AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #1 Skrevet 28. januar 2021 Jeg er snart i uke 15 og sliter sånn med ekstrem trøtthet. Og liksom, en svakhet og utmattelse som er nærmest invalidiserende. Kjenner jeg begynner å bli fortvilet, og redd for at dette ikke skal gå over. Begynner å få irrasjonelle tanker om at jeg ikke kommer til å være i stand til å ta vare på et barn om dette fortsetter. Jeg vet at man kan risikere at det varer hele svangerskapet, men kan man også risikere at det er slik også etter fødsel? Er det noen som har opplevd dette? Setter også pris på svar på hvor lenge dette varte for deg, og når det evt gikk over. Anonymkode: 25549...f65 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #2 Skrevet 28. januar 2021 Hele svangerskapet. Noe bedre periode i andre trimester, men sov da ca 14 timer i døgnet. I første trimester kunne jeg sove 18 timer i døgnet. Nå er det to uker til termin og nattesøvnen er elendig. Så det eneste jeg orker er å døse på sofaen stort sett hele dagen, og dupper av to timer her og en time der... Anonymkode: 52949...a91
Thea82 Skrevet 28. januar 2021 #3 Skrevet 28. januar 2021 Det eneste jeg gjorde i svangerskapet var å jobbe og sove, føles ihvertfall sånn når jeg tenker tilbake. Men den trøttheten forsvant etter fødsel (og ble så erstattet av reell trøtthet;)). Så ville prøvd å ta det så rolig du kan nå, og ikke bekymre deg over at det vil være sånn for alltid. For det vil det ikke:)
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #4 Skrevet 28. januar 2021 Med nr 1: hele første trimedter Med nr 2: hele første, deler av andre og hele tredje trimester Anonymkode: 6769c...4e3
mammahjarte Skrevet 28. januar 2021 #5 Skrevet 28. januar 2021 Kun første trimester, andre trimester var ein leik nesten. Starten av tredje trimester var greitt, slutten var veldig tung. Skjekk jernlageret ditt
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #6 Skrevet 28. januar 2021 Til uke 12, og så fikk jeg den tilbake rundt uke 22. Forsvant rundt uke 30 igjen. Var trøtt og sliten hele tiden altså, men nevnte uker var ekstreme. Anonymkode: 032c1...fce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå