Gå til innhold

Hva hadde du rådet meg til å gjøre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg vil starte med å si at jeg vil studere profesjonsstudiet i psykologi som tar 6 år, som jeg ikke er sikker på om jeg skal studere. Først og fremst fordi det tar 6 år og blir 31 det året jeg er ferdig utdannet.

Problemet er også at jeg er alene mor og vet ikke om det er lurt at jeg studerer noe som tar så mange år, i stedet for å ta en bachelor som er 3 år. For å kunne ha bra inntekt i løpet av barnet mitt er ferdig med barnehagen.

jeg har snittet til å komme inn på universitetet, så problemet er ikke karakterene.

hva hadde du gjort? 

Anonymkode: 9a532...aea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du regnet på hvor mye du får i støtte fra Lånekassen? :)

Tenkte du på bachelor i psykologi? Det kvalifiserer jo ikke til de samme jobbene som profesjon, så det blir jo en vurdering du må gjøre.

Anonymkode: 85ec6...dde

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Har du regnet på hvor mye du får i støtte fra Lånekassen? :)

Tenkte du på bachelor i psykologi? Det kvalifiserer jo ikke til de samme jobbene som profesjon, så det blir jo en vurdering du må gjøre.

Anonymkode: 85ec6...dde

Nei det har har ikke gjort og det bør jeg gjøre. 
nei jeg tenkte å studere sosialt arbeid, spesial pedagogikk eller optometri. 

Anonymkode: 9a532...aea

Skrevet

Gå etter hva du føler mest glede for. Du skal være i jobb mange år, og for hvert år blir det vanskeligere å skulle gå for en 6-årig utdanning, selv om det er det du ønsker deg mest. Det blir altså aldri så «lett» som nå! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...