Gå til innhold

Å skrive bachelor i sykepleie - tips og triks

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte dele en tråd med tips til bachelorskriving i sykepleie angående temaer og problemstillinger :)
Dere som er utdannede, hva skrev dere om?
Dere som er i studiet nå, hva  skal dere skrive om?
Hvilke skrivestil velger dere?

Anonymkode: 3386a...125

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke sykepleie, men mitt stalltips: Hold orden i referansene fra dag 1, og bruk et program for referanser!

Anonymkode: 5eff2...66c

• Liker 2
Skrevet

Skrivestil? Hva mener du med det?

Anonymkode: 2175a...cf2

Skrevet

Skriver bachelor nå, og foreløbig er all forskningen man må lese og vurdere overveldende. Men er heldigvis snart i mål der og kan begynne å jobbe litt mer aktivt med skriving igjen. 

Skriver om sykepleie ved livets slutt :)

Skrevet

Jeg skrev om lindring av bivirkninger til barn med ALL som får cytostatikabehandling. 

Det var litteraturstudie 😊 det er jo det enkleste så glad for det. 

Anonymkode: 1286d...289

Skrevet

Spørs hvilken skrivestil du skriver. Brukte selv APA, helt overkommelig. Men signerer over her; HA ORDEN PÅ KILDER OG REFERANSER fra dag èn. Ha et program som også holder orden. Satt 14 timer på min bachelor på slutten kun med kildehenvisninger. Hadde spart meg MASSE frustasjon om jeg hadde holdt orden fra dag en

Anonymkode: d5825...985

• Liker 1
Skrevet

Vi har mulighet til å velge mellom kvalitativ studie, essay og systematisk artikkelgransking. Blir dessverre vanskelig med intervjuer nå pga. Corona, men hadde vært spennende skrive essay. Bruker selvfølgelig APA her, så referanser kan vi nå etter snart 3 år ! :)

Hvor ofte møttes dere for å jobbe med bacheloren? Hadde dere en plan der?
Vil unngå siste liten jobbing for alt det er verdt!

Anonymkode: 3386a...125

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...