Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har allerede en 100% stilling men jeg innser at jeg ikke vil klare meg uten en ekstrajobb når jeg i april må starte nedbetalingen av lånekassenlånet. 

Problemet er at jeg har en datter 50%, slik at jeg bare kan jobbe annen hver uke. Er det noen som er i liknende situasjon som har tips til hvilke jobber som ville vært aktuelle? 

Jeg ser mange av annonsene sier at du må kunne jobbe en kveld i uken, og da er liksom den utelukket allerede der. Begynner å se litt mørkt ut kjenner jeg. 

Anonymkode: 264a0...d1b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tilkallingsstiling innen helse? Eventuelt en restaurant. 

Anonymkode: 1a171...5ac

Skrevet

Ta kontakt med Lånekassen for å få redusert terminbeløpet. Det er ikke meningen at du skal jobbe mer enn 100% for å ha råd til lånet. 

Anonymkode: 394fe...07d

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tilkallingsstiling innen helse? Eventuelt en restaurant. 

Er lite av de stillingene ute nå men det er absolutt noe jeg ser etter! 

Restaurantene ber som regel om en kveld pr uke, samme med klesbutikker. 

Vet ikke om det er frekt å søke på slike stillinger og bare skrive noe om det i søknadsteksten? Da har jeg hvertfall vist interesse for stillingen. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ta kontakt med Lånekassen for å få redusert terminbeløpet. Det er ikke meningen at du skal jobbe mer enn 100% for å ha råd til lånet. 

Er det noe de kan gjøre bare sånn uten videre?

Skrevet

Nattevakt på bensinstasjon. Da er det helt vanlig å jobbe 7 dager også ha 7 dager fri. helt greit betalt, og relativt enkelt jobb 😀

Anonymkode: 6aef9...6f6

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Er lite av de stillingene ute nå men det er absolutt noe jeg ser etter! 

Restaurantene ber som regel om en kveld pr uke, samme med klesbutikker. 

Vet ikke om det er frekt å søke på slike stillinger og bare skrive noe om det i søknadsteksten? Da har jeg hvertfall vist interesse for stillingen. 

Du kan ringe inn til ulike institusjoner å høre om de har behov. Jobbet selv som tilkallingsvakt vedsida av studie, ingen av jobben hvar utlyst. 

• Liker 2
Skrevet

Du stiller selv inn hvor mye du vil betale/over hvor lang tid du vil betale på lånekassens nettsider...

Anonymkode: 67503...1ea

Skrevet

Foodora. 

Anonymkode: 07fe9...d82

Skrevet

Hvilken utdanning har du?

Sjekk tilkallingsvikar eller eventuelt nattevakt tilkalling på ulike omsorgsinstitusjoner. Det er ganske godt betalt, og hvis det krasjer for deg kan du bare si nei :) Ganske lett å få stilling som tilkalling! 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Du stiller selv inn hvor mye du vil betale/over hvor lang tid du vil betale på lånekassens nettsider...

Anonymkode: 67503...1ea

Ja men det er en minstepris, den er for min del 2500 kr. 

Skrevet
mjauritz skrev (11 timer siden):

Hvilken utdanning har du?

Sjekk tilkallingsvikar eller eventuelt nattevakt tilkalling på ulike omsorgsinstitusjoner. Det er ganske godt betalt, og hvis det krasjer for deg kan du bare si nei :) Ganske lett å få stilling som tilkalling! 

Ja gjerne det! Jeg jobber i nabokommunen og kan derfor ikke har mer enn 100% stilling der, men kanskje det er mulig å høre om det er noe ledig i kommunen jeg bor i! Takk for tips!

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Er det noe de kan gjøre bare sånn uten videre?

Ja, bare ring inn og snakk med dem. Kan tenkes du må dokumentere inntekter. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...