Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

går du med tøy/sko du egentlig ikke syntes er så veldig fint fordi det er in, eller bruker du akkurat det du selv ønsker uavhengig om det er på moten eller ikke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er overhodet ingen moteslave og følger ikke moten i det hele tatt. Jeg går mye i sort, går mye i støvletter og skjørt og slikt. Det gjør jeg uansett hva som er på moten.

Skrevet

Jeg bruker aldri noe jeg ikke liker, bare fordi det er in. Jeg bruker det jeg liker, uavhengig av moten. Selvsagt blir jeg jo påvirket, det gjør vi alle, men jeg lar meg ikke styre slavisk på den måten.

Skrevet

Jeg går i det jeg liker men følger også med på moten. Men det er ikke dermedsagt at jeg går i det bare fordi det er in. Bohem stilen likte jeg aldri for eksempel.

Gjest *Sexy*Cat*
Skrevet

Jeg går i ting jeg liker. Liker jeg ikke moten som er, da driter jeg i den.

Liker jeg moten, da kan det vel hende jeg følger den slavisk også.

Jeg har alltid hatt en forkjærlighet for søte klær, feminine klær og klær som er litt romantiske.

man finner alltid noe man liker selvom 80-tallet skulle være hipt.

Gjest Trolletrine
Skrevet

Registrerer hva som rører på seg i moteverdenen og bruker det jeg liker.Det jeg ikke liker,blir aldri gått med.Tror jeg har blitt for gammel til å gidde å bruke klær bare fordi det er mote ;)

Skrevet

Går med det jeg liker, men kan også si på begynnelsen av en trend at "nei, det er så stygt, det skal jeg aldri gå med"- også ser man det så mye at man blir vant til det og dermed hiver seg på ;)

dog; det skjedde ALDRI med mokkasiner - det er og blir jævlig

Gjest Ingrid78
Skrevet

Jeg går i akkurat det jeg trives i og syns er fint jeg. Selvom en ting er moderne betyr det ikke at det er noe fint. Tenker med gru på den veldig minimale moten for et par år siden. Helt seriøst, det er ikke fint å se ut som om man kommer rett fra horestrøket, men det var mote... Moten i år liker jeg imidlertidig veldig godt, for lignende klær har jeg allerede brukt i flere år.

Skrevet
Selvom en ting er moderne betyr det ikke at det er noe fint.

Absolutt! Og jeg synes veldig mange glemmer at klær skal passe deg også, ikke alle kler de samme klærne. Folk burde bruke mer tid på å finne farger og plagg som kler nettopp en selv og sin kroppsform, da ser man alltid stilig ut, mote eller ikke.

Skrevet

Har aldri gått i klær jeg ikke har likt fordi det er mote. Jeg bruker bare klær jeg syns er fine og som jeg syns er behagelig å gå i. Klart at man påvirkes av motebildet, noe annet er jo umulig så lenge man ikke syr klærne sine selv. Men jeg kjøper ingenting bare fordi det er på mote.

Skrevet (endret)
går du med tøy/sko du egentlig ikke syntes er så veldig fint fordi det er in, eller bruker du akkurat det du selv ønsker uavhengig om det er på moten eller ikke?

går aldri i noe jeg ikke liker å gå med, men det jeg faller for i butikken er nok ikke direkte upop heller, siden det selges i butikken enda mener jeg. ;)

setter sammen og mikser slik jeg selv liker, noe moteklær, noe brukttøy, noe gammelt og noe nytt.

Endret av aline
Skrevet

Jeg går i det jeg liker. Men det har vel hendt mang en gang at jeg har sagt at " det plagget skal jeg aldri gå med" og så henger det likevel på meg en stund etterpå. Det har vel noe med at enkelte nye moter er litt uvante og så blir man mer vant til det etterhvert. men bruker slett ikke ting bare fordi det er moderne.

Skrevet

Jeg kjøper det jeg synes er fint i butikken så får det være mote eller ikke. Syntes forresten ikke noe om disse toppene som var stramme over puppene og flagret, men da mamma kjøpte en til meg fra italia fikk jeg dårlig samvittighet, prøvde den på og ombestemte meg med en gang, for den så jo bra ut på meg!

Utrolig mye tøy som ser så stygt og slaskete ut der det henger, men faktisk ikke ser så galt ut på personer :)

Gjest SumoBryter
Skrevet

Nei og det har jeg aldri vært og har aldri tenkt å bli

Skrevet

Jeg følger aldri moten, men bruker kun det jeg selv syns er fint og føler meg komfortabel med. Skulle det være på moten, er det bare flaks :ler:

Skrevet

Jeg er absolutt ingen moteslave, og har hatt min egen stil fra jeg gikk i 9. klasse. Min stil er klassisk, og ganske tidløs, noen kaller den "pyntet", andre kanskje "kjedelig", flere har sagt at jeg er "velkledd". Jeg liker stilen min, den er helt meg, og kunne ikke falle meg inn å skifte. Jeg er veldig bevisst på den, at det er klær jeg liker å gå i, og som kler meg. Når det gjelder underdeler, a la bukser, bruker jeg mye dressbukser eller jeans, men alltid i svart eller mørkeblått/deminblått, aldri lyse farger som fremhever. Unntak er khaki-grønt om sommeren. Ellers bruker jeg hvitt/svart/rødt/blått til overdel, dvs bluser, skjorter og topper (khaki-grønmt om sommeren). Jeg matcher sjelden mer enn 2 farger samtidig. Jakkene mine står til buksa, og aldri svart til blått(med mindre det er lyseblått), jeg liker godt å bruke blazere, kåper o.l. Når det gjelder sko bruker jeg mye støvletter på vinteren, og sandaler eller joggesko(svarte eller blå) om sommeren.

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Bertine
Skrevet
Går med det jeg liker, men kan også si på begynnelsen av en trend at "nei, det er så stygt, det skal jeg aldri gå med"- også ser man det så mye at man blir vant til det og dermed hiver seg på  ;)

dog; det skjedde ALDRI med mokkasiner - det er og blir jævlig

:ler: kjenner meg igjen her jah! (jeg skulle ALDRI gå med fiskenett strømper, det var horete! :roll: ).

Elsker å prøve nye stiler og følger med på hva som er nytt og "på mote", men det er ikke alt jeg svelger rått! Folkeklore med mange stygge mønster osv, stram herredress på damer =nei takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...