Nymerïa Skrevet 28. januar 2021 #1 Skrevet 28. januar 2021 (endret) Du som er interessert i investeringer og har satt deg inn i dette; hvilken tilbyder kommer du til å velge? Presisering: du som er så interessert i temaet at du har satt deg inn i hva de ulike leverandørene har å tilby og som har tenkt å bytte; hvilken? Endret 28. januar 2021 av NymeriaRhoynar presisering
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #2 Skrevet 28. januar 2021 3 minutter siden, NymeriaRhoynar said: Du som er interessert i investeringer og har satt deg inn i dette; hvilken tilbyder kommer du til å velge? Jeg har samlet hos de som har avtale med jobb. Så får jobben ta seg av det administrative og noe av kostnaden. Anonymkode: da380...044
Nymerïa Skrevet 31. januar 2021 Forfatter #3 Skrevet 31. januar 2021 Jeg prøver igjen, er det noen som har tenkt å bytte pensjonskontotilbyder? @Pengebingen @The_Stigf. eks?
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #4 Skrevet 31. januar 2021 NymeriaRhoynar skrev (23 minutter siden): Jeg prøver igjen, er det noen som har tenkt å bytte pensjonskontotilbyder? @Pengebingen @The_Stigf. eks? ja jeg tenker å samle alle pensjonskapitalbevisene mine hos nordnet, og sette alt i fond. lav eller middel risiko(ingenting i høyrisiko). Anonymkode: f6aff...9f5
Nymerïa Skrevet 31. januar 2021 Forfatter #5 Skrevet 31. januar 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): ja jeg tenker å samle alle pensjonskapitalbevisene mine hos nordnet, og sette alt i fond. lav eller middel risiko(ingenting i høyrisiko). Anonymkode: f6aff...9f5 Takk for svar, jeg har også tenkt litt på nordnet. Vet du noe om hvordan kostnadene er der sammenlignet med andre plasser? Altså på pensjonskonto?
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #6 Skrevet 31. januar 2021 https://www.finansportalen.no/pensjon/egen-pensjonskonto/ Anonymkode: 67513...dbb
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #7 Skrevet 31. januar 2021 NymeriaRhoynar skrev (40 minutter siden): Takk for svar, jeg har også tenkt litt på nordnet. Vet du noe om hvordan kostnadene er der sammenlignet med andre plasser? Altså på pensjonskonto? nei, de skal ha et webinar neste uke ang det praktiske; regner med de opplyser om kostnader også☺️gidder ikke hvis det er dyrt! Anonymkode: f6aff...9f5 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #8 Skrevet 31. januar 2021 NymeriaRhoynar skrev (1 time siden): Takk for svar, jeg har også tenkt litt på nordnet. Vet du noe om hvordan kostnadene er der sammenlignet med andre plasser? Altså på pensjonskonto? Finansportalen skriver også at oversikt over leverandører av Egen pensjonskonto kommer 1. februar 2021 Anonymkode: 6b481...167
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå