AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #1 Skrevet 27. januar 2021 Altså hvordan er man sikker på hva man er? Jeg har bare vært sammen med menn i livet mitt, og aldri hatt noe mer en fest klining med jenter. Men nå etter et samlivsbrudd ser jeg at jeg finner damer mye mer attraktivt, ser mye mer på de, tenker at jeg har lyst på en dame rett og slett. Men tror selv ikke jeg liker og slikke fitte. Men den sexuelle delen er like viktig som forholdet for meg. Så det utgjør vell kanskje en del? Jeg har likt pikk, elsket det, og elsker menn. Men nå føler jeg ikke det av og se på menn som jeg gjorde før, det lener liksom mer mot kvinner. så åssen vet du? Anonymkode: eb79d...109
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #2 Skrevet 27. januar 2021 Jeg er kvinne som vet at jeg liker kvinner fordi jeg forelsker meg i dem. Fitta er det siste jeg tenker på. Jeg forelsker meg når hun virker snill og vi har samme humor. Anonymkode: ba1fc...594 2
Hannah80 Skrevet 27. januar 2021 #3 Skrevet 27. januar 2021 Tro det eller ei. Men det eksisterer faktisk lesbiske som ikke liker å slikke. Det er ikke det som definerer legningen.
blaffen Skrevet 27. januar 2021 #4 Skrevet 27. januar 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: Altså hvordan er man sikker på hva man er? Ikke tenk på hva du er, tenk på hva du liker og hva som tenner deg. Legning er bare et ord, det er nyttig for å gi andre et innblikk i din seksualitet men det er langt fra nøyaktig nok til å fange den mangfoldigheten som er menneskelig seksualitet. 2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #5 Skrevet 27. januar 2021 Vet ikke! Jeg er ganske sikker på at jeg er hetero men sender visstnok ut lesbevibber til noen, har jeg blitt fortalt av bi venninne som prøvde å sjekke meg opp i starten 😄 MEN ... Jeg synes noen lesbiske damer kan være litt sympatiske da og ganske tiltrekkende. Jeg ble feks skikkelig nervøs rundt en dame som var litt sånn... Hva skal jeg si?... "kjekk"?! Mener den typen som har glimt i øyet, gjerne kort "guttesveis", velstelt, oppmerksom, kul stil og sosialt god. Egentlig de samme egenskapene jeg setter pris på i en mann... Hun ene dama torde jeg nesten ikke se i øynene, i fare for at hun skulle merke noe. Følte det var noen sparks der i noen situasjoner 😄muligens var tiltrekningen gjensidig 🤯 Så tja. Hvordan skal man egentlig vite? Jeg har vel for lengst konkludert med å være hetero fordi tanken på å være nær en kvinnekropp ikke er noe som gir meg mental tenning - kanskje må det testes allikevel. PS! Fått med dere at Ellen Page nå går under navnet Elliot??? Haha. Hun har jeg alltid likt - hele typen. Nå identifiserer hen seg som mann... Hvilken tilfeldighet... Akkurat den personligheten der! ❤️❤️❤️ så sykt sjarmerende... Ts, jeg er nyskilt også. Skal vi ta en prøve-date? Haha. Anonymkode: 1d548...ada
911 Skrevet 28. januar 2021 #6 Skrevet 28. januar 2021 blaffen skrev (11 timer siden): Ikke tenk på hva du er, tenk på hva du liker og hva som tenner deg. Legning er bare et ord, det er nyttig for å gi andre et innblikk i din seksualitet men det er langt fra nøyaktig nok til å fange den mangfoldigheten som er menneskelig seksualitet. Enig. Jeg tror svært mange, om ikke flertallet, befinner seg et eller annet sted mellom 100 % hetero og homofil. Det er bare en "setting" som skal til for å tenne på eget eller motsatt kjønn. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå