AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #1 Skrevet 28. januar 2021 Jeg mister all lyst etter jeg har kommet. Dette har gjort at jeg ofte ikke prøver å komme en gang fordi jeg vil at mannen min også skal få komme og bli "ferdig". Jeg skulle så gjerne vært en av de som er like kåt etter orgasmen og kan fortsette. Har noen vært som meg og klart å "trene" seg opp til å holde på lysten etter orgasmen? Anonymkode: 6a1d1...1ab
Gjest Gyros Skrevet 31. januar 2021 #2 Skrevet 31. januar 2021 Utaler meg som mann. For meg kan det virke som du får klitoris orgasme. Den slukker seg raskere gir kanskje litt ømhet. Forsøk å få mannen til å fokusere lenger inn i vaginaen med penis. Du kan godt lære deg å knipe rundt penishode med de indre musklene når han ligger rolig inni deg. Viktig å oppnå kontakt. Øv i rolig tempo, prøv å se om han klarer å rotere litt med penis. Et triks vi bruker er at jeg holder henne bak og stimulerer med en finger, litt oppenfor anus, mens penisen gjør jobben. La mannen gjerne bytte mellom å støte, vugge eller pumpe. Kommer du da, vil ny orgasme være klar etter kort stund. Det går også ann å fokusere på g-punktet, men vår erfaring er at A-punktet gir mer altomsluttende orgasme som gjerne kommer i flere omganger.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #3 Skrevet 31. januar 2021 Det som funket for meg var å bli eldre. Alt endret seg til det bedre etter 40. Anonymkode: 261c3...c63
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #4 Skrevet 31. januar 2021 En annen ting er at man gjerne må ha et halvt minutt pause uten noen form for stimuli. Anonymkode: 261c3...c63
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #5 Skrevet 31. januar 2021 Gyros skrev (13 timer siden): Utaler meg som mann. For meg kan det virke som du får klitoris orgasme. Den slukker seg raskere gir kanskje litt ømhet. Forsøk å få mannen til å fokusere lenger inn i vaginaen med penis. Du kan godt lære deg å knipe rundt penishode med de indre musklene når han ligger rolig inni deg. Viktig å oppnå kontakt. Øv i rolig tempo, prøv å se om han klarer å rotere litt med penis. Et triks vi bruker er at jeg holder henne bak og stimulerer med en finger, litt oppenfor anus, mens penisen gjør jobben. La mannen gjerne bytte mellom å støte, vugge eller pumpe. Kommer du da, vil ny orgasme være klar etter kort stund. Det går også ann å fokusere på g-punktet, men vår erfaring er at A-punktet gir mer altomsluttende orgasme som gjerne kommer i flere omganger. Min erfaring er at teknikk ikke har noe å si. Det er de samme tingene jeg gjorde før, som jeg gjør nå, men det er noe inni meg som har endret seg. Før var det umulig å komme fler enn en gang, mens nå kan jeg komme over 10 ganger på rad (på en god dag, normalt er det 3 ganger) Anonymkode: 261c3...c63 2
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #6 Skrevet 31. januar 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: En annen ting er at man gjerne må ha et halvt minutt pause uten noen form for stimuli. Anonymkode: 261c3...c63 Omvendt her. Slutter jeg å stimulere så er jeg ferdig og det har slukket. Fortsetter jeg stimuli kan jeg nå orgasme på nytt etter kort tid. Anonymkode: aacde...0b3 2
Trolltunge Skrevet 31. januar 2021 #7 Skrevet 31. januar 2021 Jeg var tenåring og var ikke klar over at det var vanlig å komme bare en gang. Det var godt å få orgasme, så jeg ville ha flere, så jeg ga meg ikke før jeg fikk det til. Først da jeg ble eldre skjønte jeg at det er ganske vanlig å bare komme en gang, så jeg lærte det egentlig av uvitenhet... og at jeg var sta og jobbet med saken til det gikk. 😂 Da jeg først fikk det til var det ikke et problem lenger. Nå kommer jeg alltid flere ganger, og vet egentlig ikke hvordan jeg skulle klare å bare komme en gang. (Da må isåfall sex avsluttes etter en orgasme, men det har jeg aldri lyst til.) 1
Gjest Gyros Skrevet 31. januar 2021 #8 Skrevet 31. januar 2021 (endret) AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det som funket for meg var å bli eldre. Alt endret seg til det bedre etter 40. Anonymkode: 261c3...c63 Kan være enig i at alder kan være et pluss. Når det gjelder teknikk, så er nok det bare et hjelpemiddel. Noen millimeter hit eller dit, kan utgjøre stor forskjell. Kan være en spennende reise det. Det viktigste er vel å være trygg på hverandre, slappe av, nyte. Vi prøvet aldri å gjøre et nummer av at en av oss ikke kommer, men vi forsøker å gi rom for hverandres behov for å komme, da kan måten vi utfører samleie på være ulik. Endret 31. januar 2021 av Gyros
Gjest Gyros Skrevet 31. januar 2021 #9 Skrevet 31. januar 2021 Trolltunge skrev (5 timer siden): Da jeg først fikk det til var det ikke et problem lenger. Nå kommer jeg alltid flere ganger, og vet egentlig ikke hvordan jeg skulle klare å bare komme en gang. (Da må isåfall sex avsluttes etter en orgasme, men det har jeg aldri lyst til.) Kona kommer ikke hver gang, men samler gjerne opp slik at hun får flere på rappen.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #10 Skrevet 31. januar 2021 Jeg har heller ikke sjans å få flere orgasmer.. Egentlig frister det ikke heller, fordi jeg føler meg helt ferdig etter den ene gangen.. Vet at mannen gjerne vil at jeg skal få flere, så for å glede han kunne jeg jo sånn sett tenke meg det, men aaaauuuuuu.. 🙈🙈 Klarer ikke se for meg hvordan det skal være mulig! Anonymkode: 0d608...4ea
Bamseklemmer Skrevet 31. januar 2021 #11 Skrevet 31. januar 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Omvendt her. Slutter jeg å stimulere så er jeg ferdig og det har slukket. Fortsetter jeg stimuli kan jeg nå orgasme på nytt etter kort tid. Anonymkode: aacde...0b3 Ja... Når jeg fingret til hun kom, stoppet hun meg med hånden sin, og når hun slapp taket igjen fortsatte jeg igjen til hun kom på nytt,,, da blir det bare små pauser mellom hver orgasme, og som regel var hun fornøyd etter 4-5 orgasmer
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #13 Skrevet 1. februar 2021 Gyros skrev (På 31.1.2021 den 20.33): Noen millimeter hit eller dit, kan utgjøre stor forskjell. Nei, det er her jeg mener at min erfaring skiller seg fra det du (og forsåvidt også Trolltunge) forteller om. Det er ikke sånn at jeg ikke kjenner kroppen min eller ikke har prøvd nok, liksom, jeg vet at dette handler om noe som endret seg inni meg. Tidligere kunne jeg besvime av en orgasme, det skjer heller ikke nå. Har gått fra en voldsom orgasme og over til mange passe store. Anonymkode: 261c3...c63 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå