AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #1 Skrevet 28. januar 2021 ?? vil ikke kjøpe noe som gjør at han tror at jeg syns han mangler det😂 vet liksom ikke hvaaa jeg skal kjøpe.. noen som har gode tips?? Syns han fortjener noe fint på dagen sin. Vet ikke om det skal setter i verdi på en ting eller mere en liten ting med stor følelsesverdi.. har egentlig ikke lyst å starte en greie hvor d må være noe stort hver bursdag liksom.. vi har datet gjennom våre egne bursdager før men da uten å gi noe.. har kommet hverandre så nære så en ting vil jeg overrekke han på dagen. Hjelp meg plizzz.. takker for alle svar💘 Anonymkode: 5e3e5...104
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #2 Skrevet 28. januar 2021 Den beste gaven er noe litt personlig. Anonymkode: f02cb...834
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #3 Skrevet 29. januar 2021 Enig i at det må være personlig, derfor er det vanskelig for andre å gi konkrete tips. Det ene tipset jeg har som er litt generelt da, er å gjøre stas på han, åpne døra i undertøy han liker og lag favorittmaten, gi en massasje etc. Og gjør alt han liker i senga. Ta gjerne kontrollen. Men utover det, så har jeg og min elsker gjennom noen år nå gjerne gitt hverandre noe som har vært relevant for noe vi har snakket om. Jeg kan ikke skrive tingene her for det blir veldig avslørende hvem det er, og det er heller ikke relevant som noe tips til deg, for det er så spesifikt for han eller vår historie sammen og hadde vært en rar gave for alle andre. Men om man har pratet veldig mye om noe.. du kan enten gå i en veldig klissete romantisk retning, sånn typ "jeg tok vare på konsertbilletten fra vår første date"-greie, eller som jeg pleier å gjøre, eller litt mer sånn humor.. har han sagt at han elsker Mot i brøstet og så finner man et signert bilde på Finn eller noe. Det var elendige eksempler, men du skjønner vel hvor jeg vil. Anonymkode: 5ea1a...881
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå