AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #1 Skrevet 28. januar 2021 Sikkert litt komisk spørsmål dette, og kan kanskje virke litt rart😅 men hvordan stiller dere dere til fising, raping og den slags i forhold. Jeg prøver og holde alt sånn for meg selv, og fiser egentlig aldri foran noen. Har jeg luft i magen prøver jeg og holde meg for meg selv så langt det går. Og jeg jobber i helsevesenet så er IKKE spesielt fise fin, jobber 'med' fising, bæsj og den slags hver dag nesten. Men, jeg synes ikke dette er komisk liksom... Og jeg synes også man i en viss grad burde skjerme den andre for det, jeg synes kanskje det er litt med respekt. Man fiser jo ikke rundt andre e folk heller, stort sett. Mener selvsagt ikke at det ikke kan skje... Men når det feks er sånn nesten letter på en fot for å slippe den, å sier 'aah' etterpå. Eller sier 'den var ikke så verst'.. Noe sånt, å. Det skjer om vi er på stua, står på kjøkkenet og lager mat, eller gåtur. Best er det om det skjer på gåtur men selv da trenger man ikke hele tiden gå å fise. En stor rap hører selvsagt alltid med rett etter måltid med øl og brus, selv om jeg spiser enda. Jeg synes ikke dette er spesielt attraktivt, og synes det kan være turnoff. Det er ikke EN Gang om dagen det er snakk om, men jevnlig, sånn gjennom dagen, hver dag. Kan også offentlig, for bryr seg ikke selv, men heldigvis mer kritisk offentlig. Men er faktisk meg han skal ha sex med... Vi bor ikke sammen, men er mye sammen. Snakker ikke om det og fise en gang i blandt, men mer holdningen til det. Hvordan stiller dere dere? Anonymkode: c655d...d29 1
Nerine_ Skrevet 28. januar 2021 #2 Skrevet 28. januar 2021 Det er helt naturlige kroppslige funksjoner, jeg syns alt er greit så lenge man er hjemme. Ikke så sær der med andre ord.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #3 Skrevet 28. januar 2021 Det er ikke spesielt sexy i alle fall. Å begeistret kommentere sin egen fis eller rap er direkte pubertalt og ikke noe jeg ville syns var verken imponerende, morsomt eller opphissende. Jeg ville bedt ham la være. Selv er jeg som deg, om andre er i rommet går jeg på do eller annet sted og slipper ut det jeg må alene. Jeg må sjelden rape, men om så er man ikke nødt til å ha kjeften på vidt gap og legge til ekstra trykk. Mannen min har slitt med fordøyelsen en stund, og det er mye mer fising nå enn før, på stua, soverommet, etc. Jeg vet at han plages med magen, og så lenge det bare er hjemme sier jeg ikke noe på det. Vet han "må" slippe det ut når det kommer på en måte. Men så sitter han heller ikke og jubler over sin egen fis, eller setter sin ære i å tape høyest mulig. Anonymkode: 537fa...93f 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #4 Skrevet 28. januar 2021 Har aldri brydd meg om at partner gjør det, men tør ikke selv. Å rape bryr meg ikke, men fis er flaut. Bor alene nå, men tidligere har jeg ikke blitt brydd av at andre gjør det så lenge det skjer hjemme eller ute, og ikke når vi har hatt besøk. Det er bare ufint. Den ene eksen var ekstrem da. Hun feis mye og høyt. Så det vibrerte i sofaen. Når vi hadde besøk også. Til og med på restaurant kunne hun sitte å fise høyt. Anonymkode: ac71a...083
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #5 Skrevet 28. januar 2021 Når man kjenner hverandre bør man også være trygg på at helt alminnelige kroppsfunksjoner finnes. Ingenting skal overdrives, men en promp eller sånt er helt innafor. Vi bryr oss ikke om sånt, men kan le av hverandres lukt og lyder. Anonymkode: 34684...8e6 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #6 Skrevet 28. januar 2021 Jeg har aldri prompa med vilje foran en kjæreste. Ingen jeg har vært sammen med har gjort det heller, selv om vi har bodd sammen. For meg blir det bare sånn helt naturlig uten at jeg tenker over det på et vis, jeg får meg virkelig ikke til å slippe en promp ut foran typen min. Registrerer at mange ikke er enig og mener at man skal kunne prompe sammen hjemme. Jeg har vel vært heldig med mine kjærester siden vi har vært like på det området, temaet har aldri vært oppe til diskusjon heller. For meg hadde det vært drepen på all romanse, for å sette det på spissen. Ikke pga fjerten i seg selv, men fordi det da viser at man ikke lenger har respekt nok til å la være (som har for alle andre, da de fleste ikke sitter og fiser på feks kontoret hvor du også oppholder deg i 8 timer hver dag). Dette gjelder selvfølgelig ikke uhell, det kan forekomme. Anonymkode: 1012b...410 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #7 Skrevet 28. januar 2021 Tenker litt praktisk og pragmatisk på dette: kutt ut øl og brus. Anonymkode: 5eaa6...25e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå