AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #1 Skrevet 27. januar 2021 Jeg er virkelig litt lost. Jeg og samboeren min har vært kjærester i 4-5 år. På denne tiden har det vært oppturer og nedturer. Vi har ofte store krangler hvor det ender med at jeg blir kjeftet ut, og han knuser det som knuses kan.. Men når alt er bra mellom oss er det virkelig skikkelig bra. Vi har mye felles hobbyer og trives godt ilag når ikke sinne problemene hans tar overhånd. Naturligvis alltid min feil... Et stort tema det siste året har vært det med giftemål og fremtid med evt barn. Jeg har alltid sagt jeg vil gifte meg, og da vi møttes var han helt enig i at det var noe han også ville. Nå, 4 år etterpå har jeg hintet utrolig mye og han vet jeg vil gifte meg, og er klar for forlovelse. Men han sier svært lite om det og truer ofte med at han er usikker på meg osv. Det tærer på. Jeg føler meg ikke god nok for han, og jeg er redd han venter på at en annen skal dukke opp... Hva bør jeg tenke? Gjøre? Hjelp... Anonymkode: 5ac88...16c
Nuith Skrevet 27. januar 2021 #2 Skrevet 27. januar 2021 Fri selv? Sier han nei, så går du videre. (Tror egentlig at du burde gå videre uansett, men.) 4
Sessan_ Skrevet 27. januar 2021 #3 Skrevet 27. januar 2021 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Vi har ofte store krangler hvor det ender med at jeg blir kjeftet ut, og han knuser det som knuses kan.. Hvorfor i all verden vil du gifte deg med dette..? 23
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #4 Skrevet 27. januar 2021 Av og til kan ting slutte å friste hvis det blir gneldret nok om. Sånn er hvertfall jeg. Du skriver at du har "hintet utrolig mye", han er sikkert drittlei av maset. Spør han rett ut, skal vi gifte oss? Svarer han unnvikende eller nei så gjør du det slutt. Anonymkode: 20045...9ec 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #5 Skrevet 28. januar 2021 6 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er virkelig litt lost. Jeg og samboeren min har vært kjærester i 4-5 år. På denne tiden har det vært oppturer og nedturer. Vi har ofte store krangler hvor det ender med at jeg blir kjeftet ut, og han knuser det som knuses kan.. Men når alt er bra mellom oss er det virkelig skikkelig bra. Vi har mye felles hobbyer og trives godt ilag når ikke sinne problemene hans tar overhånd. Naturligvis alltid min feil... Et stort tema det siste året har vært det med giftemål og fremtid med evt barn. Jeg har alltid sagt jeg vil gifte meg, og da vi møttes var han helt enig i at det var noe han også ville. Nå, 4 år etterpå har jeg hintet utrolig mye og han vet jeg vil gifte meg, og er klar for forlovelse. Men han sier svært lite om det og truer ofte med at han er usikker på meg osv. Det tærer på. Jeg føler meg ikke god nok for han, og jeg er redd han venter på at en annen skal dukke opp... Hva bør jeg tenke? Gjøre? Hjelp... Anonymkode: 5ac88...16c Altså, dette må være en trolletråd!? (Eller i feil forum, i det minste). Du skal selvklart ikke gifte deg med idioten. Bare kom deg videre. Anonymkode: eff37...b48 13
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2021 #6 Skrevet 28. januar 2021 Du vil gifte deg med en mann med sinneproblemer som knuser ting og kjefter deg ut? Nei, her bør du løpe en helt annen vei. Anonymkode: ef459...82b 6
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #7 Skrevet 29. januar 2021 Du kan jo uansett ikke få barn med en voldelig mann, så hvorfor fabler du om giftemål og barn? Anonymkode: fb28c...c84 11
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2021 #8 Skrevet 29. januar 2021 Det er ikke meningen å virke kjip her TS. Men er du virkelig klar for å gifte deg med denne mannen? Det høres ikke ut som dere har et bra forhold. Syntes du skal snakke med han. Ikke om å gifte seg men om forholdet deres. Er det noe å jobbe med, eller er det bedre å avslutte det? Anonymkode: 13ace...1aa
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #10 Skrevet 30. januar 2021 Skjønner ikke hvorfor du vil, men hvis du absolutt vil så kan du jo fri selv. Det er ikke et krav at mannen skal fri. Anonymkode: ecbb0...9ac
Million Skrevet 30. januar 2021 #11 Skrevet 30. januar 2021 Vil du virkelig sette barn til verden som får en sånn far, som har sinneproblemer og knuser ting hjemme hver gang det tilter for han? Er du helt sprø? Dette problemet blir ikke akkurat mindre når man føyer skrikende småunger inn i regnestykket, så her bør du virkelig tenke deg godt om. Var jeg deg, ville jeg rett og slett gått fra fyren. Han høres ikke helt riktig navla ut!! Jeg ville aldri vært sammen med en som drev og knuste ting i sinne og kastet ting. ALDRI! 5
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #12 Skrevet 1. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 28.1.2021 den 4.21): Altså, dette må være en trolletråd!? (Eller i feil forum, i det minste). Du skal selvklart ikke gifte deg med idioten. Bare kom deg videre. Anonymkode: eff37...b48 Dette. Kom deg unna han. Anonymkode: 8eb9b...e45
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #13 Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 27.1.2021 den 21.13):Vi har ofte store krangler hvor det ender med at jeg blir kjeftet ut, og han knuser det som knuses kan.. Men når alt er bra mellom oss er det virkelig skikkelig bra. Vi har mye felles hobbyer og trives godt ilag når ikke sinne problemene hans tar overhånd. Naturligvis alltid min feil... Men han sier svært lite om det og truer ofte med at han er usikker på meg osv. Det tærer på. Jeg føler meg ikke god nok for han, og jeg er redd han venter på at en annen skal dukke opp... Hva bør jeg tenke? Gjøre? Hjelp... Anonymkode: 5ac88...16c Ts, dette er ikke normalt. Anonymkode: 514ee...289
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå