Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har brukt denne første gang i dusjen, sånn som det står i beskrivelsen. Har brukt skrubb før også og aldri noe reaksjon. Men brukte denne på halsen og brystpartiet og litt i ansiktet, skylte ut med varmt vann og huden ble helt rød. Som om jeg ble solbrent, sånn følelse og så sånn ut, pluss at det var varmt. Men ingenting i ansiktet. 😳

Tror dere dette er en reaksjon som at huden ikke tålte den. Det gikk over i løpet av 15 min ca.

Anonymkode: 39ad7...787

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være parfymen eller de eteriske oljene du reagerer på. Er du allergisk mot nøtter, forresten? Skrubben inneholder mandelolje og makadamiaolje, som man kan reagere på dersom man har nøtteallergi.

Skrevet
Roci skrev (49 minutter siden):

Kan være parfymen eller de eteriske oljene du reagerer på. Er du allergisk mot nøtter, forresten? Skrubben inneholder mandelolje og makadamiaolje, som man kan reagere på dersom man har nøtteallergi.

Jeg har ingen anelse😳 Dette er første gang jeg har reagert på noe. Har snakket med Rituals og de sa at jeg mest sannsynlig ikke tåler noe i den, men at de har skrubb for sensitiv hud også. Og jeg bare sensitiv hud? Jeg? 😳

Skrevet

Alle tåler ikke alt. Det er også normalt å bli rød like etter man skrubber seg. 

Det er bare å prøve en annen type eller et annet merke. Er det nødvendig å gjøre så big deal utav det?

Anonymkode: 94b0b...aee

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Det er bare å prøve en annen type eller et annet merke. Er det nødvendig å gjøre så big deal utav det?

OkaY...🙈🥱😴

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.1.2021 den 16.05):

Er det å poste et innlegg å gjøre " en big deal ut av det?" Snakk om å være litt for sensitiv til å skulle være på internett😂

TS, jeg har samme erfaring som deg med den skrubbe til tross for at Jeg tåler  dusjskummet og badeskummet fra rituals i samme serie, Jeg ble både rød og fikk en brennende følelse som om kroppen stod i full fyr. Har byttet om til en skrubb fra loccitane ( den som heter noe med Shea ) og tåler den godt :)

Anonymkode: 8bfef...083

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...