Gå til innhold

Noen som har gjennomført TVT-operasjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått time til TVT-operasjon etter lang tids venting og ble både lettet og veldig redd. På den ene siden ønsker jeg ikke lenger å la dette problemet begrense meg. På den andre siden så hører man jo enkelte skrekkhistorier. Noen som har operert som vil dele erfaringer? Er dere fornøyd? Har all lekkasje blitt borte? 

En ting jeg lurer på er dette med sykemelding. Jeg har en kontorjobb, så ikke fysisk krevende. Man trenger kanskje ikke sykemelding da? Hva med operasjonsdagen? Egenmelding? Når kan man trene igjen? 

Anonymkode: 488a4...d75

Skrevet

Jeg har gjort ajust som er noe i samme gata. Trenger ikke sykmelding som regel hvis du har en «lett» jobb uten tunge løft. Tok en Paracet samme kvelden. Jeg ble operert i narkose, der jeg jobber selv opereres man i lokal med sedasjon. Så litt lokalt forskjeller. Nå kan jeg nyse, ta splitthopp og le samtidig. Kommer ikke en dråpe. Eneste jeg angrer på er at jeg ikke gjorde det tidligere. 

Anonymkode: 7168d...6a5

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har gjort ajust som er noe i samme gata. Trenger ikke sykmelding som regel hvis du har en «lett» jobb uten tunge løft. Tok en Paracet samme kvelden. Jeg ble operert i narkose, der jeg jobber selv opereres man i lokal med sedasjon. Så litt lokalt forskjeller. Nå kan jeg nyse, ta splitthopp og le samtidig. Kommer ikke en dråpe. Eneste jeg angrer på er at jeg ikke gjorde det tidligere. 

Takk for svar. Det høres helt fantastisk ut å kunne bevege seg fritt uten bekymring for lekkasje. 
Hva er forskjellen på den operasjonen du tok og TVT? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Takk for svar. Det høres helt fantastisk ut å kunne bevege seg fritt uten bekymring for lekkasje. 
Hva er forskjellen på den operasjonen du tok og TVT? 

På ajust fester de båndet inne i bekkenet. På TVT. Drar de det ut og opp gjennom magen. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

På ajust fester de båndet inne i bekkenet. På TVT. Drar de det ut og opp gjennom magen. 

OK, vet du noe om hvorfor de valgte denne operasjonen på deg og ikke TVT? 

Tar gjerne i mot andre erfaringer også. :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...