AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #1 Skrevet 28. januar 2021 Hei alle sammen! Kan dere komme med gode forslag om hvilke rollespill fungerer bra og hvilke har bare ført til dårlige opplevelser? kan dere også beskrive hvordan det har gått i praksis? Jeg vet at det er veldig individuelt men jeg er litt nysgjerrig og har lyst å prøve selv. Takk takk :) Anonymkode: 2c874...75a
Fioljenta Skrevet 28. januar 2021 #2 Skrevet 28. januar 2021 Ooo... jeg har mer enn 100 forslag til rolleleker! Kjempegøy! Hvis du ser et stykke ned på den lenken siden, finner du også eksempler fra rolleleken vi har hatt. Og noen eksempler fra andre. 💜 2
Gjest Gyros Skrevet 28. januar 2021 #3 Skrevet 28. januar 2021 Fioljenta skrev (2 timer siden): Ooo... jeg har mer enn 100 forslag til rolleleker! Kjempegøy! Hvis du ser et stykke ned på den lenken siden, finner du også eksempler fra rolleleken vi har hatt. Og noen eksempler fra andre. 💜 Digg!🤠
Nissi Skrevet 30. januar 2021 #4 Skrevet 30. januar 2021 Har ikke prøvd de ut, da ingen har villet. Men har forlag i haugevis😊 - lege/sykepleier og pasient - badevakt og en som har blitt reddet - sjef og kontormedarbeider - en som blir tatt på fersken for noe, og må gjøre opp for seg - Redningsmann og en som har skadet seg på fjelltur e.l.
The Rosestarwoman Skrevet 31. januar 2021 #5 Skrevet 31. januar 2021 Politi kostymer, CAt suit eller CAt woman med en pisk pluss solbriller og leppestift. 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #6 Skrevet 31. januar 2021 The Rosestarwoman skrev (15 timer siden): Politi kostymer, CAt suit eller CAt woman med en pisk pluss solbriller og leppestift. 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥 🤩🤩 Disse faller i smak her😅 Anonymkode: 06355...edd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå