Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker ikke nødvendigvis yngre gutter, men matchet med en og snakket litt. Han sier han vil ha noe seriøst, mens jeg vet ikke om jeg kan se for meg et potensielt forhold med noen så ung, men kanskje bare ha det litt gøy😅 for så kanskje se. Men er det rart for noen på min alder å gå etter noen så unge? Blir stadig tatt for å være 18 eller yngre men😅 jeg ser litt ung ut selv

Anonymkode: 413f5...f4f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neida, null stress. Kjør på. Det er 7 års aldersforskjell mellom meg og min samboer, og det fungerer veldig fint. 

Møt ham med et åpent sinn. Ikke tenk for mye på alder. Føles det bra, så er det bra. Føles det ikke like bra, så er han nok ikke den rette for deg.

Lykke til 😊

Anonymkode: 861ac...57f

• Liker 2
Skrevet

Null stress! Same alder som eg og mannen då vi møttes, han er yngst. 15 år sidan no, og still going strong. Tenker aldri over alder. 

Anonymkode: aa321...9a4

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg synes det. Det går et skille mellom under og over 25. De over bør ikke menge seg med de under.

Anonymkode: 1c3b2...a38

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Liker ikke nødvendigvis yngre gutter, men matchet med en og snakket litt. Han sier han vil ha noe seriøst, mens jeg vet ikke om jeg kan se for meg et potensielt forhold med noen så ung, men kanskje bare ha det litt gøy😅 for så kanskje se. Men er det rart for noen på min alder å gå etter noen så unge? Blir stadig tatt for å være 18 eller yngre men😅 jeg ser litt ung ut selv

Kan jo bli litt uheldig om du snart blir klar for barn f eks. Om ikke går det vel greit. Folk vil gjerne reagere litt på det, men det får bli deres sak. 

Skrevet

Går vel greit det, bare at mest sannsynlig så vil ikke forholdet vare så veldig lenge om det skulle blitt noe mer. En gutt på 21 er veldig sjeldt klar for noe veldig langvarig selvom de kanskje tror det selv. 

Anonymkode: 3661e...6e0

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Ja, jeg synes det. Det går et skille mellom under og over 25. De over bør ikke menge seg med de under.

Dummeste jeg har hørt. 

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Går vel greit det, bare at mest sannsynlig så vil ikke forholdet vare så veldig lenge om det skulle blitt noe mer. En gutt på 21 er veldig sjeldt klar for noe veldig langvarig selvom de kanskje tror det selv. 

Hvor har du det fra? Kjenner mange som var klar for seriøst eller langvarig forhold når de var 21, og som etter flere år fremdeles holder sammen.

Kanskje du ikke skal komme med sånt piss kun fordi du kanskje tror det selv.

Anonymkode: 20df3...2ef

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dummeste jeg har hørt. 

Hvor har du det fra? Kjenner mange som var klar for seriøst eller langvarig forhold når de var 21, og som etter flere år fremdeles holder sammen.

Kanskje du ikke skal komme med sånt piss kun fordi du kanskje tror det selv.

Anonymkode: 20df3...2ef

La meg gjette. Du er en gutt på 21. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Firkantet tenkning.

Anonymkode: e1510...4bc

Skrevet

Mine beste venner er 12 år yngre enn meg og 10 år eldre enn meg. Vi har aldri vært kjærester, bare gode venner. Det er ingenting galt i det.

Jeg er kvinne på 40, bestevennene mine er 28 og 50. Alder er bare et tall. 

En venninne som er like gammel som meg er kjempegod venn med en dame som er 60. De har dratt på mange turer sammen og kan prate alt. 

Jeg tenker at i disse tider så må man ikke bry seg om hva andre tenker. Og 21-27 er ikke noe å bry seg om. 

Anonymkode: 708a3...561

Skrevet

Jeg mener, når du er så heldig å møte noen i disse tider, så må du gå for det. Det er ikke så enkelt å møte noen!

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Så om man gutten er 24 og dama er 26, så er det No go? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så om man gutten er 24 og dama er 26, så er det No go? 

Eller om gutten er 23 og dama er 26, huffa meg, 3 år. 

Skrevet

Ikke noe galt med aldersforskjell. Men ts, er du klar for og inneforstått med at en gutt på 21 har en seksualdrift som er mye høyere enn en kvinne som nærmer seg 30? Gutter i den alderen skal ofte ha flere runder om dagen. Så du kan bli ganske sår i underlivet. 

Anonymkode: 96e83...e2f

Skrevet

Hvis han var 31 og du var 37 ville jeg ikke blunket en gang. Men en gutt på 21 er som regel veldig umoden og uerfaren, og selv om han sier at han ønsker noe fast og forpliktende, så tviler jeg litt. Han er sikkert under utdanning, og har en lang vei foran seg før han er klar for å etablere seg. Men hvis du er åpen for at det kan bli slutt ganske raskt, så er det ingenting i veien for å prøve det ut. Bare ikke ha de helt store forhåpningene.

Anonymkode: dfbd2...381

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.1.2021 den 23.16):

Min mann var 23 og jeg 29 da vi møttes. Han var mer seriøs enn meg. Ser noen nevner sex og ulike behov. Om det kan jeg bare si at det var bare supert. Jeg tror damer nærmere 30 er perfekt for en ung mann.  Vi har forøvrig snart 30 års bryllupsdag, og har fremdeles et aktivt samliv. 6-7 år, den gale veien, betyr ingenting, det som betyr noe, er hvordan dere passer sammen.

Anonymkode: 2ff0f...54a

Skrevet

Personlig synes jeg det er enda rare at personer over 20 år omtaler seg og andre i den alderen som jenter og gutter...

Anonymkode: ae9fe...558

Gjest Føsleguri
Skrevet

Går på date med dem du har lyst til å gå på date med og ikke bry deg om hva andre mener.

Det sitter ikke mange gamle på sykehjemmene rundt omkring og angrer på at de ikke brydde seg mer om hva andre mente. Tvert imot.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.1.2021 den 23.47):

lol.... dummeste jeg har lest

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.1.2021 den 0.00):

Dummeste jeg har hørt. 

AnonymBruker skrev (På 28.1.2021 den 5.13):

Firkantet tenkning.

Anonymkode: e1510...4bc

apokryf skrev (1 minutt siden):

lol.... dummeste jeg har lest

Spørsmålet var hva jeg mener om saken, kan ikke huske at jeg har bedt dere om deres mening. Svar heller TS, hvis dere absolutt vil være med i samtalen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...