Gå til innhold

Hvor lenge skal man kjempe for den man vil ha? kjempe for han eller la han gå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker dere?  Når kjæresten deres gjør det slutt av div grunner?  Skal man bare godta det? Kjempe for den man elsker? Resignere og godta at det er slutt?  Jeg bare tenker på ulike måter folk reagerer på.  Det har akkurat blitt brudd mellom meg og kjæresten etter flere år. Jeg kjenner på desperasjon og fortvilelse.  Har ikke fått muligheten til å forebygge og reparere. Har lyst å kjempe og ikke bare kaste bort alle årene vi har sammen.  Så ser jeg andre bare aksepterer at det er slutt.   Nå er det ikke snakk om utroskap eller noe konkret som har skjedd. Han har plutselig funnet ut at han ikke har kjærestefølelser for meg mer.  Samtidig som han synes vi har det så flott sammen, mye historie, er så glad i meg osv.  Dette kom ut av blå himmel. Han har ikke gitt uttrykk for manglende følelser eller noe i alle de årene vi har vært sammen.  Ville dere kjempet?  Latt han gå?  

Anonymkode: 465a8...f40

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva skal du kjempe for, når han ikke vil ha deg? 

Anonymkode: 07c72...18e

• Liker 4
Skrevet

Hvorfor vil du kjempe for en person som ikke vil ha deg? Er det ikke bedre å kjempe for noen som VIL ha deg? 

Og ja, du bør gi slipp.

Anonymkode: 30602...127

• Liker 5
Skrevet

Når han har mistet følelsene for deg tror jeg ikke du kan kjempe for han. La han gå. Men kommer han tilbake av seg selv kan du begynne å kjempe. 

Anonymkode: d896b...ef4

• Liker 1
Skrevet

Du kan ikke kjempe for en som ikke vil ha deg. 

De eneste gangene man eventuelt får eksen tilbake, er vel når man gir faen og bare lever sitt eget liv. 

Anonymkode: 676ee...313

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...