Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er gravid igjen for 2. gang. Første gang endte det i en MA som ble oppdaget på TU i uke 10, der de ikke så noe fosteranlegg. Jeg ble lagt inn på sykehuset for tablettkur i slutten av oktober 20. Nå er jeg gravid igjen allerede, men jeg er livredd for at det samme skal skje igjen! Sist var det eneste «tegnet» jeg hadde litt brunlig tyntflytende utflod i ny og ne. Jeg har også hatt samme typen utflod nå, og er veldig redd for at det har skjedd igjen. Jeg har fått TU på sykehuset denne gangen, men ikke før om to uker. Jeg målte hcg hos legen mandag og onsdag denne uken. Mandag: 25 000 og onsdag 41 000. Så jeg har altså to spørsmål i denne lange ventetiden: 

1. Var det liten hcg stigning? Jeg trodde den skulle dobles, det har den jo ikke gjort.. men den har likevel steget en del.

2. Er det noen som har hatt 2 MA på rad? Er det vanlig å ha flere MA etter hverandre? Har dere eventuelt funnet årsak til hvorfor det skjedde flere ganger?

Opprettet bruker her i dag, og håper noen svarer meg. Takk til deg som gadd å lese alt😊

Anonymkode: eaae0...6c8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veit ikkje om hcg då eg aldri har måla dette. Men eg hadde 2 SA etter kvarandre i alle fall, og kjenner ei som også hadde det. Det er diverre umogleg å spå om dette skjer med deg og, eller om det no klaffar for deg  Kvifor det skjedde med meg får eg ikkje vete då ein må ha 3 på rad før utredning.. 

Lukke til! ❤

Skrevet
RockyRose skrev (5 minutter siden):

Veit ikkje om hcg då eg aldri har måla dette. Men eg hadde 2 SA etter kvarandre i alle fall, og kjenner ei som også hadde det. Det er diverre umogleg å spå om dette skjer med deg og, eller om det no klaffar for deg  Kvifor det skjedde med meg får eg ikkje vete då ein må ha 3 på rad før utredning.. 

Lukke til! ❤

Tusen takk for svar uansett ❤️ Håper det ordnet/ ordner seg for deg 3. forsøk!

Skrevet
Ønskeråblimamma skrev (17 minutter siden):

Tusen takk for svar uansett ❤️ Håper det ordnet/ ordner seg for deg 3. forsøk!

Takk for det! Har ein livleg gut i magen i veke 35 no ❤ 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...