AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #1 Skrevet 28. januar 2021 Jeg sliter ekstremt med å suge. Jeg er ikke så veldig glad i det, og det er rett og slett fordi jeg ikke mestrer det. Kjæresten min holder igjen, og da må jeg suge ekstremt fort og hardt, og jeg får vondt kjeven. I går sugde jeg han i 20 minutter, og det er ikke det verste. 20 minutter er ikke det lengste jeg har sugd han. En gang sugde jeg han i 40 minutter ++. Av de 20 minuttene vil jeg tippe 16 minutter var ren suging og 4 minutter var litt hvile, klining osv. Det var jævlig slitsomt. Lurer på hva jeg kan si til han ang det? Jeg gruer meg hver gang til jeg skal gjøre det, og pga jeg må fokusere så hardt og tenke, så klarer ikke jeg å nyte det eller noen ting.. tips til hvordan jeg kan ta det opp? Han slikker ikke meg i 20 minutter, ikke 40 minutter heller. Kanskje 4-6 minutter, men ikke noe mer enn det. Og jeg skjønner han, fordi det er også sikkert slitsomt. Men aner ikke hva jeg skal si til han... Anonymkode: c57b1...699
JamesBond Skrevet 28. januar 2021 #2 Skrevet 28. januar 2021 Det tar ikke en mann så lang tid. Du gjør det nok ikke teknisk feil, men bruk kroppen din slik at han får se litt av hvert. Du kan også prøve å komme med lyder, stopp med sugingen i cirka 1 minutt, mens du tar forsiktig med ham. Det høres ut som om du ikke liker å suge og eller gir inntrykk av det. Da vil det ta kjempelang tid. Når du har lært deg mannen din så vil du bli ferdig på et par minutter og mannen vil være kjempefornøyd 3
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #3 Skrevet 28. januar 2021 Det er fullt lov å si at det rett og slett gjør vondt/er slitsomt å holde på SÅ lenge! da må han enten belage seg på å dele opp økten og variere med noe annet, eller så må han forstå at hvis han ikke kommer i mål på tja, halvparten av den tiden eller innenfor den tiden der det fortsatt er OK for deg å fortsette - så er det nødvendigvis noe annet som må få ham i mål, enten det er hender, samleie eller leketøy? 20-40 min med oralsex er lenge.. hadde heller ikke orket det, og jeg liker veldig godt å gi bj! Men det blir jo som du sier, slitsomt i kjeven spesielt om du må ta i så voldsomt for ham:O Anonymkode: b72bd...c5f 21
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #4 Skrevet 28. januar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er fullt lov å si at det rett og slett gjør vondt/er slitsomt å holde på SÅ lenge! da må han enten belage seg på å dele opp økten og variere med noe annet, eller så må han forstå at hvis han ikke kommer i mål på tja, halvparten av den tiden eller innenfor den tiden der det fortsatt er OK for deg å fortsette - så er det nødvendigvis noe annet som må få ham i mål, enten det er hender, samleie eller leketøy? 20-40 min med oralsex er lenge.. hadde heller ikke orket det, og jeg liker veldig godt å gi bj! Men det blir jo som du sier, slitsomt i kjeven spesielt om du må ta i så voldsomt for ham:O Anonymkode: b72bd...c5f Skjønner ikke at han tåler så lenge. Altså jeg ser jo fremgang. Før brukte jeg 40 minutter på å få han til å komme, og nå har jeg forkortet det ned til 20 minutter. Håper det fortsetter slik at jeg bare bruker mindre og mindre tid, ellers blir jeg ekstremt sliten Anonymkode: c57b1...699
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #5 Skrevet 28. januar 2021 JamesBond skrev (9 minutter siden): Det tar ikke en mann så lang tid. Du gjør det nok ikke teknisk feil, men bruk kroppen din slik at han får se litt av hvert. Du kan også prøve å komme med lyder, stopp med sugingen i cirka 1 minutt, mens du tar forsiktig med ham. Det høres ut som om du ikke liker å suge og eller gir inntrykk av det. Da vil det ta kjempelang tid. Når du har lært deg mannen din så vil du bli ferdig på et par minutter og mannen vil være kjempefornøyd Jeg synes det er litt vanskelig å vise at jeg nyter det når jeg ikke gjør det. Hahah, virkelig Anonymkode: c57b1...699 14
Dollyen Skrevet 28. januar 2021 #6 Skrevet 28. januar 2021 20-40 minutter? Du har lov å si nei. Huff, føler med deg, men du må ikke la han bestemme over deg. Dere er da likeverdige i forholdet? 16
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #7 Skrevet 28. januar 2021 Du trenger ikke å gjøre noe du ikke har lyst til. Jeg hadde satt en strek- jeg kan suge deg i 5 minutter, også gjør vi andre ting. Lengre enn det gidder jeg ikke Anonymkode: 96526...219 20
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #8 Skrevet 28. januar 2021 Prøvd å variere litt med å suge/ha kukhodet i munnen samtidig som du runker? Hvis du har hele pikken i munnen hele tiden skjønner jeg at du blir sliten. Anonymkode: f77a4...7ae 4
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #9 Skrevet 28. januar 2021 Det er lov å ikke gjøre det altså. Jeg er heller ikke noe glad i det. Får vondt i kjeven. Kan av og til gjøre det som en del av forspill. Da trenger du ikke holde på til han kommer. Anonymkode: 0387b...bba 11
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #10 Skrevet 28. januar 2021 Woah - dette høres jo helt drøyt ut! Har du forsøkt å snakke med ham om det? Er det han som pusher deg til å holde på så lenge? Anonymkode: b2112...6af 7
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #11 Skrevet 28. januar 2021 Det er sjeldent jeg gir blowjobs for at han skal komme. Det er mer som et forspill. Er jo ikke som om økta er over etter slikking? Hva med å suge, så sex/ren runking, så suge igjen, hvis det er sånn at du veldig gjerne vil at han skal komme i munnen din. Ofrer meg gjerne for hans nytelse, men ikke i 40 minutter. Anonymkode: 29916...f21 11
JamesBond Skrevet 28. januar 2021 #12 Skrevet 28. januar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg synes det er litt vanskelig å vise at jeg nyter det når jeg ikke gjør det. Hahah, virkelig Anonymkode: c57b1...699 Da kan du velge 20 - 40 minutter eller skuespill i 2-4 minutter at du liker det (selvom det er skuespill) Hvis du misliker det sterkt må du si det til typen den så han kan bestemme om han ønsker å fortsette forholdet 1
Fioljenta Skrevet 28. januar 2021 #13 Skrevet 28. januar 2021 Når jeg blir sliten, pleier jeg å bruke hånden på pålen og munnen på tuppen. I tillegg pleier jeg å variere teknikkene for da blir det enklere å holde på lenge. Prøv også å roe ned innimellom - da føles det intense mer intenst ut. Jeg har laget en suge-guide som du kanskje kan ha nytte av hvis du ønsker noen tips. Å suge handler ikke bare om å suge lengst mulig mest mulig intenst. Min mann tenner f.eks. på det visuelle - derfor terger jeg ham med blikket, stikker baken litt høyt og varierer suge-stillingen. Å suge handler for meg også om nærhet, kos, kjærtegn og utforsking. Men selvsagt har du lov til å si ifra at du får vondt i kjeven når det varer så lenge! Du har også lov til å si at du ikke vil suge i det hele tatt hvis du ikke ønsker det. Sex skal være kos for begge. 💜 9
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #14 Skrevet 28. januar 2021 Dette må dere snakke om. Hvis han slikker deg i 4-6 minutter er det neppe nok til å komme. Hvorfor skal du anstrenge deg med langvarig suging da? Du må tørre å si: jeg har lyst til å få mer ut av oralsex. Kanskje du har lyst til det samme? Fortell meg hvordan jeg best kan få deg til å komme av suging, så skal jeg forklare hvordan du kan få meg til å komme med tunga. Anonymkode: 9b44c...d7c 9
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #15 Skrevet 28. januar 2021 Du trenger jo ikke suge så kjeven din holder på å knekke. Husk at penishodet er veldig sensitivt. Du må finne et veldig sensitivt punkt med tungen, også bruker du tid på å gni tungen mot det punktet. Et punkt finner du ofte på strengen under penishodet. Og så sutter du heller mer på penishodet mens du gnir punktet mot tungen. Mye mer effektivt enn å suge så hardt at han mister blod i beina. Anonymkode: 9b387...ed5 5
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #16 Skrevet 28. januar 2021 Haha, hadde jeg aldri giddi! 😁 Anonymkode: e066c...648 5
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #18 Skrevet 28. januar 2021 Hadde jeg ikke giddet, du må tørre å si ifra at du ikke orker å holde på så lenge. Sex skal jo være godt og hyggelig for begge, ikke en jobb for deg som gjør at du får vondt og blir utslitt. Dere får da gå over til vanlig sex etter at du har sugd han noen minutter eller dere får gjøre andre ting først og så får du suge ham på slutten om det er sånn at du og han gjerne vil at han skal komme av sugingen. Slikker han deg til du kommer forresten? Ser ikke noen grunn til at du skal holde på så innmari lenge om han ikke en gang gidder å gjøre noe tilbake. Anonymkode: 26f64...62e 4
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #19 Skrevet 28. januar 2021 Hjelpes! Jeg hadde krepert etter 15 min haha! Her har vi oralsex kun for forspill til sex 2-3 ganger i uka og da varer det ikke mer enn 5-10 min så har vi sex etterpå. Bruker han like lang tid på å komme ved sex, ts? Anonymkode: b0c7c...f20 2
Gjest Gyros Skrevet 28. januar 2021 #20 Skrevet 28. januar 2021 Feilen behøver overhode ikke ligge hos deg. Penishode kan bli ufølsomt ved mye bruk, så det er ikke alltid lett å komme med Bj. Jo lengre tid man holder på, jo vanskeligere kan det også være å komme. En løsning for å bryte en vond sirkel med lang suging kan være (i tillegg til rådene du har fått om variasjon, bruk av hånd etc), er å avtale at du tar siste delen mot klimaks med munnen, når dere har samleie, eller at han bruker hånden sin sjøl, til du tar siste del med munnen mot klimaks. Dette er en fin måte å øve på, og som kan være like intens og gi begge følelse av å lykkes!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå