Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei !

Er det noen der ute som opplever det samme som meg ? 

Jeg er forlovet og har barn sammen  med  min mann. Han er litt spesiel menneske da han alltid søker opp oppmerksomhet og vil at ale skal tjene han slik han ønsker seg.  Minw foreldre misliker han de respekterer han men helst trekke seg unna og går til sitt soverom når han begyber å klage.  

Og han klager på alt..... på at maten er smaker ikke godt, at puta er for hard, at deg kaldt i huset, ag fuglene er for høylytte om morgen, at har vond her og der. Mine foreldre sluttet å bru seg og overser han når han er sånn. Men jan blir jo bare sur  og irritert av dette...  

Men tennplugger er når jeg sier at vi kommer ikke til å ha seksuell omgang j huset til mine foreldre forsog det er flaut og de han høre oss.  Jeg er  ofte flau over hans oppførsel....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor overnatter dere hos dine foreldre? Har dere ikke et eget hjem? 

Det er greit nok å klage over diverse ting, men da må man jo være med på å fikse det. Kjøpe seg ny pute, ørepropper om man er sensitiv på lyd, smertestillende/trening/ behandling for smerter osv. Er man på besøk hos andre får man klare seg som best man kan inntil man drar hjem igjen. 

Anonymkode: 4479e...547

Skrevet

Hvorfor er du sammen med han? Han høres ut som ett ungdom, ikke en mann. Forstår foreldrene dine veldig godt

• Liker 20
Skrevet

Han høres helt ufordragelig ut! Hva ser du i han?

• Liker 17
Skrevet

Vi reiser kun på helg  besøk  og mine foreldre prøver så godt de kan. Han  oppfører seg helt likt når vi reiser på besøk til han mor. Han er en mann på 35 år , i dag   jlikket han og  sagt at jeg er kjedelig og jobber og at han vil ha action i livet sitt da livet går fort. Jeg kan på en måte forså dette men herregud vi er foreldre til en baby på 2 år, jeg skjønner ikke det o det hele tat.   Han vil drive med noe business sier han. Da sier  kjør på, men han bare venter på at jeg gjør alt møkka jobb fordig i hans hode business betyr masse penger og  hersking over folk.  Jeg er lei nå. Jeg gått gjennom depresjon på grunn av han. Men samtidig han et god og hyggelig og snill hvis han vil...

Skrevet
Mamma_til skrev (2 minutter siden):

Vi reiser kun på helg  besøk  og mine foreldre prøver så godt de kan. Han  oppfører seg helt likt når vi reiser på besøk til han mor. Han er en mann på 35 år , i dag   jlikket han og  sagt at jeg er kjedelig og jobber og at han vil ha action i livet sitt da livet går fort. Jeg kan på en måte forså dette men herregud vi er foreldre til en baby på 2 år, jeg skjønner ikke det o det hele tat.   Han vil drive med noe business sier han. Da sier  kjør på, men han bare venter på at jeg gjør alt møkka jobb fordig i hans hode business betyr masse penger og  hersking over folk.  Jeg er lei nå. Jeg gått gjennom depresjon på grunn av han. Men samtidig han et god og hyggelig og snill hvis han vil...

Hvis han vil? Så trivelig av ham å være snill og hyggelig hvis han vil. Hvorfor er du sammen med ham? Han høres fryktelig slitsom ut. 

Anonymkode: ba2fe...b72

• Liker 7
Skrevet

Hvis du blir deprimert av å være sammen med han, så er det skadelig for deg. Du bør forlate han. Det hjelper ikke at han er hyggelig når han vil, når han er uhyggelig utenom. Det er også skadelig for barnet. Foreldrene dine liker ikke at du er sammen med en mann som ødelegger deg. Det er fordi de bryr seg om deg og barnet.

Anonymkode: bede3...d37

• Liker 8
Skrevet

Jeg skal være ærlig.  Jeg har har fast jobb men n edbetale gammel forbrukslån på 65000 og veldig lite sparepenger. Vi bor i hans egenandel leilighet  jeg betale han 5000 leie og betaler all maten, klær og artikler til barn.  Jeg   er redd at hvis jeg går fra han tar han fra meg barnet mitt da jeg ikke har fast bosted og sitter ikke med  stor formue han har. Jeg er redd å miste min sønn, jegver redd at reiser til utlandet med han og aldri kommer tilbake. Han har truet meg flere ganger at han tar sønnen  vår fra meg  kg jeg kommer aldri til å se han igjen. Han har slått meg når jeg var gravid, han slått meg før og hender at  han gjør det nå også... . Hvis jeg ringer en instans han freser meg, vår sønn og seg selv og han har  sagt det flere ganger.  Jeg er redd! 

Skrevet

De liker ham ikke fordi de ser han ikke er bra for deg. Han høres ikke ut som en god partner. Du må nok bare leve med det, inntil du enten er kvitt ham, eller han totalt endrer seg. Det siste er jo lite sannsynlig.

Anonymkode: 0e177...6d1

• Liker 8
Skrevet

Kan du snakke med et krisesenter? Kanskje de kan hjelpe deg med løsninger?

Kan du bo hos foreldrene dine?

• Liker 10
Skrevet

Slår han deg, bør du dra til krisesenter, eller dokumentere via lege. Kom deg bort. Du mister ikke barnet pga lav inntekt.

Anonymkode: 0e177...6d1

• Liker 7
Skrevet

Han kommer til å drepe meg og min sønn, det er det som paraliserer meg.  Jeg kan ikke gå noen steder 

Skrevet (endret)
26 minutter siden, Mamma_til said:

Han kommer til å drepe meg og min sønn, det er det som paraliserer meg.  Jeg kan ikke gå noen steder 

KOM DEG UT OG RING KRISESENTER NÅ FOR SVINGENE!!

Endret av LilleMumi
  • Liker 12
Skrevet

Sikkerhet først! Ikke fortell han at du vil forlate han!

Sikre passene deres og andre verdipapirer du trenger. Når du forlater han, er det ikke sikkert at du kan dra tilbake i huset å hente ting.

Endre passord på ting, hvis det ikke er noe han umiddelbart legger merke til.

Slett logg i nettleseren så han ikke kan se hva du skriver.

Snakk med foreldrene dine og krisesenter. Få barnet i sikkerhet og deg selv.

Ta vare på meldinger som kan dokumentere hva han er troende til.

Ikke la han mistenke noe før dere er i sikkerhet.

• Liker 10
Skrevet

Du legger det fram som om problemet her er at dine foreldre ikke liker din mann - men det er jo mannen som er problemet her da, på ALLE måter!!

• Liker 10
Skrevet

Dump denne tullingen og flytt hjem til foreldrene dine. 

Anonymkode: 3eca6...c2c

• Liker 4
Skrevet

Alle kan være gode og snille innimellom, men ekte mannfolk slår ikke. Kom deg på krisesenteret med barnet ditt omgående! Det er hverken dine foreldre eller deg det er noe feil med, men mannen du bor sammen med!

Anonymkode: c107f...81b

• Liker 4
Skrevet

Ta med pass og viktig dokumentasjon. Si du skal på butikken etc- hva som helst. Og ta med gutten til krisesenter. Dokumenter ALT! 

Anonymkode: 36e4c...4a3

• Liker 3
Skrevet

Finn passet, ring etter taxi og se deg ikke tilbake. 

Anonymkode: 4479e...547

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...