AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #1 Skrevet 28. januar 2021 Hei folkens! jeg hadde en spontanabort for halvannen uke siden. Er det noen som har vært i lignende situasjon og ikke følt seg helt i form i etterkant? Har hatt veldig vondt i magen, og blødd en del (noe jeg tenker er bra sånn at kroppen kan kvitte seg med mest mulig selv). Har fått kvalmestillende og paralginforte av legen, men føler meg fortsatt ikke noe i slag. Nå har det gått halvannen uke, men er dette vanlig? Føler meg også ubrukelig som må dra tidlig hjem fra jobb hver dag... Takk for svar uansett. Anonymkode: b493c...45b
solmåneogstjerner Skrevet 28. januar 2021 #2 Skrevet 28. januar 2021 Det er ikke så rart nei. Men hvis du fortsatt blør mye og har vondt så ville jeg tatt en sjekk, det kan være at ikke alt har kommet ut og isåfall bør du ha en utskraping. 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #3 Skrevet 28. januar 2021 Hvis du har blødd mye kan du ha fått jernmangel, dra til legen for å få målt det. Jeg var også sliten og i dårlig form etter mine SA, tror det er ganske vanlig. Det kan jo være en hard fysisk og psykisk påkjenning. Anonymkode: 5dec3...aaa 1
Gjest Brunette89 Skrevet 28. januar 2021 #4 Skrevet 28. januar 2021 Min spontanabort var noe av det vondeste jeg har vært med på , å fossblødde i sikkert 2 uker . ( 9 uker før det stoppet ) så det er ikke rart man føler seg litt dårlig , MEN begynner du å få feber å lignende ville jeg tatt det seriøst , da det kan ( sikkert skjeldent) ligge igjen rester for lenge å bli betent . Derfor det er viktig at alt er ute . Håper det går bra med deg ❤️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå