AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #1 Skrevet 28. januar 2021 Dette ble et litt langt innlegg men jeg setter pris på om noen orker å lese det selv om. Jeg lurer litt på om jeg har rett til å føle at kjæresten var litt kjip i en periode i forholdet vårt. Det er blitt mye bedre men om det nevnes småting fra den perioden så blir han sur og ber meg glemme det. Han oppførte seg slik i den perioden: Sto op klokken 0600 for å rekke å game før jobb som var klokken 0800 har hadde 10 minutt kjøring til jobb. Jeg sto aldri like tidlig opp selv fordi jeg følte det ike var noe vits. Har var ikke interessert i å spise frokost med meg likevel. Dette skjedde også i helgene. Da våknet han gjerne hver lørdag og søndag og satt å spilte til klokken 14 på dagen gjerne. Han ønsket ikke å slå av før da. Og da begynte han å spørre om vi skulle dra å trene. Så ikke før klokken 17... 18 hadde han tenkt å gi meg noe oppmerksomhet. I ukedagene merket jrg også på dette. Annenhver dag ble brukt til gaming og de andre dagene var han med meg. Mne han skulle også få tid til matlaging. Noe han brukte en time på fordi han ikke kunne spise brød på den tiden. Han la seg alltid klokken 22 for å stå opp å rekke å game litt dagen etter. Når vi skulle legge oss lå vi nesten aldri lenge å koste. Han stresset seg i seg og ga meg et lite nattekyss. Jeg jobbet sent noen dager og følte jeg fikk den egentiden og vel så det jeg trengte før jobb og når jeg kom hjem begynte han på maten. Selv hvilket kokkeslett det var. Alt fra 18 til 21.vasking gjorde han ikke noe færlig at når jeg var hjemme og sa at skulle det vaskes mer så fikk jeg gjøre det selv. Han ville aldri gå ut å spise for det kostet penger. Han var skeptisk til andre ting å gjøre enn spill og trening. Når vi kranglet gikk jeg alltid etter han fordi han orket ikke. Jeg spurte han du liker å game men synes du det er gøy å vær med meg også. Da svarte han det er ok eller greit eller koslig. Han er ganske så annerledes nå en jeg lurer på om jeg har rett til å føle at jeg ble satt til siden der eller om dette er noe som jeg bare skulle tenkt var helt i orden? Anonymkode: 3b604...bb1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #2 Skrevet 28. januar 2021 Hvis du vil ha en kjæreste som vil bruke mer tid på deg enn han her ønsker, så finn deg en annen. Jeg antar at det er han som har adhd, som trenger spillingen og roen om morgenen som du har skrevet om her før. Av og til er man sammen med feil person. Jeg skjønner ikke hvorfor en voksen mann ikke skal få lov til å game om morgenen om han ønsker det? 22 er heller ikke tidlig å legge seg. Klart du får lov til å synes han er kjip. Akkurat som han har lov til å synes du er kjip Anonymkode: 2c621...281 3
Roci Skrevet 28. januar 2021 #3 Skrevet 28. januar 2021 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Hvis du vil ha en kjæreste som vil bruke mer tid på deg enn han her ønsker, så finn deg en annen. Jeg antar at det er han som har adhd, som trenger spillingen og roen om morgenen som du har skrevet om her før. Av og til er man sammen med feil person. Jeg skjønner ikke hvorfor en voksen mann ikke skal få lov til å game om morgenen om han ønsker det? 22 er heller ikke tidlig å legge seg. Klart du får lov til å synes han er kjip. Akkurat som han har lov til å synes du er kjip Anonymkode: 2c621...281 Hva er poenget med å ha en kjæreste hvis man ikke ønsker/gidder å bruke tid sammen med han eller henne? TS - jeg forventer faktisk noe mer enn ok/greit/koselig fra en kjæreste. Jeg forventer faktisk mer fra nære venner!
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #4 Skrevet 28. januar 2021 Roci skrev (8 minutter siden): Hva er poenget med å ha en kjæreste hvis man ikke ønsker/gidder å bruke tid sammen med han eller henne? TS - jeg forventer faktisk noe mer enn ok/greit/koselig fra en kjæreste. Jeg forventer faktisk mer fra nære venner! Poenget er at man finner noen som har samme behovet som deg på hvor mye man har lyst til å være sammen. Det er ingenting i veien for at to gamere som vil ha kjærestetid 2 ganger i uka er kjærester. De ser nok vitsen. Men TS bør nok velge seg en kjæreste med mer likt behov for kjærestetid. Anonymkode: 2c621...281 3
Roci Skrevet 28. januar 2021 #5 Skrevet 28. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Poenget er at man finner noen som har samme behovet som deg på hvor mye man har lyst til å være sammen. Det er ingenting i veien for at to gamere som vil ha kjærestetid 2 ganger i uka er kjærester. De ser nok vitsen. Men TS bør nok velge seg en kjæreste med mer likt behov for kjærestetid. Anonymkode: 2c621...281 Selvsagt, men det er ikke bare TS sitt ansvar. Han burde jo velge seg en kjæreste med like lite behov for kjærestetid og som er ok med et forhold som er "ok/greit/koselig".
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #6 Skrevet 28. januar 2021 Ja du har selvfølgelig rett til å føle at han nedprioriterte deg i den perioden. Men ikke gnål om det. Legg det bak deg. Se på nåtiden. Er du fornøyd med sånn dere har det nå? Hvis ja: flott. Hvis nei: si hva du ønsker. Hør om det er noe han er villig til å gi. Enten blir det endring eller så går du og finner noen du passer bedre sammen med. Anonymkode: ac629...509 4
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #7 Skrevet 28. januar 2021 Roci skrev (2 minutter siden): Selvsagt, men det er ikke bare TS sitt ansvar. Han burde jo velge seg en kjæreste med like lite behov for kjærestetid og som er ok med et forhold som er "ok/greit/koselig". Jo. Der er kun TS sitt ansvar. Mener du at hun skal sitte med hendene i fanget og vente på at han bytter henne ut med en gamer, eller mirakuløst blir en sånn mann hun drømmer om? Alle har ansvar for sin egen lykke. Hun kan ta opp problemet med han, men om det ikke løser seg, så er det TS sitt ansvar å finne en løsning for å få det livet hun ønsker Anonymkode: 2c621...281
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #8 Skrevet 28. januar 2021 Kjæresten til TS har det nok supert! Han gamer så mye han vil. TS tar mesteparten av husarbeidet. Og når han vil ha kjærestetid, så blir hun så glad at hun slipper alt hun har i hendene. Hvorfor skal han endre på noe? Han er nok overlykkelig! Anonymkode: 2c621...281 2
utakulanini Skrevet 28. januar 2021 #9 Skrevet 28. januar 2021 9 minutter siden, AnonymBruker said: Ja du har selvfølgelig rett til å føle at han nedprioriterte deg i den perioden. Men ikke gnål om det. Legg det bak deg. Se på nåtiden. Er du fornøyd med sånn dere har det nå? Hvis ja: flott. Hvis nei: si hva du ønsker. Hør om det er noe han er villig til å gi. Enten blir det endring eller så går du og finner noen du passer bedre sammen med. Anonymkode: ac629...509 Dette!!! TS, jeg kjenner også igjen dine tidligere tråder og du virker til å kverne noe enormt på det du er misfornøyd med, i stedet for å finne løsninger og å gjøre noe med problemet. Du sier at han har endret seg nå - er du fornøyd med nåtiden? Spør du oss om du har rett til å kverne på fortida? Hvis du velger å gjøre det, så skyter du bare deg selv og forholdet ditt i foten. Det er noe av det mest destruktive man kan gjøre. Du må enten akseptere og tilgi, eller akseptere og forlate. Det er dine eneste to valg. Nå har du bestemt deg for å leve i limbo mellom de to, og der forblir du ulykkelig og utilfreds for alltid. I tillegg til at du mest sannsynlig kommer til å pushe han vekk fra deg for alltid, men så spørs det om det er en så dårlig deal i det hele tatt da. 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #10 Skrevet 28. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kjæresten til TS har det nok supert! Han gamer så mye han vil. TS tar mesteparten av husarbeidet. Og når han vil ha kjærestetid, så blir hun så glad at hun slipper alt hun har i hendene. Hvorfor skal han endre på noe? Han er nok overlykkelig! Anonymkode: 2c621...281 Både først OG sist i innlegget sto det at dette var et tilbakelagt kapittel. Han HAR jo endret på alt dette? Anonymkode: 3fde2...5e4 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #11 Skrevet 28. januar 2021 Hvor lenge siden er dette problemet, ts? Anonymkode: 2f889...1c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå