Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg satt modell for langhårsklipp med oppklipp for noen dager siden. Jeg så for meg å klippe noen cm av lengden også klippe det litt opp. Hun endte med å ta halve lengde, sånn at jeg gikk fra ca albuelangt hår til skulder kort. Er det lov å spøre om det var meninga? 

Håret ble bra, så er fornøyd med klippen i den forstand. Men hun tok veldig mye mer en jeg hadde sett for meg.

Anonymkode: b1b33...77e

Videoannonse
Annonse
Gjest Dævendøtte
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg så for meg å klippe noen cm

Sånt er veldig lurt å avklare FØR man lar noen slippe til som frisør. Lærlingen kan ikke vite hva du så for deg.

Skrevet
Dævendøtte skrev (5 minutter siden):

Sånt er veldig lurt å avklare FØR man lar noen slippe til som frisør. Lærlingen kan ikke vite hva du så for deg.

Det gjorde jeg. Vi snakket om hvor mye hun tenkte å ta, hun viste en 2-3 cm og jeg sa at det såg bra ut, men helst ikke noe mer en det. Endte likevel med å ta halve lengden

Gjest Dævendøtte
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Det gjorde jeg. Vi snakket om hvor mye hun tenkte å ta, hun viste en 2-3 cm og jeg sa at det såg bra ut, men helst ikke noe mer en det. Endte likevel med å ta halve lengden

Da bør du spørre hvorfor hun tok så mye. Kan jo være greit for en læring å få spørsmål om sånt, hun må jo stå "til rette" for det hun har gjort. 

Men 2-3 cm kan være så mangt på øyemål, enda godt du ble fornøyd med klippen da, selv om lengden ble mye kortere. 

Skrevet
Dævendøtte skrev (9 timer siden):

Da bør du spørre hvorfor hun tok så mye. Kan jo være greit for en læring å få spørsmål om sånt, hun må jo stå "til rette" for det hun har gjort. 

Men 2-3 cm kan være så mangt på øyemål, enda godt du ble fornøyd med klippen da, selv om lengden ble mye kortere. 

Men man bommer ikke med 10-15 cm selv om man er lærling 🤔🤷‍♀️

Skrevet

Jeg ville jo gitt henne tilbakemelding på at hun ikke holdt seg til avtalen dere hadde. Det er viktig at en frisør hører på hva kunden sier.

• Liker 1
Gjest Dævendøtte
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vel, kanskje det var du som bommet ;)  

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvis man bommer 4-5 ganger, så 😀

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...