AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #1 Skrevet 28. januar 2021 Tenkte dele en tråd med tips til bachelorskriving i sykepleie angående temaer og problemstillinger Dere som er utdannede, hva skrev dere om? Dere som er i studiet nå, hva skal dere skrive om? Hvilke skrivestil velger dere? Anonymkode: 3386a...125
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #2 Skrevet 28. januar 2021 Ikke sykepleie, men mitt stalltips: Hold orden i referansene fra dag 1, og bruk et program for referanser! Anonymkode: 5eff2...66c 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #3 Skrevet 28. januar 2021 Skrivestil? Hva mener du med det? Anonymkode: 2175a...cf2
Celaeno Skrevet 29. januar 2021 #4 Skrevet 29. januar 2021 Skriver bachelor nå, og foreløbig er all forskningen man må lese og vurdere overveldende. Men er heldigvis snart i mål der og kan begynne å jobbe litt mer aktivt med skriving igjen. Skriver om sykepleie ved livets slutt
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #5 Skrevet 29. januar 2021 Jeg skrev om lindring av bivirkninger til barn med ALL som får cytostatikabehandling. Det var litteraturstudie 😊 det er jo det enkleste så glad for det. Anonymkode: 1286d...289
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #6 Skrevet 29. januar 2021 Spørs hvilken skrivestil du skriver. Brukte selv APA, helt overkommelig. Men signerer over her; HA ORDEN PÅ KILDER OG REFERANSER fra dag èn. Ha et program som også holder orden. Satt 14 timer på min bachelor på slutten kun med kildehenvisninger. Hadde spart meg MASSE frustasjon om jeg hadde holdt orden fra dag en Anonymkode: d5825...985 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #7 Skrevet 1. februar 2021 Vi har mulighet til å velge mellom kvalitativ studie, essay og systematisk artikkelgransking. Blir dessverre vanskelig med intervjuer nå pga. Corona, men hadde vært spennende skrive essay. Bruker selvfølgelig APA her, så referanser kan vi nå etter snart 3 år ! Hvor ofte møttes dere for å jobbe med bacheloren? Hadde dere en plan der? Vil unngå siste liten jobbing for alt det er verdt! Anonymkode: 3386a...125
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå