AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #1 Skrevet 27. januar 2021 Jeg lurer genuint på dette, etter å ha lest alle utrotrådene her inne, og missnøye med kjæresten. Jeg er jo fullstendig klar over at det gjelder begge kjønn, men nå er jeg en kvinne som er sammen med en mann, så velger å bruke min som eksempel. Han jeg har, sier han aldri kunne vært utro mot meg. Vi har nå hatt en periode på nesten to år med veldig lite sex, mye krangling, og generelt dårlig stemning. Vi har det veldig bra de periodene som er bra, men vi har hatt litt komunikasjonsproblemer. Likevel, sier han det aldri kunne falt han inn å være utro mot meg. Er han på fest, så gir han ikke noen form for oppmerksomthet til andre damer engang. Han er en flott kar, så han får en del blikk fra det motsatte kjønn. Jeg har selv bevitnet, når han ikke trodde jeg såg, en nydelig dame som satt på gulvet ved dokøen han engang sto i. Hun hadde virkelig sett han ut, og tok han i hånda og såg han i øynene og sa hei.. han røsket handa kjapt tilbake og oversåg henne. Han sier selv at han aldri hadde klart å være utro uansett, og at et langt samliv og minnene man har sammen er verdt mere enn et ligg og litt spenning utenfor forholdet. Ellers har han telefon og sosiale medier åpen, ingenting å skjule. Han forteller meg hver dag at han elsker meg, han masserer meg uten at jeg spør, og viser med hele seg at han elsker meg, selv i stunder jeg minst fortjener det. Så, hvor vanlig er det med slike menn?😊 Anonymkode: ec968...f87 2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #2 Skrevet 27. januar 2021 Folk som tar troskap som en selvfølge, lager ikke taler om hvor flinke de er som er trofaste. Anonymkode: ab9a7...4bc 13
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #3 Skrevet 27. januar 2021 Jeg har aldri opplevd utroskap, og kjenner ikke til venner som har opplevd det heller Anonymkode: d3c0a...a2c 3
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #4 Skrevet 27. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Folk som tar troskap som en selvfølge, lager ikke taler om hvor flinke de er som er trofaste. Anonymkode: ab9a7...4bc Som min eks gjorde 🤣🤣 Anonymkode: 6009d...3aa
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #5 Skrevet 27. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har aldri opplevd utroskap, og kjenner ikke til venner som har opplevd det heller Anonymkode: d3c0a...a2c Hahahaha Anonymkode: 6009d...3aa 5
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #6 Skrevet 27. januar 2021 Jeg er 100% trofast i forhold, men forsvarer utroskap med alt jeg har. Jeg er trofast fordi det passer til meg, men andre må få gjøre det de vil. Alltid. Anonymkode: e2c67...b6b 2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #7 Skrevet 27. januar 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Folk som tar troskap som en selvfølge, lager ikke taler om hvor flinke de er som er trofaste. Anonymkode: ab9a7...4bc Og noen tale har han heller ikke holdt. Dette har han selvfølgelig sagt i forbindelse med usikkerhet hos meg og når jeg selv har hatt behov for å prate om temaet. Ts Anonymkode: ec968...f87 2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #8 Skrevet 27. januar 2021 1 av 100000, tipper jeg. Mange kvinner vet ikke eller ønsker ikke å vite hva kjæresten driver med.... Anonymkode: 6009d...3aa 3
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #9 Skrevet 27. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette har han selvfølgelig sagt i forbindelse med usikkerhet hos meg og når jeg selv har hatt behov for å prate om temaet. Ts Anonymkode: ec968...f87 Så du starter samtaler med ham om at du er redd han ikke skal være trofast? Har du opplevd utroskap eller svik før ham? Anonymkode: ab9a7...4bc
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #10 Skrevet 27. januar 2021 Jeg tror det handler om hvor redd de er for å miste dama. Av de jeg vet om som har vært utro, så har det utelukkende vært de gangene de er i dårlige forhold, mens de er trofast når de er i gode forhold. Anonymkode: 3cbb5...f30
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #11 Skrevet 27. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg tror det handler om hvor redd de er for å miste dama. Av de jeg vet om som har vært utro, så har det utelukkende vært de gangene de er i dårlige forhold, mens de er trofast når de er i gode forhold. Anonymkode: 3cbb5...f30 Å nei. En jeg kjenner er veeeeldig redd for å miste dama, men han er utro. Han er bare flink til å skjule det. Anonymkode: 6009d...3aa 3
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #12 Skrevet 27. januar 2021 Slike menn finnes ikke, dessverre. Jeg gikk gjennom en sorgprosess når jeg innså det selv. Menn er ikke programmert til å være trofaste. De skal se på andre damer, knulle andre damer, spre sæden sin og sine gener. Det faller ikke en mann naturlig å være trofast. Kjærlig kanskje, men aldri lojal. Anonymkode: 4adf1...f84 1
Isambard Skrevet 27. januar 2021 #13 Skrevet 27. januar 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): 1 av 100000, tipper jeg. Mange kvinner vet ikke eller ønsker ikke å vite hva kjæresten driver med.... Anonymkode: 6009d...3aa Jeg tror det er et presist tall for kvinner på KG. For andre kvinner er det ganske vanlig at mannen er trofast hele livet. 50% er tross alt ikke utro en eneste gang, og jeg tipper mye utroskap skjer når forholdet uansett er dødt. 9
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #14 Skrevet 27. januar 2021 Isambard skrev (Akkurat nå): Jeg tror det er et presist tall for kvinner på KG. For andre kvinner er det ganske vanlig at mannen er trofast hele livet. 50% er tross alt ikke utro en eneste gang, og jeg tipper mye utroskap skjer når forholdet uansett er dødt. Hva er du rusa på? Vil ha litt jeg også. Anonymkode: 4adf1...f84 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #15 Skrevet 27. januar 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jeg lurer genuint på dette, etter å ha lest alle utrotrådene her inne, og missnøye med kjæresten. Jeg er jo fullstendig klar over at det gjelder begge kjønn, men nå er jeg en kvinne som er sammen med en mann, så velger å bruke min som eksempel. Han jeg har, sier han aldri kunne vært utro mot meg. Vi har nå hatt en periode på nesten to år med veldig lite sex, mye krangling, og generelt dårlig stemning. Vi har det veldig bra de periodene som er bra, men vi har hatt litt komunikasjonsproblemer. Likevel, sier han det aldri kunne falt han inn å være utro mot meg. Er han på fest, så gir han ikke noen form for oppmerksomthet til andre damer engang. Han er en flott kar, så han får en del blikk fra det motsatte kjønn. Jeg har selv bevitnet, når han ikke trodde jeg såg, en nydelig dame som satt på gulvet ved dokøen han engang sto i. Hun hadde virkelig sett han ut, og tok han i hånda og såg han i øynene og sa hei.. han røsket handa kjapt tilbake og oversåg henne. Han sier selv at han aldri hadde klart å være utro uansett, og at et langt samliv og minnene man har sammen er verdt mere enn et ligg og litt spenning utenfor forholdet. Ellers har han telefon og sosiale medier åpen, ingenting å skjule. Han forteller meg hver dag at han elsker meg, han masserer meg uten at jeg spør, og viser med hele seg at han elsker meg, selv i stunder jeg minst fortjener det. Så, hvor vanlig er det med slike menn?😊 Anonymkode: ec968...f87 Hvis du søker på statistikk for utroskap så ligger den på 25% så der har du vel svaret Anonymkode: e23b3...e69 4
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #16 Skrevet 27. januar 2021 Isambard skrev (1 minutt siden): Jeg tror det er et presist tall for kvinner på KG. For andre kvinner er det ganske vanlig at mannen er trofast hele livet. 50% er tross alt ikke utro en eneste gang, og jeg tipper mye utroskap skjer når forholdet uansett er dødt. Så naivt.....😁 Anonymkode: 6009d...3aa
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #17 Skrevet 27. januar 2021 Var gift i mange år med en flott, kjærlig og trofast mann. Likevel forsvant mine følelser for han, jeg forsøkte i flere år å få følelsene tilbake fordi han var og er en fantastisk person. Folk syntes jeg var gal som skilte meg. Men han fortjener bedre, han fortjener å få like mye kjærlighet som han gir. Den damen han ender opp med får en flott mann. Så de finnes ja ❤️ Anonymkode: 4976b...d87 3
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #18 Skrevet 27. januar 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Å nei. En jeg kjenner er veeeeldig redd for å miste dama, men han er utro. Han er bare flink til å skjule det. Anonymkode: 6009d...3aa Jo, det tror jeg. Tror ikke han du kjenner er redd for å miste dama. Anonymkode: 3cbb5...f30
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #19 Skrevet 27. januar 2021 Isambard skrev (5 minutter siden): For andre kvinner er det ganske vanlig at mannen er trofast hele livet. Enig. Dette handler mest om dama, og minst om mannen. Anonymkode: 3cbb5...f30
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #20 Skrevet 27. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jo, det tror jeg. Tror ikke han du kjenner er redd for å miste dama. Anonymkode: 3cbb5...f30 Ja, fordi du kjenner han bedre enn jeg gjør 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Anonymkode: 6009d...3aa 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå