Gå til innhold

Kan man ha keyboard/el-piano i stuen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller tenker dere at "Oi, her er en fattigtamp som ikke har råd til ordentlig piano"?

Burde keyboard/el-piano stå på et annet rom, ute av syne? Det står på sånn standard stativ.

Anonymkode: bee81...dc8

Skrevet

Jøss, så mye rare tanker folk har.

Anonymkode: 96128...dbb

• Liker 5
Skrevet

Det hadde aldri falt meg inn å tenke i de baner.

Er de du inviterer hjem mennesker som elsker å finne noe å kunne komme med nedlatende kommentarer om?

Jeg hadde tenkt: Her er en musikk-elsker som liker å ha instrumentet sitt sosialt tilgjengelig :)

I min stue står det tre gitarer og én gitarforsterker.

Skrevet

Jeg hadde ikke tenkt noe på det. Keyboard og el piano kan gjerne stå i stua for min del. Alle instrumenter kan gjerne stå i stua og fremme. Blir bare mere personlig stue av det. 😊

Skrevet

Eh, hæ..? Tenker DU virkelig at eneste grunnen til at folk har el-piano i stedet for akkustisk piano er penger..? Er du forøvrig klar over at et el-piano kan være langt dyrere enn et akkustisk piano..? 

Jeg har el-piano. Og jeg har såpass god økonomi at jeg må betale formueskatt. 

Jeg har el-piano fordi jeg liker å kunne spille uten å forstyrre de andre jeg bor med. Enkelt og greit. Ta på meg øreklokker, og spille helt uten å måtte ta hensyn til at det er drittirriterende for andre når jeg øver på samme to takten om og om og om igjen. 

Mitt el-piano er langt mer kostbart enn diverse akkustiske pianoer jeg kunne fått. Jeg har også takket nei til å arve hele to skikkelig gode akkustiske pianoer, nettopp fordi det er upraktisk. 

Anonymkode: 0d0d1...a8c

• Liker 1
Skrevet

Ville ikke tenkt det, nei. Blir som å tenke at noen er fattige fordi de har valgt å ha hund istedenfor hest.

Keyboard er jo langt mer praktisk pga. vekt og størrelse, og har også funksjoner og muligheter som akustiske piano ikke har.

Piano gis vel bort gratis på finn.

Anonymkode: 4386f...275

Skrevet

El-piano er å foretrekke, pga man kan bruke headsett. 

Anonymkode: e6b6d...118

Gjest EndaEnGang
Skrevet

Vi har el-piano i stua. Tror ikke noen har reagert negativt på det, men flere har hatt lyst til å prøve å spille. På sikt har vi lyst på et ordentlig piano, men vi har ikke plass i denne leiligheten. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...