AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #1 Skrevet 28. januar 2021 Jeg satt modell for langhårsklipp med oppklipp for noen dager siden. Jeg så for meg å klippe noen cm av lengden også klippe det litt opp. Hun endte med å ta halve lengde, sånn at jeg gikk fra ca albuelangt hår til skulder kort. Er det lov å spøre om det var meninga? Håret ble bra, så er fornøyd med klippen i den forstand. Men hun tok veldig mye mer en jeg hadde sett for meg. Anonymkode: b1b33...77e
Gjest Dævendøtte Skrevet 28. januar 2021 #2 Skrevet 28. januar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg så for meg å klippe noen cm Sånt er veldig lurt å avklare FØR man lar noen slippe til som frisør. Lærlingen kan ikke vite hva du så for deg.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #3 Skrevet 28. januar 2021 Dævendøtte skrev (5 minutter siden): Sånt er veldig lurt å avklare FØR man lar noen slippe til som frisør. Lærlingen kan ikke vite hva du så for deg. Det gjorde jeg. Vi snakket om hvor mye hun tenkte å ta, hun viste en 2-3 cm og jeg sa at det såg bra ut, men helst ikke noe mer en det. Endte likevel med å ta halve lengden Anonymkode: b1b33...77e
Gjest Dævendøtte Skrevet 28. januar 2021 #4 Skrevet 28. januar 2021 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Det gjorde jeg. Vi snakket om hvor mye hun tenkte å ta, hun viste en 2-3 cm og jeg sa at det såg bra ut, men helst ikke noe mer en det. Endte likevel med å ta halve lengden Anonymkode: b1b33...77e Da bør du spørre hvorfor hun tok så mye. Kan jo være greit for en læring å få spørsmål om sånt, hun må jo stå "til rette" for det hun har gjort. Men 2-3 cm kan være så mangt på øyemål, enda godt du ble fornøyd med klippen da, selv om lengden ble mye kortere.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #5 Skrevet 28. januar 2021 Dævendøtte skrev (9 timer siden): Da bør du spørre hvorfor hun tok så mye. Kan jo være greit for en læring å få spørsmål om sånt, hun må jo stå "til rette" for det hun har gjort. Men 2-3 cm kan være så mangt på øyemål, enda godt du ble fornøyd med klippen da, selv om lengden ble mye kortere. Men man bommer ikke med 10-15 cm selv om man er lærling 🤔🤷♀️ Anonymkode: b1b33...77e
Vampira Skrevet 28. januar 2021 #6 Skrevet 28. januar 2021 Jeg ville jo gitt henne tilbakemelding på at hun ikke holdt seg til avtalen dere hadde. Det er viktig at en frisør hører på hva kunden sier. 1
Gjest Dævendøtte Skrevet 28. januar 2021 #7 Skrevet 28. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men man bommer ikke med 10-15 cm selv om man er lærling 🤔🤷♀️ Anonymkode: b1b33...77e Vel, kanskje det var du som bommet
AllahBallah Skrevet 28. januar 2021 #8 Skrevet 28. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men man bommer ikke med 10-15 cm selv om man er lærling 🤔🤷♀️ Anonymkode: b1b33...77e Hvis man bommer 4-5 ganger, så 😀
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå