AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #61 Skrevet 29. januar 2021 Synes dette var firkantet av banken. Jeg fikk selv lån beregnet på at jeg hadde 100% inntekt selv om jeg bare jobbet 70%. Rett og slett fordi jeg var utdannet i ett yrke som jeg helt sikker fikk 100% stilling i om jeg hadde lyst eller behov for det. Den ene studievenninnen min fikk huslån basert på fremtidig inntekt (sammen med mannen) ett halvt år før vi var ferdige med studiene og før hun hadde fått fast jobb. Anonymkode: 18438...6ef
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #62 Skrevet 29. januar 2021 Jeg fikk lån før jeg var ferdig utdannet, basert på lønn i kommende yrke. Det at jeg var sikret jobb og at jobben er trygg spilte også inn. Så jeg var nok heldig og søkte på riktig tid, vet de kan gi litt slack på et par stykk i året. Om det ikke haster, så får du jo søke igjen i april da😊 Anonymkode: ecf8c...cf2
Julia Ossler Skrevet 29. januar 2021 #63 Skrevet 29. januar 2021 (endret) Har du prøvd alle mulige långivere? Jeg sammenlignet lån og fikk et lån på 140 000 kroner, selv om inntektene mine er mye lavere og jeg ikke har noen eiendom. Endret 29. januar 2021 av Julia Ossler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå