Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du og samboeren din gjør det lurt i å ikke si det til noen. Hold det for dere selv. Ikke bling med pengene til noen. 

Jeg håper selv jeg vinner litt penger en dag. Tipper lotto og er med på nabolaget. Kjøper flax nå og da. Om jeg hadde vunnet hadde jeg bare sagt det til moren min, hun er den eneste jeg kan stole på. Hadde kjøpt meg leilighet og gitt søstern min hjelp til å komme inn på boligmarkedet. 

Anonymkode: 986d3...e17

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer! Så utrolig deilig 😀

Vil faktisk anbefale å ikke fortelle det til noen. En i familien til en venninne av meg vant et par millioner, og de mistet masse venner og familie fordi folk med én gang mente de skyldte dem å hjelpe dem 🙄 Til slutt sa de at de nesten skulle ønske de ikke hadde vunnet pengene, så ille ble det. Så hold kjeft om det!

Anonymkode: fbff6...673

• Liker 4
Gjest Dævendøtte
Skrevet
Lasox skrev (5 minutter siden):

Gratulerer! Som flere påpeker så ville jeg ikke ha nevnt det til noen. Som mange nevner så vil de begynne å spørre om litt her og der. Så blir det gjerne å spørre om enda mere, også "klarer dem ikke å betale det tilbake" også blir det uvennskap, og eller så kan du begynne å bli kalt for å være gjerrig blant dine nære.

Vel, nå er det ikke 100 millioner TS har vunnet da, en million er ikke så mye at folk begynner å tigge penger. En million kan fort "koke bort i kålen" hvis man har litt gjeld og ønsker seg ny bil. Vips, så er penga borte. 

Omtrent som det jeg har på konto akkurat nå, etter skatt ;) Og jeg kan bevise det, har mine tvil når det kommer til TS. 

Skrevet
Alauda skrev (8 timer siden):

Og jeg har fått brev fra Nigeria om at en grandonkel jeg ikke en gang har hørt om har testamentert meg 100 mill. - slå den! 😄 

Og for å få de 100millionene så må du bare overføre 100 000 til han først? 😅

Anonymkode: 37cb2...873

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei er du gal! Dem er da ikke useriøs! Dem skulle ha 300.000,- for papirarbeidet rundt transaksjonen, og det tyder jo på at dette er 100% profesjonelle fagfolk som sikrer at pengene mine går uavkortet inn på min konto. ;) 

Anonymkode: d6152...a1e

Skrevet
SVK skrev (1 time siden):

Gratulerer! Selv vant jeg 100-kroner på flax-kalenderen min. Håper det er jeg som vinner millionen neste jul. :nisse:

Haha jeg vant 200,- 😂 men kjipt med sånne små dritt premier 

Anonymkode: b126f...00a

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det er jo bare tull forstå det da. Hun har ingen ukjent grand onkel 😒

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er jo bare tull forstå det da. Hun har ingen ukjent grand onkel 😒

Vi skjønte jo det. Hele tråden er jo tull. 

Anonymkode: d6152...a1e

• Liker 3
Skrevet

Gratulerer!!!!

Kjenner lykken din😀🍀🌟👍🏻

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg kan ikke trodd det! Eeeeeek! Jeg tripper og rister av glede og takknemlighet her jeg står.. Tenk at JEG har vunnet en hel million kroner?! Nå må jeg bare være smart og faktisk investere litt lurt for å få den til å vokse. Måtte bare dele gleden med noen fram til nyheten får landet litt og jeg kan tenke gjennom hvem jeg bør og ønsker å fortelle det til av dem rundt meg. Ønsker dere alle like mye hell og lykke som jeg har i dag, dere vakre mennesker ❤️

Anonymkode: ea580...1d3

Gratulerer så mye :) Det er bare å nyte :)

Anonymkode: 3a3b2...12b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...