AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #1 Del Skrevet 28. januar 2021 Vi er under utredning, og jeg har fått beskjed om å ta blodprøve dag 2-3 i syklusen. Jeg ser jeg er i ferd med å få tanta nå, vil tro det kommer friskt blod i natt/ morgen (fredag). Legen er stengt lørdag-søndag, og vi er på hytta så vil helst ikke reise ned i morgen tidlig for dette, og da er det jo uansett en dag for tidlig. Vil det være for sent å ta blodprøve mandag, som da blir dag 4? Tanta meldte selvsagt sin ankomst etter at legekontoret hadde stengt.. Anonymkode: 5f1ac...62a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 28. januar 2021 #2 Del Skrevet 28. januar 2021 Jeg ville ringt dem i morgen tidlig og spurt. Om de sier det er for sent å ta prøven på mandag morgen så må du ta et valg på hva som er viktigst for deg. Slippe å kjøre ned fra hytta i morgen, eller utsette utredningen med èn syklus. Om det er for tidlig i morgen og for sent på mandag så blir det jo ikke et valg da. Men jeg vil tro de vil si at det er OK å ta prøven i morgen. Det blir 1 1/2 dag etter du fikk mensen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #3 Del Skrevet 29. januar 2021 Det er vel pga AMH du skal ta denne. Jeg fikk beskjed om å ta den på dag 3 eller 4, så vil tro mandag går helt fint Anonymkode: 97695...a60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #4 Del Skrevet 29. januar 2021 Jeg ville spørre legen/klinikken. Det er mest sannsynligvis pga FSH og østradiol (ikke AMH, den kan sjekkes når som helst i syklusen). Tok en slik blodprøve to ganger, hos fastlegen og da vi hadde en privat utredning. Fastlegen sa at dag 4-5 er ok, men på Medicus fikk jeg beskjed at jo tidligere, jo bedre... Anonymkode: 8cddc...2e0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå