt av, ingenting jeg kan klage på her inne. Det er faktisk litt irriterende. Kanskje jeg burde bli litt krenket når de sier barnet har spist godt? Fordi det kan hende de mener barnet spiser for mye eller får for mye mat med. Kanskje jeg burde bli krenket når de sier barnet mitt har tisset på seg? Det er egentlig kritikk av meg. Kanskje jeg burde bli litt krenket fordi den ene ansatte ikke sa hei til meg i dag fordi hun satt og trøstet et barn? Jeg må ha full oppmerksomhet rettet mot meg. Kanskje jeg burde bli krenket fordi de ansatte hadde hengt opp klærne på feil plass? De gjorde det sikkert bare for å irritere meg så jeg måtte lete litt ved henting. Nei, utrolig irriterende at de ikke kommer opp med noe bedre jeg kan bli krenket av. 

Anonymkode: 5c390...b88

• Liker 13
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Følte hardt ironien her 😆

Anonymkode: bbd33...951

• Liker 2
Skrevet

Jeg regner med poenget ditt er at det er latterlig mange her inne som klager på helt irrelevante ting barnehage-ansatte gjør, og jeg er så enig!! Det skrives så mye som rakker ned på hele yrket, at jeg nesten skammer meg. Jeg er barnehagelærer, og tørr såvidt å tenke på at som kunne blitt skrevet om meg hvis en av KG-mammaene hadde barn på min avdeling. 

• Liker 4
Skrevet

Ville byttet til en barnehage hvor de ansatte var mer uforskammede.

• Liker 7
Skrevet (endret)

Jeg blir krenket av at du ikke blir krenket nok i barnehagen 

Endret av Wilma89
  • Liker 4
Skrevet

La oss alle danse krenke-dansen i krenkeland :danser:

• Liker 2
Skrevet

For det første: barnet skal ikke ha noe godt! De skal spise sunn, sukkerfri, økologisk og gjerne vegansk. Langtidshevet speltbrød og chiagrøt med collagen er innafor. Dette burde du klage på. 

For det andre: Barnet ditt er et barn, at de benevner tissing er utrolig krenkende for ditt barn, selv om hen ikke sier noe så blir hen lei seg. Det er nok barnehagen sin feil at barnet tisset seg ut, lærte de ingenting på den der utdanninga si??? Klag!

For det tredje: Å ikke hilse er uhøflig. De ansatte har et ansvar om å skape en god foreldrerelasjon og her burde du klage.

For det fjerde: I disse koronstidene skal klær IKKE henges på feil plass. Dette er grove brudd på smittevernsreglene. Pluss at du mistet dyrebar tid med avkommet for du måtte lete etter klær selv. Dette må du også klage på.

Dette høres ut som en grusom barnehage. Anbefaler å bytte når det er så mange feil. Hvis du skal klage send mail rett til styrer, ikke ta det opp hos de ansatte på avdelingen. Ps, de fleste som klager blir meldt til bv.

Anonymkode: 26870...4a2

Skrevet
Bunuel skrev (8 minutter siden):

Ville byttet til en barnehage hvor de ansatte var mer uforskammede.

Kan sikkert få mange tips her inne.

Anonymkode: a4515...541

Skrevet

Hvis man ikke allerede føler seg krenket av alle de fæle barnehageansatte så finner man mye inspirasjon på dette forumet. 
Rart de orker å fortsette i jobben sin, når de må møte alle disse sære og kravstore menneskene hver dag. 

Anonymkode: 4d203...ff9

Skrevet

Barna mine går ikke I bhg jeg er hjemmeværende er så heldig at mannen min tjener greit. Vi koser oss kjempemasse hjemme jeg og barna 🥰 så jeg har aldri opplevd barnehageansatte men tror Heller ikke at jeg hade blitt fornærmet av noe de hadde sagt Fordi de er vel hyggelige mennesker??

Anonymkode: 02438...6c6

• Liker 1
Skrevet
Ansvar skrev (1 time siden):

La oss alle danse krenke-dansen i krenkeland :danser:

Jeg gikk meg over sjø og land, der møtte jeg en krenket mann. Han spurte så og sagde så, hvor hører du vel hjemme? Jeg hører hjemme i krenket land i krenket land i krenket land, og alle de som krenkes kan, de hører hjemme i krenke land

Anonymkode: a197e...39a

• Liker 4
Skrevet

Du ble jo tydeligvis krenket av alle de der trådene der barnehagetilsatte blir kritisert. Jobber du kanskje selv i bhg? 😄

Anonymkode: c57f0...23d

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er en ansatt i barnehagen, egentlig gjelder det alle de ansatte. De sier ingenting jeg kan bli krenket eller støtt av, ingenting jeg kan klage på her inne. Det er faktisk litt irriterende. Kanskje jeg burde bli litt krenket når de sier barnet har spist godt? Fordi det kan hende de mener barnet spiser for mye eller får for mye mat med. Kanskje jeg burde bli krenket når de sier barnet mitt har tisset på seg? Det er egentlig kritikk av meg. Kanskje jeg burde bli litt krenket fordi den ene ansatte ikke sa hei til meg i dag fordi hun satt og trøstet et barn? Jeg må ha full oppmerksomhet rettet mot meg. Kanskje jeg burde bli krenket fordi de ansatte hadde hengt opp klærne på feil plass? De gjorde det sikkert bare for å irritere meg så jeg måtte lete litt ved henting. Nei, utrolig irriterende at de ikke kommer opp med noe bedre jeg kan bli krenket av. 

Hvis en går ut i fra at de ikke sier noe til deg fordi du ikke evner å ta til deg informasjon så kan du føle deg krenket pga det. 

Er så drittlei av at samfunnet er blitt så svakt. Snart blir en fengslet for å ha galgenhumor. 

Jeg savner å beskrive en mørkhudet afrikaner som neger.. Verst av alt så er det ikke disse selv som blir krenket av det men de hvite. Det å ikke kunne bruke dette ordet skaper jo egentlig bare mer avstand. Er det forresten fortsatt lov å si mulatt? 

Før så var ting trygt og godt, nå går vi jo på nåler... 

Anonymkode: 470d8...3b6

Skrevet

Du burde melde barnehagen til barnevernet. Så kan de lære opp barnehagen til å gi litt mer konstruktiv kritikk. Veiled gjerne noen mødre som virker usikre (slik som jeg gjorde med mitt innadvendte lynne 😅). Nei da er det på høy tid med noen COS-kurs på Teams og litt kul kritikk altså 😀

Anonymkode: 4d681...a37

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

🥱

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvis en går ut i fra at de ikke sier noe til deg fordi du ikke evner å ta til deg informasjon så kan du føle deg krenket pga det. 

Er så drittlei av at samfunnet er blitt så svakt. Snart blir en fengslet for å ha galgenhumor. 

Jeg savner å beskrive en mørkhudet afrikaner som neger.. Verst av alt så er det ikke disse selv som blir krenket av det men de hvite. Det å ikke kunne bruke dette ordet skaper jo egentlig bare mer avstand. Er det forresten fortsatt lov å si mulatt? 

Før så var ting trygt og godt, nå går vi jo på nåler... 

Anonymkode: 470d8...3b6

eier du ikke empati ovenfor andre mennesker? eller er mørkhudede ikke mennesker for deg? det er da ikke du som skal avgjøre om d er akseptabelt å bli kalt n-ordet eller ikke. hvordan ville du likt hvis noen kalte deg "feite svin" fordi du er feit?

du må ikke komme gråtende hvis noen skjeller deg ut som rasist når du legger opp til det selv. lykke til!

Anonymkode: 987dd...4eb

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...