Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er ikke satanister, men galninger.

Anonymkode: 29631...867

Nei, det er ekte satanister! De andre som kaller seg satanister uten å delta i ritualene er fake. Den linken fra VG beviser jo det, når de ikke engang klarer å finne på en unik trebokstavsforkortelse. Snylting på Trollsikkerhetstjenestens forkortelse vitner bare om tankeløse, useriøse holdninger

Anonymkode: 33c12...218

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har veldig lyst til å bli satanist. Er det noen norske satanistiske trosamfunn jeg kan melde meg inn i? 

Anonymkode: 2e27f...c20

Det er to satanistiske organisasjoner:

The satanic temple https://thesatanictemple.com/pages/about-us

The church of satan https://www.churchofsatan.com/

De to er helt forskjellige så du burde lese hva de har å tilby for du melder deg inn :)

Ave satanas

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei, det er ekte satanister! De andre som kaller seg satanister uten å delta i ritualene er fake. Den linken fra VG beviser jo det, når de ikke engang klarer å finne på en unik trebokstavsforkortelse. Snylting på Trollsikkerhetstjenestens forkortelse vitner bare om tankeløse, useriøse holdninger

Hva gjør de du snakker om til ekte satanister?

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

😂😂 

hvordan bli satanist?? 
vel- dyrk det onde, drep noen katter, farg håret svart og hør på satan-musikk og vips- ett stykk ferdig satanist 😈 

Ps: det onde spiser alltid sine egne- husk det når du sitter i dritt til halsen pga alt det mørke du oppsøker...! 

Anonymkode: 036c1...a0d

Du har et barns forståelse over hva satanisme er

• Liker 5
Skrevet

Jeg har ingen interesse av å drepe katter. Det har jeg aldri hørt om noen andre satanister som gjør heller.

Det dreier seg jo mer om å anerkjenne Satan som den sanne gud.

• Liker 2
Skrevet

Satanisme er jo så mye, du nevner at du ønsker å finne noe a la The Satanic Temple, samtidig som du skriver at du tror på Satan som en guddom... Så da forstår jeg det som at du er en teist? The Satanic Temple er en ateistisk organisasjon. Hvis du ønsker å finne en teistisk satanistisk organisasjon må du derfor se andre steder. 

Dragon Rouge er en venstrehånds okkult organisasjon i Sverige, dersom du er intellektuelt interessert. Ellers kan du google Diane Vera, hun er en polyteistisk satanist bosatt i New York, tror jeg, og så kan du sjekke ut luciferianisme, de er ofte også teistiske. Hvorvidt det finnes teistiske grupper i Norge aner jeg ikke, men dette er ihvertfall interessante retninger å lese om dersom du er interessert i teistisk satanisme.

Anonymkode: 29ed4...a82

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hva gjør de du snakker om til ekte satanister?

Det har jeg svart på tidligere i tråden.

Skrevet

Det er bare lefle med satan det.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det har jeg svart på tidligere i tråden.

Jeg mente, hvorfor er handlingene du beskrev ekvivalent med at da er man "ekte satanist"?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Satanisme er jo så mye, du nevner at du ønsker å finne noe a la The Satanic Temple, samtidig som du skriver at du tror på Satan som en guddom... Så da forstår jeg det som at du er en teist? The Satanic Temple er en ateistisk organisasjon. Hvis du ønsker å finne en teistisk satanistisk organisasjon må du derfor se andre steder. 

Dragon Rouge er en venstrehånds okkult organisasjon i Sverige, dersom du er intellektuelt interessert. Ellers kan du google Diane Vera, hun er en polyteistisk satanist bosatt i New York, tror jeg, og så kan du sjekke ut luciferianisme, de er ofte også teistiske. Hvorvidt det finnes teistiske grupper i Norge aner jeg ikke, men dette er ihvertfall interessante retninger å lese om dersom du er interessert i teistisk satanisme.

Anonymkode: 29ed4...a82

Nå lærte jeg noe nytt! Takk! Er ateist selv, men syns det er fascinerende å lære om andre trosretninger. Særlig når de er stigmatiserte. Her var det mange nyanser som de fleste ikke kjenner. 

• Liker 4
Skrevet

Jeg vet ikke om det finnes noen gud, men hvis det finnes en allmektig gud er det jo åpenbart at det er satan. Bare se på verden.

Har ikke noe problem med ateister, så tror Temple of Satan kan være noe for meg.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg har veldig lyst til å bli satanist. Er det noen norske satanistiske trosamfunn jeg kan melde meg inn i? 

Når du er en djevel, ser Gud ut som Satan.

• Liker 2
Skrevet

Fraråder deg. Det heter ikke satanist uten grunn. de har et skjevt bilde og verdsetter ikke menneskelig liv. det alene burde få deg til å tenke.

Anonymkode: f6f88...257

• Liker 3
Skrevet

Hold deg unna!!

• Liker 1
Skrevet
On 1/28/2021 at 4:18 PM, AnonymBruker said:

Jeg vet ikke om det finnes noen gud, men hvis det finnes en allmektig gud er det jo åpenbart at det er satan. Bare se på verden.

Har ikke noe problem med ateister, så tror Temple of Satan kan være noe for meg.

Mennesker har fri vilje, det har ikke noe med Gud å gjøre. Har sett mirakler i mitt liv som ikke kan forklares av vitenskap, som gjør at jeg velger å tro på Gud, til tross for all ondskap og forferdelige tragedier som rammer daglig. Leste om denne Temple of Satan, stod at den følger venstreorientert politikk, med andre ord støtter alt av frihet når det gjelder seksualitet og kvinnesyn (samtidig som vi alle vet ønsker også venstreorienterte multikultur av mennesker som hater kvinner og homofile, og magisk håper alt skal ordne seg). Du kan jo heller bare stemme rødt. 

Anonymkode: 8fd39...7ba

Skrevet

Har en følelse av at det helst er ønsker fra tenåringer å bli satanister. Umodne folk.

Skrevet
Lawyam skrev (2 minutter siden):

Har en følelse av at det helst er ønsker fra tenåringer å bli satanister. Umodne folk.

Ja så barnslig.

Anonymkode: fb4dd...7d2

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ja så barnslig.

Leste en tråd her om noen som ville bli heks, samme greia. På toppen av det hele ble det lagt ut videoer med noen tenåringsjenter som skulle forklare dette. 'Se her' liksom. Finn frem noen med litt visdom hvertfall og ikke noen sminka tenåringsjenter som fantaserer om hvordan de skal finne drømmemannen eller noe. Hvor er vettet? Det er jo bare unger og umodne mennesker som driver med slikt. 

Endret av Lawyam
Skrevet

Gå på YouTube å søk på Baron Blod.

Da snakker vi skikkelig skikkelig skikkelig satanist. 

Du kan sikkert lære mye av han. 

Anonymkode: 5d500...275

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Gå på YouTube å søk på Baron Blod.

Da snakker vi skikkelig skikkelig skikkelig satanist. 

Du kan sikkert lære mye av han. 

Anonymkode: 5d500...275

🤣

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...