AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #1 Skrevet 28. januar 2021 Hei, jeg er gravid i uke 10 idag og når jeg leser rundt på hva som er normalt for de fleste første trimester så går treg igjen alle plassene jeg leser. Jeg sliter vanligvis med forstoppelse og er innlagt opptil flere ganger i året av og til for å få hjelp til å løsne opp magen. MEN så langt i graviditeten så har jeg hatt normal avføring, og da mener jeg hver dag. Er det flere som har opplevd dette ? Og gjerne dere som sliter med treg mage vanligvis hvordan var/er det for dere ? Og vil dette bli verre utover i svangerskapet ? Hilsen første gangs gravid, som sikkert kommer til å komme med 1000 andre spørsmål. 🙈 Anonymkode: a360c...c23
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #2 Skrevet 28. januar 2021 Mener selvfølgelig treg mage ^ Anonymkode: a360c...c23
Anjatapinjata Skrevet 28. januar 2021 #3 Skrevet 28. januar 2021 Jeg sliter litt med det motsatte av deg til vanlig, men under graviditeten var magen helt eksepsjonell 😁 på slutten ble jeg ofte litt løs i magen men det er nok normalt. Bare vær obs på å drikke masse når babyen kommer om du skal amme, ble veldig hard i magen fordi jeg var altfor dårlig til å drikke under ammingen 😩
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #4 Skrevet 28. januar 2021 Jeg slet veldig med fordøyelsen i mitt første svangerskap. Leste alt jeg kom over av tips og triks. Mange får forstoppelse av å være gravid, men noen blir også løs i magen. Leste at mange med IBS er bedre i magen enn noen gang under graviditeten. Kanskje gjelder det deg? 😊 Anonymkode: a7bf5...71f
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #5 Skrevet 28. januar 2021 Jeg sliter med diare og magesmerter til vanlig men i svangerskapet er magen helt tipp topp. En venninne av meg var intolerant mot gluten før svangerskapet og ble kjempedårlig om hun spiste en bolle, men under svangerskapet kunne hun spise hva hun ville. Kanskje hormonene virker inn på et vis 🤷🏼♀️ Nyt god fordøyelse! Anonymkode: 5bd41...abb
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #6 Skrevet 28. januar 2021 Normalt har jeg ikke avføring hver dag, kanskje hver 3 dag. Men normal avføring da. ikke treg eller noe sånt. Da jeg ble gravid, første ukene/trimester var jeg på do hver dag. Var en gang jeg ble litt forstoppet.. Anonymkode: 73551...795
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå