Karolineb24 Skrevet 28. januar 2021 #1 Del Skrevet 28. januar 2021 Liker ikke profilen min. Har en liten hake, som ikke passer med resten av ansiktet mitt. Får nesen min til å virke mye større enn den egentlig er. Ønsker derfor å gjøre noe med det, men usikker på om jeg skal gå for hakeimplantat eller fillers. Noen som har noe erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #2 Del Skrevet 28. januar 2021 Det er juks. Anonymkode: fdeb7...bb1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #3 Del Skrevet 28. januar 2021 Jeg hadde nok gått for filler i første omgang siden det går ut av kroppen etter en stund og fordi det er mindre inngripende enn ett kirurgisk inngrep. Anonymkode: 82b94...60a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #4 Del Skrevet 28. januar 2021 Karolineb24 skrev (2 timer siden): Liker ikke profilen min. Har en liten hake, som ikke passer med resten av ansiktet mitt. Får nesen min til å virke mye større enn den egentlig er. Ønsker derfor å gjøre noe med det, men usikker på om jeg skal gå for hakeimplantat eller fillers. Noen som har noe erfaringer? Hadde prøvd fillers en gang for å se om jeg ble fornøyd, om jeg var fornøyd ville jeg heller brukt pengene på en permanent løsning. Har ingen erfaring med det, utenom at fillers går fort ut og er ekstremt kostbart i lengden. Har et kompleks selv som jeg ønsker å gjøre noe med, vil gå for operasjon den dagen jeg får spart og har råd til det. Anonymkode: 90b34...cc4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #5 Del Skrevet 28. januar 2021 Fillers kan "justere" ganske mye, og har få bivirkninger. Ville prøvd det først. Anonymkode: 86ecd...61f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #6 Del Skrevet 28. januar 2021 Karolineb24 skrev (3 timer siden): Liker ikke profilen min. Har en liten hake, som ikke passer med resten av ansiktet mitt. Får nesen min til å virke mye større enn den egentlig er. Ønsker derfor å gjøre noe med det, men usikker på om jeg skal gå for hakeimplantat eller fillers. Noen som har noe erfaringer? Spør en fagperson Anonymkode: b9811...20d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karolineb24 Skrevet 28. januar 2021 Forfatter #7 Del Skrevet 28. januar 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Spør en fagperson Anonymkode: b9811...20d Har vært både hos kirurg og kosmetisk sykepleier. Så det har jeg gjort. Her er jeg ute etter andres erfaringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karolineb24 Skrevet 28. januar 2021 Forfatter #8 Del Skrevet 28. januar 2021 Tenker nok å prøve filler. Har prøvd det en gang før, men fikk kun 0,4 ml, noe som nesten ikke utgjorde forskjell. Er dyrt i lengden, men en operasjon kommer på 40 000 😅 Og redd haken min vil bli for stor med implantat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #9 Del Skrevet 28. januar 2021 Karolineb24 skrev (4 timer siden): Liker ikke profilen min. Har en liten hake, som ikke passer med resten av ansiktet mitt. Får nesen min til å virke mye større enn den egentlig er. Ønsker derfor å gjøre noe med det, men usikker på om jeg skal gå for hakeimplantat eller fillers. Noen som har noe erfaringer? Det må du føle på selv. Jeg ville kanskje prøvd fillers først å sett. Men det blir dyrt i lengden i stede for å betale DYRT med engang men slippe noe mer utgifter senere. Men prøv fillers først å se ville jeg gjort. Anonymkode: 0cddb...05a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #10 Del Skrevet 28. januar 2021 Karolineb24 skrev (1 minutt siden): Tenker nok å prøve filler. Har prøvd det en gang før, men fikk kun 0,4 ml, noe som nesten ikke utgjorde forskjell. Er dyrt i lengden, men en operasjon kommer på 40 000 😅 Og redd haken min vil bli for stor med implantat Jeg har 8 ml Restylane i hele ansiktet + hals 😅 å så mye utgjør en stor forskjell på det lille ansiktet jeg hadde fra før. Anonymkode: 0cddb...05a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #11 Del Skrevet 28. januar 2021 Jeg har altså Restylane for ca 22 000,- i ansiktet. Men betale ikke alt på engang siden jeg gradvis økte på, på ca 3 mnd. Anonymkode: 0cddb...05a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #12 Del Skrevet 28. januar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg har altså Restylane for ca 22 000,- i ansiktet. Men betale ikke alt på engang siden jeg gradvis økte på, på ca 3 mnd. Anonymkode: 0cddb...05a Hvor har du alle disse milliliterne med restylane?? 😮 Anonymkode: a42c3...e16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karolineb24 Skrevet 28. januar 2021 Forfatter #13 Del Skrevet 28. januar 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg har 8 ml Restylane i hele ansiktet + hals 😅 å så mye utgjør en stor forskjell på det lille ansiktet jeg hadde fra før. Anonymkode: 0cddb...05a Har du satt inn noe av det i kjeven og hake? Hvor mye i så fall? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #14 Del Skrevet 28. januar 2021 Husk at implantater er STOR risiko da. Det er alltid risiko for at kroppen ikke godkjenner implantatet og avstøter det. Jeg var misfornøyd med de insunkene kinnene og kinnbeina mine og trodde eneste løsningen var kinnimplantater. Dette hørte jeg var stor risiko så ble litt skremt av det og valgte heller å prøve fillers. Trodde ikke det kom til å bli så bra eller så stor forandring som jeg ønsket men tro det eller ei så elsket jeg resultatet å ble kjempe fornøyd! Har litt mer enn det jeg skjønte var vanlig å fylle på i kinnene med da men hadde ikke blitt fornøyd med mindre enn 2 Ml i hvert kinn siden jeg ville ha en veldig stor forandring. Anonymkode: a42c3...e16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #15 Del Skrevet 28. januar 2021 Karolineb24 skrev (1 minutt siden): Har du satt inn noe av det i kjeven og hake? Hvor mye i så fall? Jeg har satt inn i kinn, under øynene, halsen og kjeven ja. Har ikke satt noe i haka, men jeg har sett noen som har gjort det å det ble faktisk veldig fint. Jeg så ikke så stor forandring på kinnene før jeg hadde 1,5 ML i hvert men i kjeven så jeg resultatet med engang med kun 0,5 ML. Det er fordi de bruker en annen Restylane type i det område. Hake og kjeve setter de Restylane lyft/lift og kinnene en mykere Restylane som het Voluma Anonymkode: 0cddb...05a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #16 Del Skrevet 28. januar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvor har du alle disse milliliterne med restylane?? 😮 Anonymkode: a42c3...e16 Kinn, kjeve, under øynene og halsen. Anonymkode: 0cddb...05a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #17 Del Skrevet 28. januar 2021 Skal du ha filler ville jeg ventet til du er ferdig med corona vaksine, det gir merkelige bivirkninger til dem som har filler så her er det duket for drøy avsløring av alle som påstår de ikke tar det og gjør det allikevel😂 Anonymkode: 0d71d...959 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #18 Del Skrevet 28. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kinn, kjeve, under øynene og halsen. Anonymkode: 0cddb...05a å herlighet så mange steder 😮 hvorfor har du satt det alle disse plassene? Og det må jo blir svindyrt i lengden med så mye. Syns jeg betaler meg i hjel kun på 4ml til sammen! Anonymkode: 0cddb...05a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karolineb24 Skrevet 28. januar 2021 Forfatter #19 Del Skrevet 28. januar 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Skal du ha filler ville jeg ventet til du er ferdig med corona vaksine, det gir merkelige bivirkninger til dem som har filler så her er det duket for drøy avsløring av alle som påstår de ikke tar det og gjør det allikevel😂 Anonymkode: 0d71d...959 Haha, det tviler jeg på 😂 Men er uansett en av de siste som kommer til å bli tilbudt den, så innen det er filleren sikkert ute igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karolineb24 Skrevet 28. januar 2021 Forfatter #20 Del Skrevet 28. januar 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg har satt inn i kinn, under øynene, halsen og kjeven ja. Har ikke satt noe i haka, men jeg har sett noen som har gjort det å det ble faktisk veldig fint. Jeg så ikke så stor forandring på kinnene før jeg hadde 1,5 ML i hvert men i kjeven så jeg resultatet med engang med kun 0,5 ML. Det er fordi de bruker en annen Restylane type i det område. Hake og kjeve setter de Restylane lyft/lift og kinnene en mykere Restylane som het Voluma Anonymkode: 0cddb...05a Hvor lenge pleier det å sitte i på deg da? Må du fylle på oftere enn hver sjette måned? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå