Gjest Principessa Skrevet 15. august 2005 #1 Skrevet 15. august 2005 (endret) Om bare fire dager står jeg brud!! Gleder meg utrolig! Hvordan er det med dere andre 20 august-bruder? Føler at det meste er under kontroll...men det er vel alltids noe LYKKE TIL ALLE SOM GIFTER SEG PÅ LØRDAG!!! Endret 15. august 2005 av Izaria
TeddyToria Skrevet 15. august 2005 #3 Skrevet 15. august 2005 Bare 4 dager! Du kan virkelig få sagt det!!! Det er vel alltids noe ja...har liksom aldri klart å se for meg at jeg skulle komme så langt, med bare få dager igjen...til og med med en finger til overs på én hånd. Det er bare de andre som har hatt sine dager, de har kommet og gått, det har vært så lenge til vår dag, ikke sant!? Og nå sitter vi her, med skikkelig innspurt over oss... *tenke tenke* Hva må huskes på? - Levere evt. hjemmebakte kaker? Evt. hjemmelagete menyer, bordkort mm. til lokalet i forkant! - Avtale levering / henting av blomster - Dersom vielsen ønskes filmet, hvem tar seg av det? - Sørge for at alle gjestene har toastmasters kontaktinformasjon - Unne seg selv en dag i ro og mak, med litt selvpleie/spa, bare slappe av! - Evt. forsikre seg om transport for gjester - at innleid buss oa. kommer når og hvor de skal?! Det var det jeg kom på i farten!
tøydukke Anna Skrevet 16. august 2005 #5 Skrevet 16. august 2005 Lykke til! Og nyt dagen i fulle drag, den går så altfor fort!
Romantisk Skrevet 16. august 2005 #6 Skrevet 16. august 2005 Lykke til! Husk også å sjekke overnattingen! :-)
Trampe Skrevet 16. august 2005 #7 Skrevet 16. august 2005 Fire dager ja... Synes ikke det er lenge siden det var et halvt år igjen til det var deres tur. Det går så fort...! (det betyr kanskje også at det neste halve året går fort, og så er det min tur ) Masse masse lykke til, dere!
MiniMjau Skrevet 16. august 2005 #8 Skrevet 16. august 2005 lykke til! Det eneste du ikke må glemme nå, er å ta på deg kjolen og så si JA når du står i kirken! :-D
miaen Skrevet 16. august 2005 #9 Skrevet 16. august 2005 Det viktigste du må huske er å nyte dagen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dette blir en av dine største dager i livet, så kos deg ilag med din mann, og dine gjester !!! Lykke til på den store dagen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
lol75 Skrevet 16. august 2005 #10 Skrevet 16. august 2005 Det viktigste er å nyte dagen, og ikke tenke på annet enn at dere skal ha en flott dag. (Evt. bekymringer får andre ta seg av.. )
Søta Skrevet 17. august 2005 #11 Skrevet 17. august 2005 Husk å ikke stress for mye de dagene som kommer nå!!! Kos deg på dagen og se det positive og overse det negative!!!! Ha en helt fantastisk dag!!! Har du noen som skal ta bilder - venner - gi de beskjed om det er noe spesielt du vil ha bilde av! Vi sitter med helt fantastiske bilder! Ta vare på talene. Film om du har sjans - du får ikke med deg halvparten av det som skjer av taler ol. Husker ingenting av det dommeren sa jeg.. og talene husker jeg bare bruddstykker av - gleder meg virkelig til å se filmen!
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 18. august 2005 #12 Skrevet 18. august 2005 Husk å puste dypt og å nyte alt til fullest! Prøv å lytte til inngangsmusikken og utgangsmusikken. Det fikk ikke jeg med meg i det hele tatt Ta en pause i talen om du blir for rørt. Drikk litt vann og kom deg igjen før du fortsetter. Om en ting ikke går helt som planlagt så gjør det ingen ting. Det er ikke krise og det er mest sansynlig bare du som merker det (L vil sikkert ikke merke det engang).
Søta Skrevet 18. august 2005 #13 Skrevet 18. august 2005 JA - drikk masse vann hele tia!!!!!!!! Hodeverken kommer fort hvis ikke!!!!!!! Spis godt før vielsen!!! Ta gjerne med noen venninner på lunsj om du har tid og ro til det. Det gjorde jeg - og det var bare helt knall!!! Fikk roa meg litt og tankene over på noe annet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå