Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gått og ønska meg nye støvletter lenge, og i dag slo jeg til.

Passe høye, passe høy hæl (tror jeg.... :sjenert: ) til at jeg kan bruke dem på jobben, passe brune.... LEKRE!

Er så fornøyd, går rundt i joggis og støvler for å gå dem ut. :ler: Lekker, kan dere tro!

Videoannonse
Annonse
Gjest blå uinnlogget
Skrevet

Få se da. Har du ikke en link??

Skrevet

Jeg har også kjøpt meg brune støvletter, har lett etter det i mange år og jublet da jeg skjønte at det er høstens store slager.......

Skrevet

Jeg har også! Et par høye, brune i ekte skinn, med litt høy hæl fra Vagabond. Prøver å finne link, men uten hell.

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Jeg leter fortsatt etter de perfekte støvlene som ikke koster over tusen kroner! Men det var ikke så lett...

Skrevet

Jeg fant noen fine brune på Roots til kr 995,- Dessverre så har ikke Roots lagt ut høstnyhetene på internettsidene enda :roll:

Skrevet

Få se bilder... Har ønska meg i bursdagsgave :)

Skrevet
Jeg fant noen fine brune på Roots til kr 995,-  Dessverre så har ikke Roots lagt ut høstnyhetene på internettsidene enda :roll:

De har jeg også sett på, knallfine!! :)

Skrevet

Jeg kjøpte et par brune støvletter fra Cole Haan i fjor, verdens mykeste og deiligste skinn. Fint at moten holder seg på brunt:)

Skrevet

Jeg har bestilt noen fra lillevinkel, fra Bronx. Hadde dem på hjemlån i svart, men det passet ikke støvlettene. Brunt, derimot, er kjempefint. Håper bare de har størrelsen min, for det har de ikke i noen av butikkene her i byen.

Skrevet
Jeg fant noen fine brune på Roots til kr 995,-  Dessverre så har ikke Roots lagt ut høstnyhetene på internettsidene enda :roll:

De likte jeg også (tror det er dem, de finnes i rødt også), men de hadde ikke min størrelse igjen, og får ikke inn før i september. Kan hende at jeg istedet investerer i Frye-boots.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...