AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #1 Skrevet 28. januar 2021 Jeg hadde en spontanabort 4.juledag i fjor, var bare 4-5 uker på vei, og den var ukomplisert. Blødde som vanlig mens i et par - tre dager, med brunaktig utflod i en liten uke etterpå. I følge syklusen min skulle jeg hatt mensen igjen for tre dager siden, men det er ikke tegn til at den kommer. Ingen murringer, ingen tegn til blod. Dere som har hatt spontanabort tidlig i svangerskapet, når fikk dere eggløsning og mensen igjen? Anonymkode: 4eb02...212
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #2 Skrevet 28. januar 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg hadde en spontanabort 4.juledag i fjor, var bare 4-5 uker på vei, og den var ukomplisert. Blødde som vanlig mens i et par - tre dager, med brunaktig utflod i en liten uke etterpå. I følge syklusen min skulle jeg hatt mensen igjen for tre dager siden, men det er ikke tegn til at den kommer. Ingen murringer, ingen tegn til blod. Dere som har hatt spontanabort tidlig i svangerskapet, når fikk dere eggløsning og mensen igjen? Anonymkode: 4eb02...212 Trist å høre om din SA. Ved min SA i uke 5 kom mensen 1 uke etter at jeg mistet. Så hele syklusen ble forskjøvet med 1 uke, men den kom til rett tid. Men ikke uvanlig at det kan være litt kluss i syklus etter en SA. Men tipper du får mensen om ikke lenge i og med at du mistet så tidlig. Anonymkode: 1c110...5e1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #3 Skrevet 28. januar 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Trist å høre om din SA. Ved min SA i uke 5 kom mensen 1 uke etter at jeg mistet. Så hele syklusen ble forskjøvet med 1 uke, men den kom til rett tid. Men ikke uvanlig at det kan være litt kluss i syklus etter en SA. Men tipper du får mensen om ikke lenge i og med at du mistet så tidlig. Anonymkode: 1c110...5e1 ❤️ Men hadde du et opphold fra blødninger etter SA, før mensen kom da? Hvor mange dager blødde du av SA? Håper mensen kommer snart, er klar for en ny prøveperiode. Men kan man ha eggløsning etter en SA, før mensen kommer tilbake?🤔 TS Anonymkode: 4eb02...212
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #4 Skrevet 28. januar 2021 Eneste tegn på mensen er vel at jeg har veldig ømme bryster, det er vondt bare jeg klemmer mannen eller barna, vondt å ligge på magen osv. pleier ikke å være så ømme.. og de har vært slik i ca 14-dager, det er veldig uvanlig for meg, så har forventet at mensen skulle komme for lenge siden. TS Anonymkode: 4eb02...212
Amatariel Skrevet 28. januar 2021 #5 Skrevet 28. januar 2021 Jeg har hatt to SA'er på 6+0. Etter begge disse ble eggløsningen forskjøvet med noen dager, ca. 4-5 dager om jeg ikke husker feil. Fikk ikke mensen etter SA'ene, fordi jeg ble gravid begge gangene på første EL.
Rosa Sitron Skrevet 29. januar 2021 #6 Skrevet 29. januar 2021 17 hours ago, AnonymBruker said: ❤️ Men hadde du et opphold fra blødninger etter SA, før mensen kom da? Hvor mange dager blødde du av SA? Håper mensen kommer snart, er klar for en ny prøveperiode. Men kan man ha eggløsning etter en SA, før mensen kommer tilbake?🤔 TS Anonymkode: 4eb02...212 Mensen kommer etter eggløsning, så ja du kan ha eggløsning uten å ha hatt mensen. Så har du hatt ubeskyttet sex kan du være gravid.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #7 Skrevet 29. januar 2021 Jeg tok en graviditetstest på mandag, men den var negativ. Har hatt ubeskyttet sex 3 ganger etter SA, to av gangene "hoppet" vi av i svingen, tenkte det var greit å vente litt før neste prøving (det varte ikke lenge 😛 ). Har enda ingen tegn til mensen, men fortsatt veldig ømme bryster. Våknet flere ganger i natt, vanskelig å finne en behagelig liggestilling hvor brystene ikke er vonde.. TS Anonymkode: 4eb02...212
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #8 Skrevet 29. januar 2021 Her tok det 5 mnd 😒 Anonymkode: 1aeb9...876
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #9 Skrevet 29. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Her tok det 5 mnd 😒 Anonymkode: 1aeb9...876 Oi, det var lenge 😔 Hvor langt var du på vei når du mistet da? TS Anonymkode: 4eb02...212
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #10 Skrevet 30. januar 2021 Regner sa dagen som første dag i syklusen og det stemte godt. Den ene gangen kom mensen 29 dager etter sa. Den andre gangen kom mensen ikke, var gravid igjen. Anonymkode: c667e...2f3 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #11 Skrevet 30. januar 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Regner sa dagen som første dag i syklusen og det stemte godt. Den ene gangen kom mensen 29 dager etter sa. Den andre gangen kom mensen ikke, var gravid igjen. Anonymkode: c667e...2f3 Jeg regner og SA som første dag i syklus, noe som betyr at jeg er nesten en uke på «overtid» nå. Håper den kommer snart 🙈 TS Anonymkode: 4eb02...212
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #12 Skrevet 30. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 29.1.2021 den 12.30): Oi, det var lenge 😔 Hvor langt var du på vei når du mistet da? TS Anonymkode: 4eb02...212 6 uker. Men hadde litt problem med at HCG steg i etterkant uten at noen kunne finne årsaken til det. Så gikk vel rundt med HCG i 3 mnd, også tok det ytterlige 2 mnd før mensen kom. Anonymkode: 1aeb9...876
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå