AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #1 Skrevet 28. januar 2021 Hei! har akkurat sett ferdig «Ulven kommer» og synes akkurat det temaet og problematikken er veldig interresant. Noen som har noen tips om serier, eventuelt filmer, som handler om det samme? Anonymkode: e8da7...55f
Connie Skrevet 28. januar 2021 #2 Skrevet 28. januar 2021 *følger* Det lurer jeg også på fordi jeg likte denne serien og handlinga veldig godt.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #4 Skrevet 28. januar 2021 Unbelievable på Netflix. Kanskje ikke helt samme tematikk, men den har en del likheter. Handler om et voldtektsoffer som opplever å ikke bli trodd, og som blir sviktet av systemet. Veldig bra serie som er basert på en sann historie. Anonymkode: 43e7e...331 2
Connie Skrevet 28. januar 2021 #5 Skrevet 28. januar 2021 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Unbelievable på Netflix. Kanskje ikke helt samme tematikk, men den har en del likheter. Handler om et voldtektsoffer som opplever å ikke bli trodd, og som blir sviktet av systemet. Veldig bra serie som er basert på en sann historie. Anonymkode: 43e7e...331 Den serien har jeg allerede sett og jeg anbefaler den til andre 👍 Kjempefin serie. Jeg liker sånne serier. Endret 28. januar 2021 av Connie Skrivefeil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå