Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en baby på 4 mnd og rett over 7 kg. Har brukt libero touch, men syns de er veldig dyre og kanskje litt smale i passformen. Baby har gode og tykke lår.

Kjøpte pampers, og likte passformen, men de luktet rett og slett grusomt. Virker som de er ganske parfymerte?!

Så spørsmålet er vel egentlig hvilke bleier som er best? Butikkene har jo egne merker også, så lurte på om dere har erfaring med noen? Hvorfor liker dere de såfall? :)

Anonymkode: 4ebb3...3d3

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har en baby på 4 mnd og rett over 7 kg. Har brukt libero touch, men syns de er veldig dyre og kanskje litt smale i passformen. Baby har gode og tykke lår.

Kjøpte pampers, og likte passformen, men de luktet rett og slett grusomt. Virker som de er ganske parfymerte?!

Så spørsmålet er vel egentlig hvilke bleier som er best? Butikkene har jo egne merker også, så lurte på om dere har erfaring med noen? Hvorfor liker dere de såfall? :)

Pampers er de beste. Min baby er litt tykkere enn hun skal om disse går iallfall rundt hun om du skjønner

Anonymkode: cb9e8...15e

Skrevet

Coop anglamark

Anonymkode: 1b91c...33c

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

REMA 1000 😊

Anonymkode: d9b0a...68f

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

REMA 1000 😊

Og anglamarka 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Pampers er de beste. Min baby er litt tykkere enn hun skal om disse går iallfall rundt hun om du skjønner

Er det ikke bare å kjøpe større bleier? 

Skrevet

Veldig fornøyd med coop änglamark,

Anonymkode: 8c3e7...bd2

Skrevet

Jeg liker alle til libero, men synes de er litt små. Så kjøper en større en hva vekta tilsier. 

• Liker 1
Skrevet

Tøybleier. Men om jeg i nøden må bruke engangs så er Libero Touch det eneste ungen min ikke får blødende sår av ila. fem minutter.

Skrevet
37 minutter siden, Maleficenta said:

Ikke meg du spør, men jeg merket tydlig forskjell på passform mellom merkene. Enkelte merker var slik at om de passet i lårene så ble de veldig klumpete i livet fordi de var for store. 

Til ts, vi er veldig fornøyd med coop sine 

Anonymkode: 2839f...a8e

Skrevet

Libero touch. Eneste som holder. Har en ettåring som bruker str 5 og er en god og rund baby 😊

Anonymkode: 9c709...1ab

• Liker 3
Skrevet

Bruker änglamark sine og er veldig fornøyd. Har brukt libero og de også funker bra, samt lillego som er norgesgruppen. Pampers sine lykter parfyme, så de orker vi ikke bruke. 

Anonymkode: 8f82e...587

Skrevet

Bruker stort sett rema bleier og er fornøyd med de. Fornøyd med andre billigmerker og, men rema er nærmest så da blir det de.

Liker heller ikke pampers pga lukten, og det løse "nettet" inni..

Anonymkode: 03f0c...e6d

Skrevet

Jeg var superfornøyd med Coop Änglamark sine, men etter at de ble endret nå nylig måtte jeg plutselig gå opp to størrelser for at de i det hele tatt skal holde tett, så nå blir det en runde for å finne noe bedre.

Anonymkode: 48eec...07e

Skrevet

Libero touch eller comfort. 

Anonymkode: fde89...416

Annonse
Skrevet (endret)
2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg synes rema 1000 sine er veldig bra og de er Heller ikke veldig dyre. og Pampers sine  og libero touch sine men de koster litt mer da🙂 

Endret av Diamondlady
  • Liker 1
Skrevet
Maleficenta skrev (3 timer siden):

Jo det er det, jeg gjør også det altså. Men Pampers vs Libero i samme str så er på Pampers større faktisk 😮 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Bruker stort sett rema bleier og er fornøyd med de. Fornøyd med andre billigmerker og, men rema er nærmest så da blir det de.

Liker heller ikke pampers pga lukten, og det løse "nettet" inni..

Anonymkode: 03f0c...e6d

Ja! Lukten på Pampers har jeg også merket at er verre enn de andre. Lurer på hva det kommer av

• Liker 1
Skrevet

Til gutten vår var det kun libero touch/up and go som fungerte. Alt annet lakk og hadde generelt dårlig passform. Til jenta vår var libero helt grusomt. Til hun fungerte rema 1000 sine best. Men vi gikk til slutt over på tøybleier, og det fungerte enda bedre til begge to.

tror bare du må prøve deg frem! 

Anonymkode: 38357...7a9

Skrevet

Anglamark er gode!

Anonymkode: b668e...526

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...