AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #1 Skrevet 28. januar 2021 Det er bare noen dager siden jeg fant ut at jeg er gravid, men nå tenker jeg på det stort sett dagen lang, og drømmer om og venter på alt som skal skje framover. Disse dagene har gått sååå sakte. Så hvis resten av graviditeten skal gå like sakte, kommer jo dette til å bli kjipt. Hvordan har perioden tidlig i graviditeten vært for dere? Jeg gleder meg jo så til jeg kan begynne å kjenne liv og å kunne fortelle det til alle rundt meg. Men foreløpig føles det som en evighet til. Anonymkode: cb02c...704
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #2 Skrevet 28. januar 2021 Første trimester evig lang. Andre trimester raskt og hurtig. Tredje trimester varer i evigheter gange ro. Anonymkode: 7e758...e87 3
Thea82 Skrevet 28. januar 2021 #3 Skrevet 28. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Første trimester evig lang. Andre trimester raskt og hurtig. Tredje trimester varer i evigheter gange ro. Anonymkode: 7e758...e87 Hehe, dette stemmer godt synes jeg:) jeg jobbet masse (fra senga... var så kvalm). Det fikk tiden til å gå fort (ere).
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #4 Skrevet 28. januar 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det er bare noen dager siden jeg fant ut at jeg er gravid, men nå tenker jeg på det stort sett dagen lang, og drømmer om og venter på alt som skal skje framover. Disse dagene har gått sååå sakte. Så hvis resten av graviditeten skal gå like sakte, kommer jo dette til å bli kjipt. Hvordan har perioden tidlig i graviditeten vært for dere? Jeg gleder meg jo så til jeg kan begynne å kjenne liv og å kunne fortelle det til alle rundt meg. Men foreløpig føles det som en evighet til. Anonymkode: cb02c...704 Når alt er så nytt og spennende så klarer man ikke å tenke på noe annet, så dagene går seint i starten Etterhvert blir graviditeten en normalitet, og da flyr tiden Anonymkode: d092d...f33
RockyRose Skrevet 28. januar 2021 #5 Skrevet 28. januar 2021 Vekene fram til 12 går såå treigt. Ein gler seg berre til å kome til det "trygge" så ein kan sei det til folk. Eg lasta ned gravid-app og såg på den fleire gongar dagleg "hææ, har eg ikkje kome lenger i graviditeten enn for 2t sidan!?" 😂 2.trimester gjekk ganske fort for då er det litt meir som skjer. 3.trimester har vore prega av ryggsmerter og sjukmelding for min del, så det har vore eit laangt trimester igjen. Veke 35 no, så ser heldigvis enden av tunellen 😄 Gratulere ❤️
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #6 Skrevet 28. januar 2021 RockyRose skrev (20 minutter siden): Vekene fram til 12 går såå treigt. Ein gler seg berre til å kome til det "trygge" så ein kan sei det til folk. Eg lasta ned gravid-app og såg på den fleire gongar dagleg "hææ, har eg ikkje kome lenger i graviditeten enn for 2t sidan!?" 😂 2.trimester gjekk ganske fort for då er det litt meir som skjer. 3.trimester har vore prega av ryggsmerter og sjukmelding for min del, så det har vore eit laangt trimester igjen. Veke 35 no, så ser heldigvis enden av tunellen 😄 Gratulere ❤️ Å, kjenner meg så igjen på sjekking av apper 😛 Jeg er innom graviditetsappene (har lastet ned 4 stk for sikkerhets skyld) mange ganger om dagen. I dag er jeg 4+2, så det er jo en god stund til jeg kan merke noe mer til den i magen. Jeg har to barn fra før. Med førstemann gikk svangerskapet fort da jeg fant ut at jeg var gravid i uke 20. Egentlig veldig praktisk 😛 Med andremann visste jeg det tidlig da. Men det er 8 år siden jeg gikk gravid sist, så jeg husker jammen ikke helt hvordan det var. Uke 35 ja! Da er du straks ved målstreken! Gleder meg til jeg kommer dit! Jeg fødte 9 dager over termin med mine to første (andremann ble satt igang), så jeg regner iallfall med at dette svangerskapet blir like langt. TS Anonymkode: cb02c...704
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå