AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #1 Skrevet 28. januar 2021 Hei dere, Mangler 60 studiepoeng for å oppnå en bachelorgrad og lurer i den forbindelse på om jeg skal ta en såkalt «fritt sammensatt bachelorgrad» da jeg har noen juridiske fag fra tidligere Noen som kan tipse om studier som lar seg kombinere med jobb? Kan være privat/nettbasert. Gjerne noe på 60 studiepoeng, så gjerne et årsstudium/grunnfag. Anonymkode: d8b3c...eda
SPOCA Skrevet 28. januar 2021 #2 Skrevet 28. januar 2021 Jeg har studert mye ved siden av fulltidsjobb. Tok 60 (75) studiepoeng høsten 2020. Studerer mye i Sverige, siden de er utrolig flinke på nettstudier, og man betaler heller ikke en krone (heller ikke semesteravgift). Nettopp ferdig med matematikk der, og jeg studerer en mastergrad i risikoanalyse der. I høst studerte jeg også IKT og historie, ved henholdsvis Høgskolen i Østfold og Høgskulen i Volda, dette for å fullføre lærerstudiene. Dette halvåret studerer jeg historie, religion og IKT for tillegg (og fordi det er gøy). Fra høsten kommer jeg til å studere webprogrammering eller informatikk, og muligens folkehelse. Har tidligere studert bedriftsøkonomi ved UiT. Alt er nettstudier, som er helt eminent, for da legger jeg opp dagen min helt selv. Det er utrolig mange muligheter der ute! Det gjelder å ha en plan og være strukturert, men det fungerer hvis man står på og er forberedt på at det krever litt jobb. 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #3 Skrevet 28. januar 2021 SPOCA skrev (2 timer siden): Jeg har studert mye ved siden av fulltidsjobb. Tok 60 (75) studiepoeng høsten 2020. Studerer mye i Sverige, siden de er utrolig flinke på nettstudier, og man betaler heller ikke en krone (heller ikke semesteravgift). Nettopp ferdig med matematikk der, og jeg studerer en mastergrad i risikoanalyse der. I høst studerte jeg også IKT og historie, ved henholdsvis Høgskolen i Østfold og Høgskulen i Volda, dette for å fullføre lærerstudiene. Dette halvåret studerer jeg historie, religion og IKT for tillegg (og fordi det er gøy). Fra høsten kommer jeg til å studere webprogrammering eller informatikk, og muligens folkehelse. Har tidligere studert bedriftsøkonomi ved UiT. Alt er nettstudier, som er helt eminent, for da legger jeg opp dagen min helt selv. Det er utrolig mange muligheter der ute! Det gjelder å ha en plan og være strukturert, men det fungerer hvis man står på og er forberedt på at det krever litt jobb. hvordan likte du uit? jeg er nettopp startet på et emne i bedøk der☺️ Anonymkode: b9b6f...0f5
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #4 Skrevet 28. januar 2021 5 minutter siden, AnonymBruker said: hvordan likte du uit? jeg er nettopp startet på et emne i bedøk der☺️ Anonymkode: b9b6f...0f5 Jeg er på andre semester bedøk årsenhet nettbasert på UiT og er veldig fornøyd Anonymkode: 33b03...8c1
SPOCA Skrevet 28. januar 2021 #5 Skrevet 28. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): hvordan likte du uit? jeg er nettopp startet på et emne i bedøk der☺️ Anonymkode: b9b6f...0f5 Jo, likte meg egentlig forsåvidt godt. Jeg synes kanskje enkelte forelesere er litt vel tørre, men sånn er det.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #6 Skrevet 28. januar 2021 Kan man få nettstudier men på master nivå. Ikke en helle master, men bare enkeltemner? Anonymkode: e3b2c...e2a
SPOCA Skrevet 28. januar 2021 #7 Skrevet 28. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kan man få nettstudier men på master nivå. Ikke en helle master, men bare enkeltemner? Anonymkode: e3b2c...e2a Ja, i Sverige finnes det ihvertfall mye av det. Både programmer (masterprogrammer) og enkeltemner.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #8 Skrevet 28. januar 2021 SPOCA skrev (1 time siden): Jo, likte meg egentlig forsåvidt godt. Jeg synes kanskje enkelte forelesere er litt vel tørre, men sånn er det. hehe kan være litt begrensninger på hvor spennende man får feks regnskapsteori til å bli😂 Anonymkode: b9b6f...0f5
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #9 Skrevet 28. januar 2021 SPOCA skrev (1 time siden): Jo, likte meg egentlig forsåvidt godt. Jeg synes kanskje enkelte forelesere er litt vel tørre, men sånn er det. Må bare spørre, for jeg har også gått der og det vekket gamle minner🤭 Spoiler Foreleseren i organisasjonsteori og ledelse? Anonymkode: d5dbb...fb4
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #10 Skrevet 28. januar 2021 Admin og ledelse nettbasert ved HK. Mener man får innpass for 90 stp der. Master of management på BI får man innpass for 120. Anonymkode: 0db4c...73b
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #11 Skrevet 28. januar 2021 Mente selvfølgelig bachelor of management. 😅 Anonymkode: 0db4c...73b
SPOCA Skrevet 28. januar 2021 #12 Skrevet 28. januar 2021 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): hehe kan være litt begrensninger på hvor spennende man får feks regnskapsteori til å bli😂 Anonymkode: b9b6f...0f5 Stemmer det. Men noen er kanskje mer entusiastiske enn andre. AnonymBruker skrev (1 time siden): Må bare spørre, for jeg har også gått der og det vekket gamle minner🤭 Skjul innhold Foreleseren i organisasjonsteori og ledelse? Anonymkode: d5dbb...fb4 Jepp. Riktig. Dørgende kjedelig. Helt greit emne i seg selv, men jeg holdt virkelig på å sovne av foreleser. Men men. Det kanskje litt sånn med økonomiske fag da. Lærte uansett mye! Endret 28. januar 2021 av SPOCA
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå