Annevenn Skrevet 15. august 2005 #1 Skrevet 15. august 2005 Har gått og ønska meg nye støvletter lenge, og i dag slo jeg til. Passe høye, passe høy hæl (tror jeg.... ) til at jeg kan bruke dem på jobben, passe brune.... LEKRE! Er så fornøyd, går rundt i joggis og støvler for å gå dem ut. Lekker, kan dere tro!
Gjest blå uinnlogget Skrevet 15. august 2005 #2 Skrevet 15. august 2005 Få se da. Har du ikke en link??
Gjest Gjesta Skrevet 16. august 2005 #3 Skrevet 16. august 2005 Jeg har også kjøpt meg brune støvletter, har lett etter det i mange år og jublet da jeg skjønte at det er høstens store slager.......
Miss Marple Skrevet 16. august 2005 #4 Skrevet 16. august 2005 Jeg har også! Et par høye, brune i ekte skinn, med litt høy hæl fra Vagabond. Prøver å finne link, men uten hell.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 16. august 2005 #5 Skrevet 16. august 2005 Jeg leter fortsatt etter de perfekte støvlene som ikke koster over tusen kroner! Men det var ikke så lett...
Gjest Gjesta Skrevet 16. august 2005 #6 Skrevet 16. august 2005 Jeg fant noen fine brune på Roots til kr 995,- Dessverre så har ikke Roots lagt ut høstnyhetene på internettsidene enda
Gjest MrsL Skrevet 16. august 2005 #7 Skrevet 16. august 2005 Få se bilder... Har ønska meg i bursdagsgave
Fru Fomle Skrevet 17. august 2005 #8 Skrevet 17. august 2005 Jeg fant noen fine brune på Roots til kr 995,- Dessverre så har ikke Roots lagt ut høstnyhetene på internettsidene enda ← De har jeg også sett på, knallfine!!
hilli Skrevet 17. august 2005 #9 Skrevet 17. august 2005 Jeg kjøpte et par brune støvletter fra Cole Haan i fjor, verdens mykeste og deiligste skinn. Fint at moten holder seg på brunt:)
Gjest Gjesta Skrevet 17. august 2005 #10 Skrevet 17. august 2005 Jeg har bestilt noen fra lillevinkel, fra Bronx. Hadde dem på hjemlån i svart, men det passet ikke støvlettene. Brunt, derimot, er kjempefint. Håper bare de har størrelsen min, for det har de ikke i noen av butikkene her i byen.
Cassiopeia Skrevet 17. august 2005 #11 Skrevet 17. august 2005 Jeg fant noen fine brune på Roots til kr 995,- Dessverre så har ikke Roots lagt ut høstnyhetene på internettsidene enda ← De likte jeg også (tror det er dem, de finnes i rødt også), men de hadde ikke min størrelse igjen, og får ikke inn før i september. Kan hende at jeg istedet investerer i Frye-boots.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå