Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Nå er det 16 minusgrader ute så vi kan ikke gå ut, og det er korona med lockdown så vi kan ikke dra noe sted... 

Hva er fine inneleker med en 10 mnd gammel baby? Vi har bygget slott/hule og laget sklie blant annet, men han mister fort interessen, noe som sikkert er normalt. Trenger flere tips/verktøy til "lekekassa" 😆

Takk❤

Anonymkode: 94d78...4d8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tegne 🙂 Legge sammen klær har vi gjort i dag 😅 

Anonymkode: 75a64...9fd

Skrevet

Såpebobler! 

Invister gjerne i en som går på batteri fra Clas olson. Så kan du bare trykke på knappen og så er baby underholdt en god stund😉

Anonymkode: f917d...c4d

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tegne 🙂 Legge sammen klær har vi gjort i dag 😅 

Takk for svar! Hehe, han bader i klesvasken mens jeg bretter as we speak 😆 Jeg har prøvd å tegne med han, men han vil bare stappe blyanten lengst bak i halsen😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Såpebobler! 

Invister gjerne i en som går på batteri fra Clas olson. Så kan du bare trykke på knappen og så er baby underholdt en god stund😉

Oooh ja! Takk! Det høres ut som noe han vil like!😁

Skrevet

Søk opp sensory activities på google og pinterest 😊

Anonymkode: 90210...940

Skrevet

Såpebobler! 

Forresten! Tips til hva en kan bruke når en ikke har den dingsen man blåser bobler med?😆

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Takk for svar! Hehe, han bader i klesvasken mens jeg bretter as we speak 😆 Jeg har prøvd å tegne med han, men han vil bare stappe blyanten lengst bak i halsen😅

Haha, kjenner problemstillingen. Jeg teipet arket fast i gulvet, for ellers skulle det spises. Men han ble underholdt (i 2 minutter) av å se meg tegne. 

Har selv en på 10 måneder 😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Forresten! Tips til hva en kan bruke når en ikke har den dingsen man blåser bobler med?😆

Hmm,. Ta en kleshenger med ståltråd, røsk den ut og prøv forme en sirkel? Da får de svære bobler også😃 

Skrevet

Ah, samme båt her. Alt som «sorteres» er gøy, så kanskje en boks med papirlommetørkler som han kan dra ut? Min hadde det ekstremt gøy med tørrserviett pakken her om dagen. Og sånn god gammeldags sokkehånd er veldig moro. Men ingenting varer lenge uansett synes jeg. Ellers har jeg prøvd litt sånne sensoriske aktiviteter, discolys er veldig populært, bare en sånn liten usb lampe. En boks med «teksturer», bobleplast, filt, litt forskjellige overflater hun kan utforske. Har tenkt å prøve å lage sukkerfri gelé og stappe noen av lekene hennes oppi sånn at hun kan grave de frem (i bleia på baderomsgulvet antageligvis 🙈). Ellers følger jeg babyplayhacks på insta, hun har masse forskjellig det går an å teste for alle aldre. 

Anonymkode: 7a77d...fb2

Skrevet

Ah, samme båt her. Alt som «sorteres» er gøy, så kanskje en boks med papirlommetørkler som han kan dra ut? Min hadde det ekstremt gøy med tørrserviett pakken her om dagen. Og sånn god gammeldags sokkehånd er veldig moro. Men ingenting varer lenge uansett synes jeg. Ellers har jeg prøvd litt sånne sensoriske aktiviteter, discolys er veldig populært, bare en sånn liten usb lampe. En boks med «teksturer», bobleplast, filt, litt forskjellige overflater hun kan utforske. Har tenkt å prøve å lage sukkerfri gelé og stappe noen av lekene hennes oppi sånn at hun kan grave de frem (i bleia på baderomsgulvet antageligvis 🙈). Ellers følger jeg babyplayhacks på insta, hun har masse forskjellig det går an å teste for alle aldre. 

Hvordan lager du sukkerfri gele? Husk at så små ikke skal ha kunstig søtningsmidler 🙂

Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvordan lager du sukkerfri gele? Husk at så små ikke skal ha kunstig søtningsmidler 🙂

Fruktjuice (fra juicer) + gelatin. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Fruktjuice (fra juicer) + gelatin. 

Lurt 🙂 Men den blir ikke akkurat sukkerfri, da 🙂

• Liker 2
Skrevet

Synge, gjøre bevegelsessanger sammen! 

Anonymkode: 88163...d63

Skrevet

Tusen takk for så mange fine tips, gode folk!😄 Idag har vi prøvd bopleplast (superpopulært), såpebobler (superpopulært, men masse såpesøl😆) og tegning med papir tapet til gulvet, men det var fortsatt spising av blyanten som var fokuset!😅 

Takk takk takk❤

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hmm,. Ta en kleshenger med ståltråd, røsk den ut og prøv forme en sirkel? Da får de svære bobler også😃 

Takk! Fant en vissp med hull😆

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...