Prøver18 Skrevet 27. januar 2021 #1 Del Skrevet 27. januar 2021 Hvilken har dere? er du fornøyd? når batteriet er tomt, er den som å sykle på en vanlig sykkel( altså ikke tung å trå på ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #2 Del Skrevet 27. januar 2021 Definer billig? Anonymkode: 1dd27...71b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #3 Del Skrevet 27. januar 2021 Men kan nok svare i begge prisklasser at det er absolutt ikke som å sykle på en vanlig sykkel om batteriet tar slutt. Anonymkode: 1dd27...71b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #4 Del Skrevet 27. januar 2021 Har en til 10.000 fra Biltema. Elsker den sykkelen. Anonymkode: e7067...595 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #5 Del Skrevet 27. januar 2021 Jeg hadde en billig fra xxl (velo et eller annet) til ca 10.000 med bakhjulsmotor. Den holdt i 1,5 år før jeg hevet kjøpet og fikk tilbake pengene. Den var god i tre måneder, så slutta den ene delen etter hverandre å virke. Nei, det er ikke som å sykle en vanlig sykkel uten strøm, det er som å sykle en sykkel på 26 kilo (min vanlige veier 6!) hvor bremsen står på hele tiden og hjula ikke triller en centimeter uten at du trør. Anbefaler å kjøpe et sted du VET at du kan heve kjøpet om du får noe ubrukelig. Anonymkode: 6559b...b5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå