AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #1 Del Skrevet 28. januar 2021 Hvor lenge etter positiv test tar dere dette ? 😊✨ Anonymkode: f0d2a...438 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 28. januar 2021 #2 Del Skrevet 28. januar 2021 Etter positiv EL-test tenker du på? Wild Yam skal tas når man er sikker på at EL er overstått. Hvis man ikke temper og ser på temperaturen så ville jeg ventet minst 2-3 dager etter positiv test før inntak av dette. Babyklister kan tas hele syklusen, jeg tar hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #3 Del Skrevet 28. januar 2021 En skam at dere støtter oppunder slik svindel. Alvorlig talt. Anonymkode: b42a8...6d9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 28. januar 2021 #4 Del Skrevet 28. januar 2021 (endret) AnonymBruker skrev (5 minutter siden): En skam at dere støtter oppunder slik svindel. Alvorlig talt. Anonymkode: b42a8...6d9 Når jeg opplevde tre aborter på under ett år og jeg ble gravid for fjerde gang og den endelig holdt og jeg brukte babyklister den gangen, så er jeg fornøyd med det. Om det er tilfeldig eller ikke er ikke så nøye. Jeg ble gravid med en spire som holdt, og det var det jeg ville. Endret 28. januar 2021 av Amatariel 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #5 Del Skrevet 28. januar 2021 Amatariel skrev (19 minutter siden): Når jeg opplevde tre aborter på under ett år og jeg ble gravid for fjerde gang og den endelig holdt og jeg brukte babyklister den gangen, så er jeg fornøyd med det. Om det er tilfeldig eller ikke er ikke så nøye. Jeg ble gravid med en spire som holdt, og det var det jeg ville. Hjelper ikke, du støtter oppunder en svindel. Det er en skam. Har selv hatt store problemer med å bli gravid og beholde, tyr ikke til kvakksalveri. Men så er jeg oppegående nok til å forstå hvordan kroppen fungerer. Anonymkode: b42a8...6d9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #6 Del Skrevet 28. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har selv hatt store problemer med å bli gravid og beholde, tyr ikke til kvakksalveri. Anonymkode: b42a8...6d9 Kanskje du skulle prøvd en syklus med babyklister da, før du uttaler deg. Det verste som kan skje for kvinner som prøver dette er vel at det ikke fungerer? Men om det gjør det så er det vel tipp-topp? Anonymkode: 318da...e9f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #7 Del Skrevet 28. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kanskje du skulle prøvd en syklus med babyklister da, før du uttaler deg. Det verste som kan skje for kvinner som prøver dette er vel at det ikke fungerer? Men om det gjør det så er det vel tipp-topp? Anonymkode: 318da...e9f 🤦♀️ Anonymkode: b42a8...6d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #8 Del Skrevet 28. januar 2021 Amatariel skrev (6 timer siden): Etter positiv EL-test tenker du på? Wild Yam skal tas når man er sikker på at EL er overstått. Hvis man ikke temper og ser på temperaturen så ville jeg ventet minst 2-3 dager etter positiv test før inntak av dette. Babyklister kan tas hele syklusen, jeg tar hver dag. Etter positiv g-test 😁 Ble litt usikker på Wild yam, men det kan jo ikke skade å bruke opp boksen 😅 Anonymkode: f0d2a...438 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #9 Del Skrevet 28. januar 2021 Hvor kjøper man babyklister? Amatariel skrev (4 timer siden): Når jeg opplevde tre aborter på under ett år og jeg ble gravid for fjerde gang og den endelig holdt og jeg brukte babyklister den gangen, så er jeg fornøyd med det. Om det er tilfeldig eller ikke er ikke så nøye. Jeg ble gravid med en spire som holdt, og det var det jeg ville. Anonymkode: 0dfb1...b26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #10 Del Skrevet 28. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): En skam at dere støtter oppunder slik svindel. Alvorlig talt. Anonymkode: b42a8...6d9 Svindel... jeg vet ikke. Blei spontant gravid som 44. Etter fruktbarhetsproblener, SA-er og ivf-barn bla. Visste at sjansen for SA var høy, syntes det var trist å avslutte min fruktbare «karriere» med det. Kjøpte babyklister på nettet, etter at jeg forsto at jeg var gravid. Kan ikke skade, tenkte jeg. Beholdt barnet 🙂 Fikk beskjed av en naturmedisiner jeg kjenner om at hvis dette skulle ha effekt, måtte koffein kuttes ut. Det gjorde jeg ikke da Men må si jeg har litt trua, basert på egne erfaringer. Anonymkode: c41eb...6c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #11 Del Skrevet 28. januar 2021 Hvor kjøper dere babyklister? Anonymkode: 0dfb1...b26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 28. januar 2021 #12 Del Skrevet 28. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Etter positiv g-test 😁 Ble litt usikker på Wild yam, men det kan jo ikke skade å bruke opp boksen 😅 Anonymkode: f0d2a...438 Ååja. WY kan jeg ikke svare for. Men babyklister tas til og med svangerskapsuke 10. AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Hvor kjøper dere babyklister? Anonymkode: 0dfb1...b26 https://mecindo.no/allergica-fructus-femina-babyklister-50ml-no 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #13 Del Skrevet 28. januar 2021 2 sa uten klister og wild yam... Aldri kommet så lang i svangerskapet som nå når jeg har tatt det .. Så ja, virker som det funker her ihvertfall. 🤞😊 Anonymkode: f0d2a...438 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #14 Del Skrevet 28. januar 2021 "Babyklister" er bare vann, med minimale mengder av et par vanlige planter (nesle og en annen). Så det har såklart ingen effekt. Og det er såklart heller ikke skadlig for kvinnen å ta det, siden det ikke er noe, men skaden som skjer er at man støtter en industri som utnytter og svindler folk, og som kanskje folk som ikke egentlig har råd til det bruker pengene sine på fordi de blir lurt. Enig i at det er en uting å drive å anbefale folk å ta. At man ble gravid når man tok det er rett og slett en hyggelig tilfeldighet Anonymkode: 39277...a92 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #15 Del Skrevet 14. februar 2021 Amatariel skrev (På 28.1.2021 den 18.04): Ååja. WY kan jeg ikke svare for. Men babyklister tas til og med svangerskapsuke 10. https://mecindo.no/allergica-fructus-femina-babyklister-50ml-no Denne også? https://mecindo.no/solaray-wild-yam-root-100kapsler-no Anonymkode: 0dfb1...b26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå