AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #1 Del Skrevet 28. januar 2021 Prøver på 5pp nå. Syklusen har vært 100% stabil de siste 6 månedene. IKM i går, får alltid kraftig blødning natt til den 27. hver måned. ingen tegn til mensen, men negativ test. Hadde samleie hvor han tok meg hardt bakfra, da kom det så vidt et par dråper rosa på papiret. Betyr det at mensen er på vei? To barn fra før. Anonymkode: d26c2...4fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 28. januar 2021 #2 Del Skrevet 28. januar 2021 Månedene har jo forskjellig lengde, så jeg ville ikke blitt overrasket om mensen endrer seg litt på dato. Selv om den ikke har gjort det til nå. Enten får du mensen nå veldig snart, eller så er du gravid men må produsere mer hcg før det slår ut på en test. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #3 Del Skrevet 29. januar 2021 Amatariel skrev (På 28.1.2021 den 10.20): Månedene har jo forskjellig lengde, så jeg ville ikke blitt overrasket om mensen endrer seg litt på dato. Selv om den ikke har gjort det til nå. Enten får du mensen nå veldig snart, eller så er du gravid men må produsere mer hcg før det slår ut på en test. Ja, men jeg har fått den til 27. hver eneste måned, de siste 6 månedene. Men det er vel som du sier, den kan bare være litt forsinket. Jeg har jo opplevd det tidligere i livet ☺️ Fremdeles ingen mens. Har ingen tester liggende og jeg har ingen symptomer, så jeg gidder ikke å bruke penger på ny test med en gang. Hadde sex i går igjen, ingen blødning da. 🤷🏻♀️ Anonymkode: d26c2...4fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #4 Del Skrevet 29. januar 2021 Har akkurat det samme som deg. Skulle hatt mensen i går men fortsatt ikke kommet.. Fikk negativ g-test i dag tidlig så er nok bare mensen som kommer litt senere denne mnd... 😥 Pp6 i februar og håper det endelig klaffer da!! Anonymkode: 4b65b...4d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #5 Del Skrevet 29. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har akkurat det samme som deg. Skulle hatt mensen i går men fortsatt ikke kommet.. Fikk negativ g-test i dag tidlig så er nok bare mensen som kommer litt senere denne mnd... 😥 Pp6 i februar og håper det endelig klaffer da!! Anonymkode: 4b65b...4d6 Ja.. det er nok bare forsinket mensen.. men vi kan jo fremdeles håpe da! Selv om man også ønsker at mensen bare skal komme, så man kan starte på en ny pp.. men, men.. vi krysser fingrene for de av oss som prøver ☺️ Anonymkode: d26c2...4fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #6 Del Skrevet 29. januar 2021 Men det er vel liten sjanse for at det er graviditet når testen blir negativ ved forventet mens? Anonymkode: 4b65b...4d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #7 Del Skrevet 29. januar 2021 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Men det er vel liten sjanse for at det er graviditet når testen blir negativ ved forventet mens? Anonymkode: 4b65b...4d6 Nja.. har både hørt og lest om flere som ikke har fått positiv test før de har vært både en og to uker over.. EL kan ha vært senere enn antatt osv. men jeg tror nok på at sjansen er relativt liten når man får negativ test på ikm. Testene sier jo at de skal være 99% sikre da. Anonymkode: d26c2...4fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #8 Del Skrevet 29. januar 2021 Mensen er på vei her ser jeg... Nå ble det gråting når det nok engang ikke gikk.. 💔 Håper det gikk bra for deg!! Anonymkode: 4b65b...4d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #9 Del Skrevet 31. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 29.1.2021 den 16.55): Mensen er på vei her ser jeg... Nå ble det gråting når det nok engang ikke gikk.. 💔 Håper det gikk bra for deg!! Anonymkode: 4b65b...4d6 Mensen kom for fullt her i natt også 😕 Anonymkode: d26c2...4fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #10 Del Skrevet 31. januar 2021 Det er en SÅ stor skuffelse når man ser at nok en gang at det ikke gikk... 😥 Masse lykke til i neste PP. Håper spiren sitter for oss begge da 🤞❤️ Anonymkode: 4b65b...4d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #11 Del Skrevet 31. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er en SÅ stor skuffelse når man ser at nok en gang at det ikke gikk... 😥 Masse lykke til i neste PP. Håper spiren sitter for oss begge da 🤞❤️ Anonymkode: 4b65b...4d6 Takk det samme ❤️ Anonymkode: d26c2...4fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå